Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2516 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אין דגם כזה, לפחות לא בארץ.

 

ובכלל החלפת רכב באותו תקציב כאשר המטרה העיקרית היא חסכון בדלק בד"כ לא משתלמת - כי עלות ההחלפה "אוכלת" חלק גדול מהחסכון.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

עם תקציב דומה לשלך רכשתי פלואנס דיזל עם 50 אלף קילומטרים ונהנתי איתה מאוד מהנסיעה ומהחיסכון. בניגוד למה שרשמו לך פה לגבי עלויות טיפול גבוהות- מניסיוני זה מיתוס, כבר רכב דיזל שני ובמקביל יש בבית רכב בנזין ואני לא רואה עלויות גבוהות באופן ברור. אמנם בפלואנס מחליפים כל טיפול שני פילטר סולר אבל מדובר בטיפול כל 20 אלף ואין פלאגים. גם אם גבוה במקצת מבנזין זה מתקזז בענק עם החיסכון בדלק והנוחות של לתדלק פעם באלף קילומר

פורסם

אין שום עלויות טיפול גבוהות כל עוד אין צורך להחליף מצמדים בגיר הרובוטי.

 

 

הבעיה, כשאתה בא למכור את הרכב, רק בגלל שזה רנו אתה מוכר אותו במחיר כ"כ נמוך שזה מבטל לך חלק גדול מהחסכון.

 

 

פורסם
עם תקציב דומה לשלך רכשתי פלואנס דיזל עם 50 אלף קילומטרים ונהנתי איתה מאוד מהנסיעה ומהחיסכון. בניגוד למה שרשמו לך פה לגבי עלויות טיפול גבוהות- מניסיוני זה מיתוס, כבר רכב דיזל שני ובמקביל יש בבית רכב בנזין ואני לא רואה עלויות גבוהות באופן ברור. אמנם בפלואנס מחליפים כל טיפול שני פילטר סולר אבל מדובר בטיפול כל 20 אלף ואין פלאגים. גם אם גבוה במקצת מבנזין זה מתקזז בענק עם החיסכון בדלק והנוחות של לתדלק פעם באלף קילומר

מסכים איתך כשמשווים בנזין לדיזל, כמעט ואין הבדל בעלויות טיפולים. בקמ גבוה יותר יש עלויות רכיבים שעלולים להתפגר כמו טורבו והם יקרים, אבל בבנזין גם כן יש דברים שהולכים סביב הקמ האלו.

ההשוואה שלי הייתה של רכב היברידי לעומת כל רכב בעל מנוע בעירה בלבד, מדובר בעלויות זולות יותר.

פורסם

הקטע הוא שאני לא ממש נעול על רנו,

 

אין רכבים אחרים עם גיר פלנטרי? או אפילו ידני שיכולים להיות סופר חסכוניים?

 

היברידי אולי יהיה הכי טוב כאשר הוא עדיין חדש, הבעיה היא שאני חושש מעלויות תחזוקה גבוהו בעיקר שאני מחפש רכב ידני ולא חדש.

פורסם

השנקל שלי , רכשתי 208 דיזל לפני כמעט 4 חודשים.

התוואי היומי שלי נע בין אזור י-ם ל-פ"ת , סדר גודל של 150 ק"מ הלוך ושוב.

צריכת הדלק מדודה במשאבה סביב ה-22/23 ק"מ/ל (קיים קובץ אקסל לפדנטים שביניכם).

הפג'ו החליפה אצלי ניסאן נוט שעמדה במשימה בגבורה אבל הייתה כבר "מבוגרת" וגם הנוחות הייתה "לא משהו" בתוואי הנסיעה שלי.

מעבר לשינוי המדהים בנוחות , אני יכול להגיד בוודאות שאצלי ההוצאות על הדלק ירדו ב-50%.

עם הנוט הייתי מתדלק אחת ל-4 ימים , לעומת זאת עם ה-208 אני נכנס לבקר בתחנה אחת לשבועיים.

קצת קשה למצוא 208 דיזל עם נתונים טובים,יכול להגיד שאת שלי לא ממש חיפשתי,אלא ראיתי אותה ביד 2 ולאחר שבוע החלטתי לנסוע לבדוק על מה מדובר,למחרת הרכב כבר היה בבעלותי :-)

פורסם (נערך)

אין דגם כזה, לפחות לא בארץ.

 

בוודאי שקיים שכרתי אחת כזאת לכמה ימים היה מעולה

https://www.icar.co.il/%D7%9E%D7%91%D7%97%D7%A0%D7%99_%D7%A8%D7%9B%D7%91/%D7%A8%D7%A0%D7%95_%D7%A4%D7%9C%D7%95%D7%90%D7%A0%D7%A1_2.0_%D7%9C%D7%99%D7%98%D7%A8_-_%D7%9E%D7%91%D7%97%D7%9F_%D7%A8%D7%9B%D7%91/

עריכה אחרונה על ידי naki220
פורסם

זה מנוע בנזין, הוא הרבה דברים טובים אבל חסכוני מאוד הוא לא.

 

 

רשמת בהודעה הקודמת שמדובר בדיזל.

 

 

פורסם

תקנה רכב שמתאים להסבה לגז. משפחתית גדולה תהיה נעימה ומצב השוק שלהם על הפנים היום. שזה אומר שתוכל לקנות רכב נוח ומרווח בתקציה מועט.

פורסם
אין שום עלויות טיפול גבוהות כל עוד אין צורך להחליף מצמדים בגיר הרובוטי.

 

 

הבעיה, כשאתה בא למכור את הרכב, רק בגלל שזה רנו אתה מוכר אותו במחיר כ"כ נמוך שזה מבטל לך חלק גדול מהחסכון.

זה נכון כאשר קונים חדש אך כאשר אתה קונה משומש אתה גם קונה בפחות


×
×
  • תוכן חדש...