Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2515 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים יקרים אשמח לעזרה!

התקנתי מערכת מולטימדיה היום ונתקלתי בבעיה.

לאחר שסיימתי להתקין החזרתי את החיבורים של המצבר למקום ונתקלתי בבעיה

מדובר ברכב מאזדה 2 2011

ברכב יש לי לוח שמציג לי את הקילומטר שנשאר לי בטנק הדלק

לפני ההתקנה וניתוק המצבר הכל היה תקין והראה קילומטר נורמלי באזור ה520

חיברתי את המצבר ופתאום קפץ ל1040 קילומטר וזה יורד מהר מאוד.

רציתי לשאול אם מישהו נתקל או יודע מה הבעיה? זה מאוד מציק לי ואשמח אם מישהו יוכל לעזור לי!

תודה מראש!

פורסם

לא נראה שמדובר בבעיה אלא בצורך של מחשב הדרך להתכייל מחדש על הצריכה הצפויה לפי צורת הנהיגה שלך.

 

אצלי במאזדה מאחר והנסועה בעיקר עירונית, לאחר תדלוק מלא הצריכה המשוערת עד לתדלוק הבא נעה בין 400 ל 500 קילומטרים בלחץ. לאחר תדלוק עם נסועה שהיתה בעיקר בינעירונית, הצריכה המשוערת בתום התדלוק קפצה קרוב ל 700.

 

לאחר תדלוק או שניים אתה תראה שזה חוזר למצב הקודם.

פורסם

תקין לגמרי.

ניתוק מינוס מצבר מאפס את מחשב הדרך (לפחות במזדה).

עם הזמן, המחשב יילמד מחדש את אופן הנסיעה שלך, ובהתאם לזה יציג את הנתון המעודכן של כמה ק"מ אתה יכול לנסוע על הדלק שיש במיכל.

×
×
  • תוכן חדש...