Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פורד נגד פרארי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2405 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אשמח לשמוע מי מכם שהספיק לראות את הסרט , שווה צפיה ?

 

הסרט מעניין לחובבי התחום כמונו או שהוא יותר אקשן סטייל מהיר ועצבני ?

 

שבוע נפלא.

זה שאתה אוהב את זה, לא אומר שאתה טוב בזה .

אם תשקיע בזה מספיק זמן תהיה מצויין.

פורסם

ראיתי, תענוג לחובבי הקלאסיות.

הכניסו הרבה אקשן כדי לתבל את הסיפור (ולהפוך אותו להוליוודי).

העלילה קצת צפויה, השחקנים מעולים ולמרות שמדובר בסרט ארוך בהחלט החזיק אותי מרותק.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

מסכים עם זה שמעלי. גם לדעתי RUSH יותר טוב, לפחות מבחינת הצילומים שנותנים תחושה של להרגיש בתוך האוטו, אבל גם פה יש כמה קטעים טובים כאלו.

אחלה סרט, הייתי עם אישתי, ועכשיו רוצה ללכת עם הבן.

דרך אגב, חידש לי הרבה דברים שלא ידעת ומשיטוט אחכ בגוגל התבררו כנכונים (כמו לדוגמה ששלבי היה עם מום בלב, ולמרות זאת זכה בלה מאן, ועוד הרבה דברים נחמדים)

ליאור.

פורסם

דרך אגב, חידש לי הרבה דברים שלא ידעת ומשיטוט אחכ בגוגל התבררו כנכונים (כמו לדוגמה ששלבי היה עם מום בלב, ולמרות זאת זכה בלה מאן, ועוד הרבה דברים נחמדים)

ליאור.

 

וברוס מקלארן היה חולה פוליו עד גיל 9 (?), נראה לי.

עדיין לא ראיתי את הסרט, אבל לפי IMDB- וגם לפי ההיסטוריה, כמובן- הוא מופיע בסרט.

Opel Astra K 2018 1.4T Enjoy

פורסם

תודה רבה חברים!

monopusto מהיכן אתה בארץ ? אולי אפשר להתארגן כמה חברים מהפורום שרוצים לראות את הסרט.

אני בטוח שרוב בנות הזוג של החברים כאן פחות ישמחו ללכת לסרט כזה:lol:

זה שאתה אוהב את זה, לא אומר שאתה טוב בזה .

אם תשקיע בזה מספיק זמן תהיה מצויין.

פורסם

תודה על ההצעה, TS1- בסופו של דבר הולך לראות ביום חמישי אחרי העבודה (יום הקולנוע- כרטיס ב-10 ש"ח!), עם ידיד טוב מהעבודה (חבר פורום גאה).

Opel Astra K 2018 1.4T Enjoy

פורסם

הלכתי לבד ברביעי האחרון ב-18:30, אולם כמעט ריק.

 

אחלה סרט. בדיוק נטפליקס הוציאו תוכנית דוקו על היריבות הזו. שווה צפיה.

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

×
×
  • תוכן חדש...