Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2531 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן לכולם,

הרכב מקרטע במהירות גבוהה, מעל 85 , לסרוגין לא עובר אותה .

 

דולקת נורית צ'ק מנוע .

 

ניתוק של חיישן גל זיזים מביא לכיבוי המנוע .

 

יכול להיות שהחיישן מזייף?

 

כל זה בתקווה שלא התארכה שרשרת טיימינג.

 

150,000 ק"מ .

פורסם

חרא .

מי שהחליף לו גומיה לציריה בצד ימין, השאיר את הקונקטור לא בקליפסים שלו והוא נטחן על ידי הפולי .

 

בינתיים נחווט מחדש ונקווה לטוב.

פורסם

טוב בלאט, הניע.

 

הגעתי למכונאי וחיברתי חוטים מחדש.

 

לקינוח שאלתי האם מגיע לו תשלום - לחץ יד ואמר שמגיע לי.

 

אז גיסי הרוויח , והמכונאי יצא בסדר גמור. אנושית.

פורסם

לדעתי רק אעשה לו נזק - ולמה?

הוא לא חיבר את הצמה חזרה לאחר החלפת הגומיה לציריה . מה שגרם לתקלה מלכתחילה.

הוא לא איתר את התקלה . הוא מכר חיישן גל זיזים - אני איתרתי את התקלה והוחזר לו החיישן.

כשאותרה התקלה - הוא טעה בחיווט . ואני חיווטתי מחדש.

 

כשבין לבין הוא מכר לגיסי חיישן גל זיזים ללא צורך.

 

אני חושב שכשירות לו - עדיף לא לפרסם את שמו.

פורסם (נערך)

טעויות כולם עושים , ובאמת מאמין שהוא טעה ובתמים .

 

לצלוב אותו? לעשות שיימינג לבן אדם שראה והבין שטעה?

לא מספיק לו המבוכה שמראים לו את הטעות?

 

כאן פורום טכני, לא פורום שיימינג .

 

אני לא הלקוח המשלם - אני באתי לעזרת חבר.

 

מי ששילם שיפתח שרשור שיימינג.

 

ולגופו של כותב...

איפה זה עזה? פה המקרה נראה לי רלוונטי יותר לשאר הקוראים.

 

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?404677-תיקון-תקר-ללא-פירוק-צמיג-מהחישוק-האם-הדבר-תקין

עריכה אחרונה על ידי Max.M
פורסם

לא חיבר את הצמה חזרה לאחר החלפת הגומיה לציריה

וגם לא איתר את התקלה

וגם מכר חיישן גל זיזים ללא צורך

וגם טעה בחיווט

 

נראה לי יותר מדי.

 

אתה לא צולב אותו. אתה מראה למוסכניק שלא משתלם להיות חאפר. אתה מעביר בעלי רכבים ממוסכניקים חאפרים למוסכניקים מקצועיים וכך אתה גם עושה שירות, כדבריך, למי שבאמת ראוי להיות מוסכניק. הרבה רוצים להיות בעלי מוסכים ומוסכניקים. לא הרבה יודעים באמת להיות כאלה.

 

נכון, כאן פורום טכני. אבל גם פורום של בעלי רכבים.

 

וכל זה נכון לא רק לגביך.

פורסם (נערך)

אני לא חיים אתגר , וגם אם הייתי... אני לא ממקור ראשון ( הגוף המשלם) על מנת לצאת בהצהרות .

ניגשתי אליו, לחצתי יד ... נתקלתי באיש נחמד, שהפך משחום ללבן סיד עקב עבודה של מכונאי שלו .

 

ומכאן כל השאר היסטוריה, אפילו הכנתי לו ול "חאפר" קפה בזמן שהרימו את הרכב על הליפט .

 

אז לצלוב מוסך שיצא הגון לפחות בפן האנושי בגלל טעות של פועל שלו?

 

פרופורציות .

 

כשזה יהיה הרכב שלי וממקור ראשון אהיה מעורב מא עד ת רק אז אשקול לעשות דבר כזה .

 

פה נכנסתי בדקה 90 ,ונגמר בדקה 91 ברוח טובה .

 

ושוב פעם אתה מתעלם מהשרשור שלך... שם היה מדובר בסכנת חיים ולא בגזל כספי.

עריכה אחרונה על ידי Max.M
×
×
  • תוכן חדש...