Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2516 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עקב עבודה במקום מרוחק כנראה שאצטרך לעבור לרכב דיזל כמה שיותר חסכוני.

רכב שיסע כ35000 ק"מ בשנה, התקציב כ70K ש"ח.

לדעתי דיזל יהיה הכי טוב, אני צודק? , כמובן חשוב מאוד שהרכב יהיה כמה שיותר חסכוני ואמין עם מינימום עלויות.

 

1. נוח (לא חייב ספה), נוחות כמו מאזדה 3 מספיקה.

2. חסכוני מאוד בדלק או סולר.

3. אמין ועמיד כולל אחזקה זולה (אפילו אם הביטוח יהיה טיפה יקר), הכי חשוב בלי מחלות.

4. בגאג' כ400 ליטר או יותר, לא משנה לי סידאן או האצ'בק/דלת חמישית.

5. אם יש סופר מיני מרווחת אז מוכן לשקול, אך עדיף משפחתית או ג'יפון.

6.לא מרעיש, הכוונה לא כמו הפיג'ו 301.

7. פתוח לכל הצעה גם צרפתיות בעיקר דיזל.

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

קלאו דיזל סטיישן או מגאן סטיישן דיזל ואם אתה לא חייב תא מטען ענק אז גם פלואנס דיזל או מגאן האצ'בק תעשה את העבודה.

חזקה ומאוד חסכונית ובשל המיתוג בשוק גם נמכרת במחירים מאוד נוחים.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

תבדוק קודם אוריס היברידית, היא תתן לך צריכה כמו של דיזל אבל תחסוך לך עלויות תחזוקה נוספות וירידת ערך פחות חדה מצרפתיה דיזלית.

החסרון היחיד שאני מוצא באוריס זה נוחות מושב, אבל זה יכול להיות אינדיבדואלי.

אחרי כמה ימי נהיגה תדע לשלוט בחסכון בדלק בין נסיעה עירונית לנסיעה מחוץ לעיר ותוכל להוזיל לך עלויות משמעותית. אפשר לקנות אחת מ2014~

פורסם

יש לי כמה בעיות עם רכב היברידי,

1. קלומטראג' גבוהה, יהיה קשה לי למכור, דיזל קל יותר, בעיקר מפרטי

2. עניין הסוללות

3. רוב הנסיעות שלי יהיו ביעירוניות ופקקים, והבנתי שהן לא הכי חסכוניות שם

4. מחיר גבוהה

 

אך אבדוק את האופציה ליותר לעומק, אהיה חכם יותר אחרי שיעורי בית.

פורסם

תתחיל לעבוד במקום החדש, תסע נגיד חודש עם המאזדה.

 

תדע בדיוק מה הוצאת הדלק החודשית שלך.

 

אחרי זה תעשה סימולציה - כמה אתה צריך להוסיף על מחיר המכירה של המאזדה כדי להגיע ל 70 אלף?

 

כמה כסף תחסוך לך קליאו דיזל (לדוגמא) תחשב צריכת דלק בינעירונית לפי 1 ל 20.

 

 

הערכה בכמה תמכור את המאזדה בעוד 3-4 שנים?

הערכה בכמה תמכור את הקליאו בעוד 3-4 שנים?

 

 

הערכה שלי, חיסכון על דלק יהיה כ 4000-5000 ש"ח בשנה.

 

 

עכשיו השאלה:

 

האם זו תהיה הנחה מופרכת אם נניח שבעוד 3 שנים + 100 אלף ק"מ על השעון המאזדה תימכר ב 12 ש"ח יותר מהקליאו?

 

 

לדעתי לא. זו הנחה סבירה. אם כל ההנחות שלי נכונות, אין כדאיות בהחלפה.

 

 

פורסם
יש לי כמה בעיות עם רכב היברידי,

1. קלומטראג' גבוהה, יהיה קשה לי למכור, דיזל קל יותר, בעיקר מפרטי

2. עניין הסוללות

3. רוב הנסיעות שלי יהיו ביעירוניות ופקקים, והבנתי שהן לא הכי חסכוניות שם

4. מחיר גבוהה

 

אך אבדוק את האופציה ליותר לעומק, אהיה חכם יותר אחרי שיעורי בית.

הכל אפשרי למכור במחיר הנכון.

מרנו אחרי עוד 100 אלף קמ ו3 שנים לא ישאר לך יותר מ20 אלף שקל

הטויוטה תשמור על הערך קצת יותר טוב סביר להניח.

לגבי הפקקים - דווקא הכי טוב. אתה מסיים בינעירוני עם סוללה טעונה ומתקדם בפקק רק על החשמל.

אתמול בפקקים של תל אביב סיימתי נסיעה עם 4.9 למאה

פורסם

מחירון המאזדה היום 72, חישבתי שהמעבר יהיה בגדר הראש בראש.

 

המאזדה אחרי 3 שנים תהיה עם כ180k ק"מ, לא יהיה לי קל למכור אותה, במיוחד כאשר מדובר ברכב בנזין.

 

אני אחפש רנו עם קלומטראג' נמוך דיזל פרטית, נגיד שמצאתי אחת עם 50k ק"מ, אני בטוח שתעלה לי אפילו פחות 15k מהמאזדה, אחרי 3 שנים יהיה לי קל יותר למכור רכב דיזל פרטי עם 150k ק"מ מאשר בנזין.

 

וכאשר נעלה את סוגיית הדלק אז אין בכלל מה להשוות, צריכת הדלק במאזדה תהיה כ13 ק"מ לליטר בערך, כאשר לדיזל יהיה יתרון משמעותי של כ20 ק"מ לליטר.

 

מה שבטוח הרנו תחסוך לי ב3 שנים האלה כ18k ש"ח רק על דלק, ועוד ה15000 מהמכירה של המאזדה, יצאתי כאן חוסך יותר מ30000 ש"ח על רכב מאותו שנתון עם אותה כמות נסיעה.

פורסם

1. נתחיל בזה שתמכור את המאזדה במחיר (קרוב ל) מחירון.

2. נניח שתמצא רכב בנתונים ובתקציב שהגדרת.

3. במקרה הטוב צריכת הסולר הממוצעת תהיה כ-18 ק"מ לליטר.

4. הטיפולים ברכב הדיזל יהיו בוודאות יקרים יותר, וההסתברות לתקלות לא זולות גם כן לא מאד נמוכה, וכדאי שתבדוק עלויות ביטוח.

5. כבר היום רואים שהדיזלים המשומשים לא נחשבים להיט בשוק המשומשות.

6. לאור כל מה שכתבתי למעלה, לא אתפלא אם עוד כמה שנים יסתבר שמדובר ב"משחק סכום אפס" - כלומר החסכון יהיה די זניח כנראה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

וכאשר נעלה את סוגיית הדלק אז אין בכלל מה להשוות, צריכת הדלק במאזדה תהיה כ13 ק"מ לליטר בערך

 

יצא לך כבר לעשות את הנסיעה הזאת ולמדוד?

פורד פוקוס ישנה שלי עם מנוע 2.0 וגיר 4 הילוכים צורכת 1 ל 13 בבינעירוני.

להערכתי אם רוב הנסיעה היא שיוט בכביש מהיר לא תתקשה להגיע ל 1 ל 15 ויותר טוב מזה.

 

 

פורסם

פורד פוקוס ישנה שלי עם מנוע 2.0 וגיר 4 הילוכים צורכת 1 ל 13 בבינעירוני.

על איזה סלד אתה נוסע ואיך מדדת את צריכת הדלק?

יש דגם של פלאונס דיזל עם מנוע 2.0 אולי יהיה לו טוב אם הוא נוסע בעיקר בינעירוני ורגוע


×
×
  • תוכן חדש...