Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2333 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

ברשותי רכב מסוג יונדאי i35 שנת 2012 וקניתי אותו כך שיש לו שני מפתחות, האחד עם סמל יונדאי מוטבע עליו, השני ללא הסמל.

עם המפתח ללא הסמל ניתן לפתוח את הרכב (עם השלט ועם המפתח) ולהניע, והמפתח עם הסמל ניתן לפתוח את הרכב (עם השלט ועם המפתח) אך לא ניתן להניע את הרכב

מדוע זה קורה ומה ניתן לעשות כדי שהמפתח יניע את הרכב?

תודה מראש לעונים

פורסם

אתה צריך לקחת את 2 המפתחות למנעולן רכב או חנות אביזרי רכב שמשכפלים מפתחות.

לדעתי האימובילייזר של המפתח לא תקין.

יונדאי סונטה 2000 | פורד מונדאו 2010 | מיצובישי גרנדיס 2005 | שברולט אפלנדר 2007

בתאריך 1.8.2021 בשעה 17:55, m3x7r3m3 כתב:

איך יודעים שפוליטיקאי משקר? השפתיים שלו זזות

 

פורסם
אתה צריך לקחת את 2 המפתחות למנעולן רכב או חנות אביזרי רכב שמשכפלים מפתחות.

לדעתי האימובילייזר של המפתח לא תקין.

כנראה שאתה צודק, פתחתי את שלי הרכב ולא היה בו את הציפ של האימבולייזר, כנראה בעקבות החלפת סוללה הציפ נפל

פורסם
אולי צריך להחליף בו סוללה, יתכן והיא חלשה.
תיקון קטן:

 

במפתח יש שתי מערכות נפרדות:

 

1. שלט רחוק שמפעיל את הנעילה המרכזית. הוא חייב סוללה כי הוא משדר אות מרחוק.

 

2. הצ'יפ של האימובלייזר. זה רכיב פאסיבי שלא צריך סוללה. הוא לא משדר שום דבר. מי שמשדר זו האנטנה של האימובלייזר שמסביב לסוויץ', הצ'יפ שהמפתח רק מחזיר החזרים ובשביל זה הוא לא צריך סוללה.

 

 

החלק של האימובלייזר עובד גם אחרי שמוציאים את הסוללה מהמפתח לגמרי.

 

 

פורסם
כנראה שאתה צודק, פתחתי את שלי הרכב ולא היה בו את הציפ של האימבולייזר, כנראה בעקבות החלפת סוללה הציפ נפל
אם כך - אתה צריך רק לשכפל את הצ'יפ.

 

Sent from my SM-G920V using Tapatalk

יונדאי סונטה 2000 | פורד מונדאו 2010 | מיצובישי גרנדיס 2005 | שברולט אפלנדר 2007

בתאריך 1.8.2021 בשעה 17:55, m3x7r3m3 כתב:

איך יודעים שפוליטיקאי משקר? השפתיים שלו זזות

 

פורסם
תיקון קטן:

 

במפתח יש שתי מערכות נפרדות:

 

1. שלט רחוק שמפעיל את הנעילה המרכזית. הוא חייב סוללה כי הוא משדר אות מרחוק.

 

2. הצ'יפ של האימובלייזר. זה רכיב פאסיבי שלא צריך סוללה. הוא לא משדר שום דבר. מי שמשדר זו האנטנה של האימובלייזר שמסביב לסוויץ', הצ'יפ שהמפתח רק מחזיר החזרים ובשביל זה הוא לא צריך סוללה.

 

 

החלק של האימובלייזר עובד גם אחרי שמוציאים את הסוללה מהמפתח לגמרי.

תודה על המידע

פורסם
אם כך - אתה צריך רק לשכפל את הצ'יפ.

 

Sent from my SM-G920V using Tapatalk

בתקווה שאכן זאת התקלה, התקשרתי לשני מקומות שעושים את שכפול הציפ, מקום אחד רוצה 200₪ ומקום שני רוצה 150₪, זה מחיר סביר?

פורסם

סביר לגמרי

 

Sent from my SM-G920V using Tapatalk

יונדאי סונטה 2000 | פורד מונדאו 2010 | מיצובישי גרנדיס 2005 | שברולט אפלנדר 2007

בתאריך 1.8.2021 בשעה 17:55, m3x7r3m3 כתב:

איך יודעים שפוליטיקאי משקר? השפתיים שלו זזות

 

×
×
  • תוכן חדש...