שלום חברים יקרים אשמח לעזרה!
התקנתי מערכת מולטימדיה היום ונתקלתי בבעיה.
לאחר שסיימתי להתקין החזרתי את החיבורים של המצבר למקום ונתקלתי בבעיה
מדובר ברכב מאזדה 2 2011
ברכב יש לי לוח שמציג לי את הקילומטר שנשאר לי בטנק הדלק
לפני ההתקנה וניתוק המצבר הכל היה תקין והראה קילומטר נורמלי באזור ה520
חיברתי את המצבר ופתאום קפץ ל1040 קילומטר וזה יורד מהר מאוד.
רציתי לשאול אם מישהו נתקל או יודע מה הבעיה? זה מאוד מציק לי ואשמח אם מישהו יוכל לעזור לי!
תודה מראש!