Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2517 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

בגיל צעיר החלפתי מורה נהיגה שעד היום עדיין כועס עלי, יצא הגורל שהוא ברבות השנים הפך

לשכן של ההורים שלי ומיודד עימם.

לא היתה כימיה. פשוט לא הרגשתי נוח איתו.

 

וההחלפה באה בטוב הרבה יותר מאשר ציפיתי. 11 חצאי שיעורים והופ. טסט 1 עברתי ללא בעיה.

עד היום (כ 30 שנה) אני זוכר את המורה החדש כסבלני, הגון,טוב לב, מעודד ומפרגן, ואפילו מסתדר

יפה עם המחיר, תשלומים, הנחה וכו'.

 

ניראה שאם הייתי ממשיך עם המקורי הייתי סוגר טסט 4 ואולי יותר.

 

ממש לא אמור לעניין תלמידה מה שקורה לבעל המקצוע בחיים האישיים. אני בדעה של לא להשפיל אדם

גם אם טועה, טעה וכו' וגם אם הוא צעיר מאד או נולד פה או נולד שם, וכו'.......

 

מאידך, במקרה דנן לא הבנתי אם זו היתה מעידה חד פעמית או רב פעמית,

האם ישנה כימיה טובה בינהם? יש מצב גם שמורה מרגיש נוח עם תלמיד ומעיר לו/לא בעדינות

כדי לקדם את התלמיד, במקרים מאד מסויימים זה יכול לקדם את התלמיד אפילו.

 

לפיכך במיקרה הנ''ל אני חושב שנדרש לשוחח עם המורה ב 4 עיניים ולציין את פרטי המקרה

ואת תחושת ההשפלה שגרמה לתלמיד/ה הרגשת חוסר ביטחון ועלבון, לישב את ההדורים

ולבטל חיוב על אותו שעור נקודתית.

 

לחלופין, אם זה לא פעם ראשונה ואם המורה אינו קשוב ואינו מנומס לעשות מה שאני עשיתי ומייד.

 

בהצלחה.

עריכה אחרונה על ידי yossy

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור


×
×
  • תוכן חדש...