Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2548 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חונה בעבודה באיזור לא מוצל. כשנכנס לרכב בסיום העבודה מרגיש שנכנס לתנור.

האם יש פתרונות קירור זולים ולא דורשים השקעה בכסף או בזמן כמו כיסוי רכב או השחרת חלונות.

האפ יש פתרונות עלי אקספרס יעילים?

 

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הכי טוב לכסות את האוטו בכיסוי. השאלה אם יש לך את הזמן, הסבלנות וההתמדה להקדיש כל יום כמה דקות בשביל לפרוס, לקשור, לקפל ולסדר.

אני הייתי מחזיק יומיים בלחץ.

 

פתרון שאני משתמש בו הוא "מגיני רוח" לחלונות. מעין קשת פלסטיק שמתקינים על כל החלונות. היא לא באמת מגינה מהרוח אבל בימים חמים אני משאיר את ארבע קצוות החלון טיפה פתוחים. בגלל המגן, לא באמת רואים שהחלון פתוח. בסוף היום, הרכב חם משמעותית פחות.

דבר נוסף שהפתרון הזה מחייב - לבטל את סגירת החלונות האוטומטית עם הנעילה.

 

אם יש לך סאנרוף, ניתן להשאיר אותו פתוח במצב חריץ (מצב פוזה). האפקט דומה.

 

Sent from my DynaTAC 8000X using Tapatalk

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם

הנח צלונית בחלון הקדמי - בכך תחסום חדירת אור וחום ממשטח הזכוכית הגדול ביותר וגם תגן על ההגה ידיות הבקרה ומושב הנהג.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

תודה רבה לעונים. כבר משתמש בצלון קידמי לא מרגיש שיפור. לגבי פתיחת חלונות לסמ .אני חונה באיזור בעייתי.אם לא טועה ראיתי בעבר בתכנית הכרישים שמישהו הציע להם להשקיע במאוורים שדומים למאוורי מחשב שמוצמדים לחלון. האם יש מוצר כזה? אם כן מה מעדת יעילותו?

עוד רעיונות יתקבלו בברכה.

 

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk

פורסם
תודה רבה לעונים. כבר משתמש בצלון קידמי לא מרגיש שיפור. לגבי פתיחת חלונות לסמ .אני חונה באיזור בעייתי.אם לא טועה ראיתי בעבר בתכנית הכרישים שמישהו הציע להם להשקיע במאוורים שדומים למאוורי מחשב שמוצמדים לחלון. האם יש מוצר כזה? אם כן מה מעדת יעילותו?

עוד רעיונות יתקבלו בברכה.

 

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk

בדקו אותו, הוא לא יעיל.

Miata ND2

 

פורסם
הכי טוב לכסות את האוטו בכיסוי. השאלה אם יש לך את הזמן, הסבלנות וההתמדה להקדיש כל יום כמה דקות בשביל לפרוס, לקשור, לקפל ולסדר.

אני הייתי מחזיק יומיים בלחץ.

 

פתרון שאני משתמש בו הוא "מגיני רוח" לחלונות. מעין קשת פלסטיק שמתקינים על כל החלונות. היא לא באמת מגינה מהרוח אבל בימים חמים אני משאיר את ארבע קצוות החלון טיפה פתוחים. בגלל המגן, לא באמת רואים שהחלון פתוח. בסוף היום, הרכב חם משמעותית פחות.

דבר נוסף שהפתרון הזה מחייב - לבטל את סגירת החלונות האוטומטית עם הנעילה.

 

אם יש לך סאנרוף, ניתן להשאיר אותו פתוח במצב חריץ (מצב פוזה). האפקט דומה.

 

Sent from my DynaTAC 8000X using Tapatalk

בתור אחד שכל יום מכסה, זה לא לוקח יותר מדקה לפרוס אותו, ואולי 2 דקות לקפל.

3 דק ביום בשביל לחסוך המתנה מייגעת שהרכב יתקרר כשנכנסים אליו זו תמורה טובה מאוד, מעבר לרווחים הנוספים של המנעות משפשופים, אבק וחרא של יונים.

בחניות קצרות אני משאיר את כל 4 החלונות פתוחים סנטימטר אחד, זה לא באמת מועיל.

פורסם

המאווררים הקטנים האלה לא עובדים (בדיקה שלהם ב-

).

אני משתמש בשיטה של פתיחת החלונות בצד הנוסע ואז פתיחה וסגירה של דלת הנהג 4-5 פעמים. הפעולה הזאת "דוחפת" את האוויר החם החוצה ומכניסה במקומו אוויר קריר יותר (באופן יחסי, עדיין קיץ) מבחוץ. זה לוקח 10 שניות ומוריד את הטמפרטורה בתוך הרכב למשהו שאפשר לסבול עד שהמזגן יעבוד.

פורסם
הנח צלונית בחלון הקדמי - בכך תחסום חדירת אור וחום ממשטח הזכוכית הגדול ביותר וגם תגן על ההגה ידיות הבקרה ומושב הנהג.
זה מייצר חום על הצילון שנשאר ברכב. הדבר היחיד שזה עושה זה לחסום קרינה לכיוון דשבורד ולמנוע נזקי שמש. בניגוד לכיסוי חיצוני שכן עוצר חדירת אור וייצור חום בתוך הרכב.
פורסם

המכוניות שלי עומדות בשמש והאני מעריך שהצלונית בהחלט מגנה עליהן, גם אם פחות טוב מכיסוי חיצוני. מצד שני, הפסקתי להתעסק עם כסויים חיצוניים, כבר לפני לפני הרבה מאד שנים הגעתי למסקנה שהטרחה בכיסוי חיצוני לא מוצדקת. וגם כיון שאשתי לא משתפת פעולה בעניין (והבנים עוד פחות, כלומר, כנראה שאם הם יראו אותי מכסה רכב הם יתגלגלו מצחוק, לא יבינו מהחכן נפלה עלי הזקנה).

 

אז, ראשית ההגנה על הדאשבורד וההגה ומושב הנהג חשובה, טוב להגיע לרכב שאפשר לנהוג בו בלי לקבל כוויות.

 

ושנית - כיון שהחלון הקדמי ברכב מודרני כל כך גדול הרי שהצלונית הזו, אם מונחת נכון, חוסמת הרבה מאד קרינה.

 

לכיסוי החיצוני חסרון נוסף - תופס הרבה מקום בבגאז'.

 

כאשר הייתי ילד הכיסוי החיצוני היה אמצעי מקובל מאד. בינתיים קרו שני דברים: הרכב הפך מוצר הרבה יותר עממי, והמזגן הפך לאבזר שקיי בכל רכב. כיום נדיר לראות רכב מכוסה, ורכב מכוסה מעורר תהיות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
המכוניות שלי עומדות בשמש והאני מעריך שהצלונית בהחלט מגנה עליהן, גם אם פחות טוב מכיסוי חיצוני. מצד שני, הפסקתי להתעסק עם כסויים חיצוניים, כבר לפני לפני הרבה מאד שנים הגעתי למסקנה שהטרחה בכיסוי חיצוני לא מוצדקת. וגם כיון שאשתי לא משתפת פעולה בעניין (והבנים עוד פחות, כלומר, כנראה שאם הם יראו אותי מכסה רכב הם יתגלגלו מצחוק, לא יבינו מהחכן נפלה עלי הזקנה).

 

אז, ראשית ההגנה על הדאשבורד וההגה ומושב הנהג חשובה, טוב להגיע לרכב שאפשר לנהוג בו בלי לקבל כוויות.

 

ושנית - כיון שהחלון הקדמי ברכב מודרני כל כך גדול הרי שהצלונית הזו, אם מונחת נכון, חוסמת הרבה מאד קרינה.

 

לכיסוי החיצוני חסרון נוסף - תופס הרבה מקום בבגאז'.

 

כאשר הייתי ילד הכיסוי החיצוני היה אמצעי מקובל מאד. בינתיים קרו שני דברים: הרכב הפך מוצר הרבה יותר עממי, והמזגן הפך לאבזר שקיי בכל רכב. כיום נדיר לראות רכב מכוסה, ורכב מכוסה מעורר תהיות.

בכל רחוב אני רואה כמה רכבים מכוסים.

אני גר ברחוב עם 6 בניינים ואני אחד מ5 אנשים שמכסים (ויכול להיות שיש עוד בחניות שאני לא רואה)

פורסם

לי קשה לזכור מכונית מכוסה שאינה רכב אספנות, וגם אלה נדירים, בדרך כלל חונים בחניה מקורה.

 

בשנים הראשונות שבהן החזקתי רכב הייתי יורד כל בוקר לתת לו ליטוף של בוקר טוב ולכסות אותו, ובערב לתת לו נשיקת לילה טוב ולהסיר את הכיסוי. זה נגמר כאשר למדתי לתת לרכב פרופורציה אחרת.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לא ממש תרגיש בהבדל בחום הישראלי עם ה auto cooler הזה...

אולי מעלה או שתיים אם משתמשים ברביעייה, אבל אז זה קצת מסורבל במיוחד אם אתה פותח את החלונות לפעמים.

בקיצור - לא ממליץ.

 

Sent from my mobile using Tapatalk


×
×
  • תוכן חדש...