Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2517 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מישהי קרובה אלי עשתה עד היום 40 שיעורי נהיגה.

(היא בת 35, לא ילדה).

 

היא כבר אמורה לעבור טסט פנימי השבוע.

במהלך השיעור שלה היום המורה נכנס בה, דיבר ממש מגעיל והיא חזרה בוכה ומפורקת, ולא רוצה לראות אותו שוב.

היא ביטלה את שאר השיעורים לשבוע הקרוב.

 

מה הפרוצדורה כדי לעבור למורה אחר?

איך מתבצע הדיווח שלו לגבי השיעורים שהוא כבר עשה?

היא ממש לא רוצה לשלם כל השיעורים מההתחלה אבל מפחדת שהוא יעכב את הדיווח ויקח לה כמה חודשים לסיים הכל, במקום עוד שבוע-שבועיים.

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

היא צריכה לבקש ממנו את הטופס הירוק, טופס התלמיד ואישור על השיעורים שבצעה.

 

אם היא חוששת מעיכובים שתנסה קודם להקליט אותו מודה במספר השיעורים שעברה אצלו ורק אז תודיע לו שהיא עוזבת (בכלל, שתקליט כל התקשרות איתו מעכשיו).

פורסם

כל מורה עובד דרך בית ספר לנהיגה. אני הייתי מתחיל בפנייה לבית הספר בבקשה לעבור מורה אצלהם.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

בגדול, אני הולך להגיד לך משהו שאתה לא רוצה לשמוע, ואולי אפילו ירגיז אותך.

 

היא צריכה להתקשר למורה, להתנצל (כן,כן) על העימות המיותר, לבקש לקבוע שיעור ואת הטסט הפנימי.

במידה והטסט עובר בהצלחה, לבקש טסט אמיתי, לעבור אותו בהצלחה, לקבל רשיון נהיגה, ואז להמליץ לכל מי שהיא רק מכירה להתרחק מהמורה גס הרוח הזה.

 

ראבאק, היא בת 35, לא ילדה.

היא צריכה להבין שיש לה מטרה, והמורה הזה הוא כרגע מכשול בינה לבין המטרה הזו.

היא צריכה לבלוע את הגאווה והעלבון, ולצלוח את המכשול בדרך שתהיה הכי טובה וקלה עבורה (שזה בראיה רציונלית של מישהו מבחוץ, לסיים את פרק הוצאת הרשיון עם כמה שפחות ויברציות ושינויים).

 

ואגב- מנסיון במקרים דומים, אם היא קיבלה שטיפה מהמורה בנושא מקצועי, היא צריכה לעשות גם בדק בית אצלה.

אבל בזה תוכל כבר לעזור לה אחרי שהיא תקבל רשיון, כמלווה מקצוען...

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

מה זה שטיפה?

אם אמר לה "את נוהגת גרועה, לא טובה" וכדומה? - אז בסדר.

אם אמר לה "את סתומה, אלף פעם אמרתי לך, האחיין בן ארבע שלי כבר נוהג יותר טוב על הבימבה" - אז זה לא בסדר.

 

מכיון שפות"ש הוא יוסי פרנקוס, אני סומך עליו שידע להבדיל בין הדרכה אף שתהיה קשה לבין העלבה לשמה.

פורסם

אם היא לא ילדה זה אומר שהיא צריכה להיות סמרטוט?

הוא דיבר מגעיל והיא צריכה להתנצל?

אתה התבלבלת, היא זו שמשלמת עבור שירות, אם השירות לא טוב, מכל סיבה שהיא, או שמישרים את הספק או שמחליפים, לא מתנצלים על טעות שלו.

 

מורה הנהיגה שלי צעק על התלמידה שלפני בגלל טעות. התוכן היה רלוונטי אבל אני הסברתי לו שאם הוא ירים את הקול עלי זה יהיה השיעור האחרון שלנו, כי מבחינתי זו לא הדרך ללמוד, גם אם הוא צועק כי אכפת לו.

פורסם

ברור שהיא לא צריכה להיות סמרטוט - היא צריכה לעשות מזעור נזקים.

המורה כנראה חמור מסריח, אבל השאלה היא אם לא יעלה לה יותר (במונחי זמן, כסף, עצבים) לעבור למורה אחר (ואולי לעשות כפל שיעורים מיותר) או להבין שלפעמים אם אדיוט צועק עליך זה כי הוא אדיוט וזה עניין שלו לפתור עם עצמו - ולהוציא רשיון על אף חוסר הנעימות.

הכל שאלה איזה מהאינטרסים שלה יותר חזק - להוציא רשיון במינימום מאמץ או לנתק מגע מהמורה.

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם
אם אמר לה "את סתומה, אלף פעם אמרתי לך, האחיין בן ארבע שלי כבר נוהג יותר טוב על הבימבה" - אז זה לא בסדר.

 

"לא בסדר" זה אנדרסטייטמנט. אם הוא גרם לה לבכות, הוא כנראה דושבג רציני ובבון טיפש שצריך לעבוד בריסוק סלעים לחצץ עם פטיש 300 גרם, ולא כמורה למשהו.

 

הבינג סייד דט, כמו שאמרתי בהודעתי הראשונה: האינטרס של הגברת כרגע הוא לסיים את הסאגה של הוצאת הרשיון (ואם תשים לב אני מקפיד מאד שלא להשתמש במושג "לימוד נהיגה", כי כנראה את השירות הזה היא ממילא לא מקבלת).

 

כל הגיבורים שממליצים לה "לחנך אותו" בכך שתעזוב אחרי 40 שיעורים? נו באמת, את ה"קופה" שלו הוא כבר עשה. עכשיו היא רק מטרד וצרכנית של תאריכי טסטים יקרים.

היא רק עושה לו טובה.

 

ה"חינוך" הכי יעיל לדוש, יהיה בפרסום מעלליו באיזור מגוריה (ואיזור פרנסתו) אחרי שיהיה לה רשיון, כמו שכבר רשמתי.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

TALGAZ, אם נותן שירות מתנהג כמו בהמה אני אחליף גם אם זה יעלה לי עוד קצת. לא הכל כסף בחיים ואין שום סיבה לעודד בהמות.

 

 

 

עריכה: נטקו, זה לא רק עניין של כסף וקופה ולא רק לעזוב. הדבר הכי חשוב זה להרים טלפון לבית הספר שבו הוא עובד.

 

היא לא ילדה ונפגעה ברמה כזו. איך תגיב ילדה בת 17 קצת רגישה וקשטה שתחטוף שטיפה כזו?

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

לא לכולם יש כסף לעקרונות. אנחנו לא יודעים מה המצב של הגברת. חוץ מזה, זה שהיא נפגעה לא אומר שהיא צודקת. זה אומר שהיה עימות (שעל פי רוב לא צומח מכלום) ובלי שאנחנו יודעים את מלוא התמונה, מאד קשה לייעץ מה כדאי לעשות במקרה הספציפי הזה.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

בגדול מסכים לגבי העימות אבל ממורה לנהיגה אני מצפה לדעת למוסס את האירוע ולא להעצים אותו. אם תלמידה יצאה בוכה הוא נכשל ובענק.

 

לגבי כסף, אם היא עוברת באותו בית ספר זה לא צריך לעלות יותר משיעור שנייםם. לא סכום בשמיים בשביל עקרונות.

 

בכל מקרה, מחר היא עולה איתו לשיעור נוסף. כשהיא כל כך פגועה היא בכלל תוכל לסמוך עליו וללמוד משהו?

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
TALGAZ, אם נותן שירות מתנהג כמו בהמה אני אחליף גם אם זה יעלה לי עוד קצת. לא הכל כסף בחיים ואין שום סיבה לעודד בהמות.

 

 

 

עריכה: נטקו, זה לא רק עניין של כסף וקופה ולא רק לעזוב. הדבר הכי חשוב זה להרים טלפון לבית הספר שבו הוא עובד.

 

היא לא ילדה ונפגעה ברמה כזו. איך תגיב ילדה בת 17 קצת רגישה וקשטה שתחטוף שטיפה כזו?

 

אני זוכר שלפני כמה שנים היה מישהו בפורום שסיפר על חוויה מאוד מאוד שלילית שהייתה לו בסוכנות שברולט (נדמה לי), ולמרות העלבון והאגו הפגוע - החליט לרכוש את הרכב כי בהסתכלות עניינית הוא היה המתאים ביותר לצרכיו.

זה לא מעשה "סמרטוטי".

ברור שאם מדובר על מישהו שאמור להמשיך ולתת לך שירות בעתיד, טיב השירות הוא פקטור מרכזי.

אבל לראות אותו עוד פעמיים (בעיני לפחות) לא עונה על ההגדרה.

אבל אולי זה פאק אישי שלי - אני באמת נוטה לאורך רוח מוגזם בסיטואציות של חוסר נוחות.

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם (נערך)

1. למה שיעלה לה לעבור מורה? היא לא מאבדת מהידע והנסיון שצברה. (ואין טעם להתחיל ״לכמת״ את ההסתגלות, באותה מידה ״יעלה״ לה לבלוע את הצפרדע והלמשיך איתו).

2. אין לי כוונה להכנס כלל לדיון האם היא צריכה או לא לעבור. אולי היא בכלל אשמה,אולי היא רגישה. למי אכפת? זה מה שפות״שׁ ביקש, וכמו שנאמר היא ילדה גדולה, אם היא החליטה שהספיק לה, שתעבור. אפשר להצביע על חסרונות אפשריים, אבל להציג זאת כאילו היא עושה טעות שתעלה לה הון או תדחה את הוצאת הרשיון בחודשים.... וזה לא עניין של לחנך אותו או לדפוק אותו זה עניין של החלטה של מה שמתאים לה.

עריכה אחרונה על ידי Be roo
פורסם
אני זוכר שלפני כמה שנים היה מישהו בפורום שסיפר על חוויה מאוד מאוד שלילית שהייתה לו בסוכנות שברולט (נדמה לי), ולמרות העלבון והאגו הפגוע - החליט לרכוש את הרכב כי בהסתכלות עניינית הוא היה המתאים ביותר לצרכיו.

זה לא מעשה "סמרטוטי".

ברור שאם מדובר על מישהו שאמור להמשיך ולתת לך שירות בעתיד, טיב השירות הוא פקטור מרכזי.

אבל לראות אותו עוד פעמיים (בעיני לפחות) לא עונה על ההגדרה.

אבל אולי זה פאק אישי שלי - אני באמת נוטה לאורך רוח מוגזם בסיטואציות של חוסר נוחות.

 

יש הבדל גדול בין שירות מונופוליסטי לבין שירות נפוץ. יש הרבה מורים לנהיגה אבל שברולט חדשה יש רק ל UMI.

 

אני גם נוטה לאורך רוח אבל לגבי עצמי כי אני יודע להתמודד עם הדברים (אני למשל לא אפגע מצעקות של מורה לנהיגה. מקסימום אתעצבן וגם זה בסבירות נמוכה) אבל כשאני רואה שפוגעים במישהו אחר ברמה כזו אני מאוד קצר רוח.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

נהג לילה, תפריד בין זה שהוא אידיוט חסר נימוס וח*א של מורה (לכאורה), לבין מה שנכון לתלמידה לעשות.

כי על הראשון, אין ויכוח (למרות ששמענו צד אחד, וגו')

 

על השני, יש מי שפועל "מהבטן" ורוצה לפטר את המורה בעל מקרה (בין אם הוא מניח שבית ספר לנהיגה זה כמו בית ספר יסודי, שכל המורים בו כפופים למנהל, ואפשר להחליף מורה במורה "בלי כאבים", ובין אם הוא מבין שהמציאות יותר מורכבת מזה וזה כן יעלה, אבל זה הכרחי לצורך החינוך שלו, ולא משנה המחיר)

 

ויש מי שכמוני, חושב שזה סך הכל ביזנס, ואפשר להבליג ולעשות עסק גם עם דוש לא נעים כשזה משרת אותי .

 

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 


×
×
  • תוכן חדש...