Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2602 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מעוניין לבצע טיסה בכדור פורח עם האישה. ברור בגוגל העלה מספר חברות, אבל אין לי מושג איזו מהן מומלצת. בטווח המחירים של טיסה כזו (גם בטיסה קבוצתית) אני מעדיף ללכת על בטוח.

 

יש למישהו המלצות על מקום כזה?

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

גם אנחנו עשינו עם סקייטרק לפני 5 שנים, חוויה מאוד מעניינת ומגניבה.

קחו בחשבון שייתכן והטיסה תתבטל בגלל רוחות (אפילו באותו בוקר, כשאתם כבר בדרך למנחת, מבוסס על סיפור אמיתי) ויקבעו לכם מועד אחר.

פורסם

כן, גם למשפחתי קרה.

טיסה בצפון הארץ אנחנו גרים במרכז הארץ. הטיסה באור ראשון לכן קמים ויוצאים לדרך בסביבות ארבע לפנות בוקר.

מגיעים לנקודת המפגש ואז מודיע לנו הטייס שאין טיסה בגלל הרוח ורוצה לקבוע זמן חדש.

אני משיב תודה אבל לא תודה, תזכה אותי על הכסף ששלמתי (לא מבקש שום פיצוי, רק ובדיוק מה ששולם).

להפתעתי, הטייס מתעצבן וכועס, לך תבין...

פורסם

לך תבין? בישראל אפשר למנות את בתי העסק עם תודעת שירות נורמלית על שתי כפות ידיים, בלחץ. עסק יכול להתהדר באתר מושקע ואפילו בנציגים מטעמיו כאן בפורום, טיב השירות נמדד גם כשהלקוח רוצה לקפל את הפקלאות ולבטל את העסקה. הייתי מצפה מעסקים שכאלו להיות מסונכרנים יותר מול תחזיות ריאליסטיות (כאלו ניתן למצוא גם חצי שבוע לפני המועד, אם רוצים מספיק), ולעדכן את הלקוחות לכל המאוחר בערב שלפני ולא כשהם עוד שניה מגיעים למקום.

פורסם
לך תבין? בישראל אפשר למנות את בתי העסק עם תודעת שירות נורמלית על שתי כפות ידיים, בלחץ. עסק יכול להתהדר באתר מושקע ואפילו בנציגים מטעמיו כאן בפורום, טיב השירות נמדד גם כשהלקוח רוצה לקפל את הפקלאות ולבטל את העסקה. הייתי מצפה מעסקים שכאלו להיות מסונכרנים יותר מול תחזיות ריאליסטיות (כאלו ניתן למצוא גם חצי שבוע לפני המועד, אם רוצים מספיק), ולעדכן את הלקוחות לכל המאוחר בערב שלפני ולא כשהם עוד שניה מגיעים למקום.

אתה מדבר מניסיון עם תחזיות רוח? ואם התחזית הייתה שלא תהיה רוח וכשהגיעו למקום עצמו בבוקר הבינו שיש רוח שלא מאפשרת טיסה בטוחה? נראה לי כמו ביקורת מוגזמת, הרי גם לעסק היו הוצאות- הביאו את הבלון ואת הטייס למקום תחילת הטיסה המתוכננת. לדעתי הדבר היחיד שהעסק צריך לעשות הוא להכין את הלקוח בעת ההזמנה שזה משהו שיכול לקרות.

×
×
  • תוכן חדש...