Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2401 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אם צופרים לך ומהבהבים לך בלי סוף זה לא בגלל צבע האוטו/הגיל שלך/השלט שמודבק לך בשמשה האחורית.

אף אחד לא צופר ולא חותך מישהו בגלל שיש לו שלט. צופרים למי שנוהג חרא, עוקפים מימין את מי שמתנחל בשמאלי בלי סיבה, מהבהבים למי שצריך להעיר אותו.

 

אבל אם יותר נוח לך להאשים שלט צהוב של 10 ס"מ מאשר את תרבות הנהיגה שלך אז שיהיה לבריאות.

אני ברוך השם נוהג טוב. ולא, אני לא מתנחל בשמאלי, ולא, אני לא נוסע 60 בכביש 6. אני פשוט לא צריך *עוד* נהגים שיסכנו אותי סביבי, מספיק יש כאלה
  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מצחיק

 

לפני מספר ימים נסעתי ברכב שגם נכדתי נוסעת בו והיא לא עלינו נהג חדש ולכן היה על הרכב השלט המכביד נהג חדש.

 

ראשית השלט מפחית 10 כ"ס

 

שנית אף אחד לא ציפצף לא היבהב לא עקף מימין ורובם גם לא משמאל אפילו לא חתכו.

 

מעניין למה?

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
וודאי שאפרט: נהגים שחושבים שהם יכולים לחתוך אותי על ימין ועל שמאל, לצפור, להבהב, או פשוט לשים עליי פס בכביש. שוב, מי שרוצה שישים את השלט ויהנה ממנו.

 

מוזר. גם אני סובל מאותן תופעות (עקיפה מימין היא על השוליים או נתיבי האצה, אבל ניחא).

 

כדי לסבר את האוזן, הוותק שלי על הכביש מתקרב ל-43 שנה.

 

אתה סובל מהנהג הישראלי האגרסיבי, בלי קשר לשלט הצהוב.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

עם קשר לשלט הצהוב, אבל לא לשלט עצמו אלא לגורם לשלט, כישורי הנהיגה הבסיסיים והירודים שלו.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

האמת היא השלב שהכי מפחיד אותי הוא נהגים עם ותק של 2-10 שנים (פלוס מינוס, זה אינדיבידואלי). זה השלב בו יש עודף ביטחון עצמי ונטיה לעשות שטויות. כמובן שיש אנשים שלא יוצאים מהשלב הזה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
ברור שזה לא נכון, אבל מתבקש.

זה פורום משפטי, תפקידו לתת תשובות רלוונטיות לשואל, כתיבת שטויות ועוד מכוונת, נוגדת את כללי הפורום. כנראה שכמו פות״ש גם אתה לא תמיד בוחר לציית לכללים.

פורסם

^^ כאשר התגובה המקורית של VladClar נכתבה , השרשור היה בפורום הכללי , לאחר מכן הועבר לפורום המשפטי. שם הדיון חופשי.

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם
זה פורום משפטי, תפקידו לתת תשובות רלוונטיות לשואל, כתיבת שטויות ועוד מכוונת, נוגדת את כללי הפורום. כנראה שכמו פות״ש גם אתה לא תמיד בוחר לציית לכללים.
כפי שכבר רשמו, השרשור נולד בפורום הכללי, ויש לי סיבה אישית למה כתבתי את ההודעה הראשונה ( לבן שלי גם התחשק לא להדביק את השלט אחרי שנה, והסברתי לו שהדרך לעבירות חמורות יותר קצרה, כל עוד שמזלזלים בחוקים ).

 

אנחנו לא מכירים, אין לך שום מושג קלוש מה היחס שלי לכללים.

לכן אני מבקש להוריד את הלהט שלך לענות להודעות שלי לגופו של אדם .

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אני העברתי, לדעתי מתאים למשפטי יותר מאשר לכללי.

 

 

ולגפו של עניין, רובינו רצינו להעיף את השלט נהג חדש כמה שיותר מהר, בתקופה שלי זה היה רק שנה ואפילו את השנה היה לי קשה להחזיק עם השלט.

 

250 ש"ח קנס זה לא כזה סכום רציני אבל מה שיותר רציני זה לשמור על גיליון ההרשאות נקי.

 

 

כשאחרי 7 שנים עוצרים אותך על משהו ואתה יוצא עם אזהרה ו"שלום וסע בזהירות" במקום עם קנס ונקודות, אתה מתחיל להעריך את זה.

 

 

תכלס, רוב הנהגים לא מתייחסים לשלט נהג חדש בצורה מיוחדת, זה הכל בראש.

 

 

פורסם

הכל טוב.

האמת, יש בעייתיות מסויימת בהעברת שרשורים קיימים לפורומים אחרים, עם כללים שונים ( תראי גם את ההודעות האחרות בתחילת השרשור ).

אין לי בעיה שבהעברה כזאת ימחקו את ההודעות ( גם שלי ) שלא עומדות בכללים של ייעוץ משפטי.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם (נערך)

רוצה להתעכב שניה על המשפט: "תגידו לי מה העונש על פי חוק וגם בפועל עדיפות למי שמתנדב במשטרה",

מעבר לעבודה שזה משפט מצויין שמסביר בידיוק מה הבעיה עם מתנדבי משטרה (שולפים תעודה בכל מקום ובטוחים שהם מעל החוק), הרי שבתור מתנדב אתה צריך להוות דוגמא ולציית לחוקים.

אבל כנראה אני סתם משלה את עצמי או מפתח ציפיות מלובשי מדים

עריכה אחרונה על ידי mrPinky
פורסם

נראה לי שהתחביר לא ממש נכון, לדעתי הכוונה היא שהוא מעדיף תשובות ממי שמתנדב במשטרה.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
רוצה להתעכב שניה על המשפט: "תגידו לי מה העונש על פי חוק וגם בפועל עדיפות למי שמתנדב במשטרה",

מעבר לעבודה שזה משפט מצויין שמסביר בידיוק מה הבעיה עם מתנדבי משטרה (שולפים תעודה בכל מקום ובטוחים שהם מעל החוק), הרי שבתור מתנדב אתה צריך להוות דוגמא ולציית לחוקים.

אבל כנראה אני סתם משלה את עצמי או מפתח ציפיות מלובשי מדים

 

אני מבין שפגשת אל כל המתנדבים במשטרה (כמה אלפים) ששולפים תעודות וגו'.:roflmao:

לא זוכר שנפגשנו וגם מצהיר שמעולם לא נפנפתי בתעודת מתנדב ולכן ההצהרה שלך מתבטלת מאליה.

 

ולגופו של עניין - הכותב חושב שהידע של מתנדבי המשטרה יכול לעזור לו ולכן מבקש אותו.

לא מוצא בזה פסול.

פורסם

1. התנדבתי במשטרה 7 שנים ביחידות סיור ותנועה, אולי במחוז חוף הדברים עובדים ומתנהלים אחרת.

2. מתנצל, חוסר סימני פיסוק עושה את שלו..


×
×
  • תוכן חדש...