Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2517 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אין שום עלויות טיפול גבוהות כל עוד אין צורך להחליף מצמדים בגיר הרובוטי.

 

 

הבעיה, כשאתה בא למכור את הרכב, רק בגלל שזה רנו אתה מוכר אותו במחיר כ"כ נמוך שזה מבטל לך חלק גדול מהחסכון.

זה לא משנה מה הוא יקנה, עם 35 אלף ק"מ בשנה (בערך פי 2 מהממוצע השנתי) כל רכב יסבול מירידת מחיר מואצת, לא רק בעקבות הירידה במחירון, אלא גם בעקבות הק"מ.

חוץ מזה, ההורים שלי מכרו את המגאן III אסטייט במחירון. אז לא יודע על מה העניין.

אם הרכב שלך שמור, עם נתונים טובים ומטופל בזמן, אפשר למכור דיזל צרפתי במחיר מחירון או קרוב לכך.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

רק שגם המחירון יהיה נמוך, כמובן שאי אפשר להעריך בכמה הדיוק.

 

 

רציתי לחדד את הנקודה הזו, אנשים לפעמים לא לוקחים אותה בחשבון.

 

 

קנית טויוטה בנזין במחרי X ונסעת 150 אלף ק"מ, מכרת המחיר X-Y.

 

 

קנית באותו מחיר פיז'ו או רנו דיזל, נסעת 150 אלף ק"מ, מכרת במחיר X-Y-15.000

 

 

אז את ה 15.000 ש"ח האלו צריך להפחית ממה שחסכת על הוצאות דלק.

 

 

כמובן שאם נוסעים הרבה מאוד זה בסופו של דבר עדיין משתלם. אבל ב 30-35 אלף ק"מ בשנה זה לא בטוח. תלוי גם כמה זמן מחזיקים את הרכב.

 

 

פורסם

שוב, זה מאוד משנה אם קנית חדש מהחברה או אם לא קנית כיד המקורית, כי אז רוב ההפחתה נעשית כבר ב-X של הקנייה (שיכול להיות בעצמו קרוב ל או נמוך מ 15,000). חוץ מזה יש ענייני הון ראשוני או עלות מימון ככל שה-X של הקנייה יותר גבוה.

 

דבר אחרון, במיוחד עם ק"מ גבוה, עלול להיות שה-Y לא יהיה קיים, בהיעדר ביקוש מוחלט. מנסיוני הדל קיים תמיד ביקוש מסויים (לא מאוד גבוה) לרכבי סולר פרטיים וותיקים ובעלות נמוכה, שמתוחזקים היטב מסיבות מסויימות.

פורסם

דעה שונה, במשפחה שלי יש לנו פלואנס דיזל שהחליפה טויוטה פריוס ומגאן סטיישן דיזל שהחליפה יונדאי i30 סטיישן בשני המקרים מדובר ברכבים שנוסעים כ-25-30 אלף בשנה, ובשני המקרים מרוצים מאוד מההחלפה, הפלואנס 2013 עם 170 אלף קמ' ומציגה אמינות גבוהה, המגאן 2016 עם 105 אלף קמ' עד היום עם 0 תקלות. שניהם מציינים בעיקר כוח מנוע שלא הכירו מרכבים קודמים שלהם, צריכת דלק מצויינת ועלויות אחזקה דומות לרכב בנזין. דעתי למי שנוסע הרבה הרכב נותן תמורה מצויינת, גם הסטיגמה של מחירי ריצפה כי זה רנו לא נכונה, לפני מס' חודשים קפצתי לקרסו להתעניין להחליף את היונדאי לא דיברו איתי על הנחה אם בכלל מהמחירון.

היום: MG E-HS '23 ליסינג זמני/ יונדאי טוסון 17' Open Sky

הקודם: יונדאי טוסון 22' פרימיום 2.0 ליסינג/ טויוטה קורולה F/L GLI '16

פורסם
שוב, זה מאוד משנה אם קנית חדש מהחברה או אם לא קנית כיד המקורית, כי אז רוב ההפחתה נעשית כבר ב-X של הקנייה (שיכול להיות בעצמו קרוב ל או נמוך מ 15,000). חוץ מזה יש ענייני הון ראשוני או עלות מימון ככל שה-X של הקנייה יותר גבוה.

 

דבר אחרון, במיוחד עם ק"מ גבוה, עלול להיות שה-Y לא יהיה קיים, בהיעדר ביקוש מוחלט. מנסיוני הדל קיים תמיד ביקוש מסויים (לא מאוד גבוה) לרכבי סולר פרטיים וותיקים ובעלות נמוכה, שמתוחזקים היטב מסיבות מסויימות.

 

 

 

 

כמובן שאם קונים רכב ב 15.000 ומוכרים אחרי כמה שנים ב 5000 זה אחרת לגמרי ואן יש ביקוש מסויים לרכבי דיזל שמורים ב 5000 ש"ח.

 

אבל פה יש תקציב אחר.

 

 

פורסם

הנקודה העיקרית שלא הצלחתי להעביר:

אני מסכים עם ההנחה שצרפתיות לרוב מתרסקות במחיר המכירה לעומת יפניות. אבל זה רלוונטי רק לקונה הראשון. הקונה השני מפסיד פחות בהפרש, בהנחה שההפחתה במחיר נעשית גם בקנייה.

פורסם

דווקא הצלחת להעביר מצויין.

 

 

הקונה הראשון מפסיד הכי הרבה, הקונה השני מפסיד פחות אבל עדיין, אלא אם כן הוא מחזיק את האוטו הרבה שנים.

 

 

לקנות את האוטו ב 70 כיד שניה, להחזיק 8 שנים עד שה Y באמת יהיה קרוב ל 0 ולהנות מצריכת דלק 1 ל 20 זה מצויין.

 

למכור אחרי שנתיים ב 40 זה משהו אחר.

 

 

פורסם

אני יודע שבחיים האמיתיים המחירים לא מתנהגים כמו סדרה הנדסית בתיכון.

ובכל זאת, המודל המקובל מדבר על רכב שמאבד בשנה הראשונה כ-20% וכל שנה נוספת כ-5%.

 

עכשיו או שצרפתיות מאבדות כפול מיפניות בכל שנה (נניח 30% ויותר בשנה הראשונה ו 10% או קצת יותר לאחר מכן) או שיש איזשהו יחס שקצת משתנה שקרוב ל50% =Fr בין המחירון לבין המחיר בפועל. אם יש יחס Fr כמעט קבוע כזה, אז הקונה השני בפירוש מרוויח. אם בכל שנה רכב צרפתי (ולא כולם) מאבדים ממחירם ביחס כפול מרכב יפני, אז ישנה איזושהי שנה שבה המחיר צנח מספיק והקנייה כדאית (כנראה עדיף להשקיע 40 אלף במקום 70 אלף ברכב צעיר בשנתיים) אלא אם כן המיתוס נכון ורכב צרפתי הוא צרה צרורה וכדאי להתרחק בכל מחיר (ובבקשה אל תגלו את זה לרכב שלי, בגילו המופלג).

פורסם

אני פוזל לכיוון הקקטוס, אל רק ה1.6 דיזל ידני, חושש מה1.2 בגלל הרצועה המתפוררת.

 

הבעיה היא שהמחיר נע בין 40K ל70K, ועוד בעיה שכל הקקטוס שמוצעות למכירה היום נמצאות במגרשים, ונראה שהן שוכבות שם הרבה מאוד זמן, יש סיבה לזה?

פורסם

^ הסיבה ההגיונית היא שרוב הקקטוסים ידניים והמחיר עדיין לא מספיק נמוך כדי שצעירים יקנו כזה כרכב ראשון.

ט.ל.ח

פורסם

השנקל שלי על קליאו סטיישן דיזל שהשכרתי לפני שנה- כח מנוע מעולה, הײַַַַתה ידנית אז לא יודע בקשר לרובוטית (נ.ב בעלויות קח בחשבוו אותיות תקלות ברובוטית). צריכה מדהימה - מעל 1 ל 20 נהיגה לא מועטה באזור הררי.

מול קורולה היה קצת צפוף ונוקשה מדי לטעמי, בכל זאת סופר מיני. תא המטען מכובד בניפחו אבל מגוחך בצורתו שנהית צרה , לא נכנס טיולון ומזוודה גדולה!

הרכב נחמד מאוד בסך הכל בטח שלא מושלם

 

פורסם

לדעתי תבדוק את הדציה סטפוואי דיזל אבל שנה וקצת יותר על הכביש.

במחיר של כ 50K תקבל רכב ידני ,דיזל ,חסכוני ואמין.

תבדוק שתא המטען מספיק לך


×
×
  • תוכן חדש...