Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2567 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נסעתי ברחוב עם 2 נתיבים לכל כיוון, אני בנתיב הימני. הרכב בנתיב השמאלי סטה לכיוון הנתיב שלי, כדי לא להתנגש בו עליתי על המדרכה (יותר נכון התנגשתי בה עם הגלגל) כתוצאה מכך התעקם הג'אנט של הגלגל הקדמי ימני. זה הנזק הראשוני שנראה לפחות.

חברת ביטוח אמרה שתנסה להגיש תביעה צד ג', ושאני יכול לבחור שמאי מטעמה ומוסך בהסדר למקרה שארצה להפעיל את הביטוח שלי. אני מן הסתם לא רוצה לעשות את זה, מצד שני אני לא יודע אם יש טעם לקחת שמאי במקרה כזה שהנזק לא נראה שעולה הרבה כסף.

מה ממליצים? לקחת שמאי משלי מוסך משלי, לנסות לתבוע את הביטוח של צד ג' דרך חברת הביטוח שלי ואם לא יצליח ללכת לתביעות קטנות? האם חברת הביטוח שלי תסתפק רק בהצעת תיקון כדי שלא אסתכן בשכר טרחה של שמאי? כנ"ל לגבי בית משפט אם יגיע לכך.

הרכב השני מדובר ברכב ליסינג, הנהג היה עובד של החברה שבדיוק היה בדרך לטסט. הוא כמובן התנצל ואמר שלא ראה אבל אין לי שום דבר חתום או מוקלט.

פורסם

באיזה רכב מדובר?

האם הרכב במצב נסיעה?

לפי מה שאתה מתאר ממש לא הייתי ממהר להפעיל ביטוח, מצטרף למגיב מעליי מכון פרונט יכול להצביע על החלק שנפגע אם יש כזה...

את הג׳נט יתכן וניתן לישר.

במידה ויש לך תמונות של הנזק תעלה לפה.

 

Sent from my LG-H840 using Tapatalk

פורסם
באיזה רכב מדובר?

האם הרכב במצב נסיעה?

לפי מה שאתה מתאר ממש לא הייתי ממהר להפעיל ביטוח, מצטרף למגיב מעליי מכון פרונט יכול להצביע על החלק שנפגע אם יש כזה...

את הג׳נט יתכן וניתן לישר.

במידה ויש לך תמונות של הנזק תעלה לפה.

 

Sent from my LG-H840 using Tapatalk

 

 

 

 

דאצ'יה סנדרו סטפוויי.

אחרי שהחלפתי גלגל נסעתי עם האוטו ולא זיהיתי בעיות מיוחדות.

 

 

מה הכוונה לא להפעיל את הביטוח? אני לא מתכנן לתבוע את הביטוח שלי בכל מצב, אבל אני כן רוצה שצד ג' ישלם על הנזק. למה שאני אשלם על תאונה שלא באשמתי.

 

כמובן יש תמונה רק של הג'אנט, אם יש איזשהו נזק פנימי אחר אני עוד לא יודע.

 

IMG-20190612-WA0001.jpg

פורסם

אדם חכם בוחר את המלחמות שלו, לפני שאתה רץ לתבוע ולבזבז זמן תנסה להבין בכמה כסף מדובר, כנס למכון פרונטים, ותבקש בדיקה ולאחר מכן תעשה חישוב מחדש של מה כדאי,

בכל מקרה בהצלחה.

 

נ.ב

אני מאמין שניתן להשיג כזה ג׳נט מפירוק.

 

Sent from my LG-H840 using Tapatalk

פורסם

עוד שאלה, אם יתברר שמדובר בסוף רק בג'אנט, צד ג' יסכים לשלם רק על הג'אנט אבל לא על השמאי כי השמאי יעלה סביבות האלף שקל (לעומת הג'אנט שיעלה הרבה פחות) או שהם יהיו מחוייבים לשלם גם עם השמאי?

פורסם
עוד שאלה, אם יתברר שמדובר בסוף רק בג'אנט, צד ג' יסכים לשלם רק על הג'אנט אבל לא על השמאי כי השמאי יעלה סביבות האלף שקל (לעומת הג'אנט שיעלה הרבה פחות) או שהם יהיו מחוייבים לשלם גם עם השמאי?

 

שמאי אינו חובה בתביעות כנגד צד שלישי, אלא עדיף, כצד אובייקטיבי. מצד שני, יתכן שיגבה הרבה פחות שכ"ט אם מדובר בנזק מצומצם.

 

בתאונה מצומצמת כזו עדיף לפנות תחילה למוסך שיבדוק את מכלולי הציר הקדמי ויתן הצעת מחיר לתיקון. עדיף גם לצלם כל חלק שצריך להחליף. לאחר מכן, מצוייד בצילום הוידאו של התאונה, הצעת המחיר וקבלה בגין התשלום, וצילומי החלקים, תוכל לשלוח מכתב התראה למי שגרם את התאונה, ואם לא הסתייע, לתבוע בביהמ"ש לתביעות קטנות. בהצלחה

פורסם
שמאי אינו חובה בתביעות כנגד צד שלישי, אלא עדיף, כצד אובייקטיבי. מצד שני, יתכן שיגבה הרבה פחות שכ"ט אם מדובר בנזק מצומצם.

 

בתאונה מצומצמת כזו עדיף לפנות תחילה למוסך שיבדוק את מכלולי הציר הקדמי ויתן הצעת מחיר לתיקון. עדיף גם לצלם כל חלק שצריך להחליף. לאחר מכן, מצוייד בצילום הוידאו של התאונה, הצעת המחיר וקבלה בגין התשלום, וצילומי החלקים, תוכל לשלוח מכתב התראה למי שגרם את התאונה, ואם לא הסתייע, לתבוע בביהמ"ש לתביעות קטנות. בהצלחה

 

 

זה במקרה שאחליט לתבוע בבית משפט, אבל אם אני תובע את צד ג' דרך החברת ביטוח שלי הם מחייבים אותי בדוח שמאי. בכל מקרה אני אבדוק במוסך כיוון פרונט אם יש איזשהו נזק נוסף. אם זה רק הג'אנט לא יודע אם כדאי לי להיכנס לכל הסיפור הזה

×
×
  • תוכן חדש...