Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2549 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תודה לכם כיסוי רכב זה "רפאל" (שכן שהיה פדנט לרכב )ולוקח מקום בתא המטען.

יורגוס מעלינו הביא קישור של מבחן ביוטיוב שמראה שהמאווררים לא מועילים.

מעניין איך עדיין לא נמצא פתרון יעיל.

 

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לעבור לאיסלנד.

אבל אז צריך פתרון לרוח ולשלג בחורף

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

פותח את דלת הרכב , נותן לאוויר החם לצאת קצת לפני שאתה נכנס.

מניע, מחכה כמה שניות, מפעיל איוורור, תחילה על עוצמה נמוכה וללא מדחס ובמצב אוויר מבחוץ.

מתחיל לנסוע עם 4 חלונות פתוחים, אחרי דקה בערך מפעיל מדחס, עובר לסיחרור פנימי (או איך שלא קוראים לזה) וסוגר את כל החלונות.

גם ב12 בצהריים באילת באצמע אוגוסט זה מספיק.

בהצלחה

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם
לי קשה לזכור מכונית מכוסה שאינה רכב אספנות, וגם אלה נדירים, בדרך כלל חונים בחניה מקורה.

 

בשנים הראשונות שבהן החזקתי רכב הייתי יורד כל בוקר לתת לו ליטוף של בוקר טוב ולכסות אותו, ובערב לתת לו נשיקת לילה טוב ולהסיר את הכיסוי. זה נגמר כאשר למדתי לתת לרכב פרופורציה אחרת.

הפתרון זה צילון אבל חיצוני. יש מלא בעלי אקספרס. מניחים על החלון מבחוץ ותופסים עם הדלת.

861dbfa0e5f482d385fd75263a3e3f40.jpg

פורסם

קניתי צילון חיצוני כזה של מותג פוגל באייס. מאוד מרוצה.

הוא מכסה את כל השמשה וגם את המגבים. נתפס במראות ובדלות למניעת גניבה או תזוזה ברוח חזקה.

 

הבעיה היחידה שהוא חוסם את מצלמת הדרך שלי שממשיכה לצלם בזמן החניה.

http://www.fogel.co.il/he/?path=185-256_1034&id=1

S60 Rdesign

פורסם

אצלי כל החלונות עם ציפוי ואני חייב להגיד שאני מרגיש הבדל בחום באם אני שם צילונית בחלון הקידמי או לא.

הבאסה עם זה שהוואקומים מפסיקים לתפקד ואז צריך לתפוס עם זה עם הסך שמש. הטוב זה שזה עולה כולה 10 שקלים.

פורסם
המאווררים הקטנים האלה לא עובדים (בדיקה שלהם ב-
).

אני משתמש בשיטה של פתיחת החלונות בצד הנוסע ואז פתיחה וסגירה של דלת הנהג 4-5 פעמים. הפעולה הזאת "דוחפת" את האוויר החם החוצה ומכניסה במקומו אוויר קריר יותר (באופן יחסי, עדיין קיץ) מבחוץ. זה לוקח 10 שניות ומוריד את הטמפרטורה בתוך הרכב למשהו שאפשר לסבול עד שהמזגן יעבוד.

זה עובד.

לרוב אני פשוט פותח חלונות ואחרי כמה דקות המזגן מסדיר הכל.

 

לעבור לדנמרק גם אופציה

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

פורסם
לי קשה לזכור מכונית מכוסה שאינה רכב אספנות, וגם אלה נדירים, בדרך כלל חונים בחניה מקורה.

 

בשנים הראשונות שבהן החזקתי רכב הייתי יורד כל בוקר לתת לו ליטוף של בוקר טוב ולכסות אותו, ובערב לתת לו נשיקת לילה טוב ולהסיר את הכיסוי. זה נגמר כאשר למדתי לתת לרכב פרופורציה אחרת.

הטענה שלך עוברת לי בראש בזמן האחרון, אולי אתה לא מוציא את הראש מספיק החוצה, בטיול קצר עם הכלב ראיתי מעל 20 רכבים מכוסים אבל השיא היה לראות חניית בניין שיש יותר רכבים מכוסים בה מאשר לא מכוסים :)IMG_20190630_202453.jpg
פורסם

כננראה שברעננה השמש יותר חזקה מאשר בחיפה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

במדינות מתוקנות יצרני רכב (כרגע יותר רכבי יוקרה אבל לא רק) פתרו את הבעיה עם אפליקציות והאפשרות להדליק מזגן מרחוק טרם הכניסה לרכב.

בארצנו, עם פטנט הקודן של חברות הביטוח (המדינה היחידה בעולם שמתיימרת להיות עולם ראשון שיש בה את השטות הזאת) ויבואני הרכב שלא אוהבים להסתבך עם אבזור מעבר לסטנדרט האופציה פשוט לא קיימת וכל כך חבל.

פורסם

פטנט גאוני!

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם

מדהים. ביקור קצר באתר היצרן מראה ששולחים חינך לכל העולם.

השאלה כמה זמן יחזיק לפני שיעלם...

עוד משהו שמצאתי ביוטיוב

אם אני רואה דבר כזה על רכב כאן אני מיד משאיל את זה ממנו לזמן בלתי ידוע

 

Sent from my PH-1 using Tapatalk

Putting a rear-spoiler on a front-wheel drive car. Yeah, that's gonna help

פורסם
מדהים. ביקור קצר באתר היצרן מראה ששולחים חינך לכל העולם.

השאלה כמה זמן יחזיק לפני שיעלם...

 

Sent from my PH-1 using Tapatalk

תשים מדבקה של קארספורום ואני מבטיח לא לגעת


×
×
  • תוכן חדש...