Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיג'ו 208


Mushi Shi
שימו לב! השרשור הזה בן 1829 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

נוסעת 12K בשנה (רכשתי אותה עם 69K) - רק בתוואי עירוני, נסיעות קצרות, פקקים.

לא מבין מה זה "פתאום זה נראה שונה"?

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 100
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

בכלל לא מוגזם. כל רכב בן 12 פה ושם ייכנס למוסך מחוץ לטיפול שנתי. טבעות בגיר al4 אם אני זוכר נכון בסביבות 1000 שח . לא ביג דיל.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא בטוח שגיר הal4 שופר כל כך בסוף חייו, הגיר הזה בפיג'ו 208 2014 עשה לי רע, האכיל אותי מרורים, ליתר דיוק האכיל את אשתי מרורים, מסכנה שסבלה את הרכב הזה שנה, וזה אחרי כל מסע השכנוע שלי שמדובר ברכב אמין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבר עם 208 וגיר al4, בערך 80 או 90 אלף ק"מ ללא בעיות בגיר או מנוע.

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבר עם 208 וגיר al4, בערך 80 או 90 אלף ק"מ ללא בעיות בגיר או מנוע.

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

לחבר שלי הוחלף גיר AL4 באחריות ברכב מודל 2016 עם 75 אלף ק"מ. מצד שני ברכב הקודם גיר AL4 עשה יותר מ 300 אלף ק"מ ללא שיפוץ.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיות שהיו לה:

 

1. אלטרנטור

2. מנוע הווישרים מקדימה

3. מסך המולטימידה

4. גומיות הדלתות מאחורה היו עייפות, ותוך שנה התפוררו לגמרי, לא יאומן שזה רכב 2014

5. משענת היד הרעישה מאוד, עלות התיקון היתה החלפתה, ברור שלא החלפתי, פשוט למדה לחיות עם הצקצוקים הבלתי נסבלים.

6. הרכב אכל מנורות בצורה יוצאת דופן

7. הגיר, הAL4 הזוועתי הזה, נתקע, דופק, השהיות בלי סוף, והבעיה הכי גדולה היא שלא היה לו פתרון, בכל פעם אמרו לנו במוסך שלא רואים בעיה והכל תקין, זה גיר פשוט בלתי נסבל.

 

לאח שלי גם יש רכב עם הגיר הזה 206 עם יותר מ200K ק"מ, שגם לו יש בעיות איתו לאחרונה, היתה לו בעיה בסליאוניד שעלתה לו כ1200 ש"ח, אך בכללי הוא הרבה פחות בעייתי, למרות שגם אצלו יש את ההשהיה המעצבת הזו שיש לנו במעבר בין האטה לפתיחת מצערת, במקרים של מעבר חציה, או רמזור שמתחלף וכו..

 

תאמין או לא, אשתי מרוצה יותר מהסיריון שיש לה היום, ומדובר ברכב בן 7 שנים ישן יותר מה208 הארורה שהיתה לה,

המזגן עובד אחלה, אין רעשים מיותרים, הכל פשוט עובד, זה רכב שעובד בשבילנו ולא עובדים משבילו.

עריכה אחרונה על ידי Wildlands
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הבנתי מה הקשר בין כל הבעיות שפירטת לגיר AL4.

מה זאת אומרת שהגיר "נתקע"?

 

Sent from my SM-G973F using Tapatalk

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאלתה איזה מרורים האכיל אותך, חשבתי שהתכוונתה לכל הרכב, פעם הבאה תציין שאתה מתכוון לגיר.

המרורים שהאכיל אותנו זה הסבל והפניות שלנו למוסך,

 

עם כל הכבוד, אי אפשר לקבל את ההתנהגות שלו ברכב שבזמנו היה בן 3-4 עם כ80K ק"מ.

 

נתקע, הכוונה שאתה יוצא מרמזור ופשוט לא מעביר למשל משני לשלישי, עולה בתורים צורח, ואין, לפעמים זה היתה נשמעת דפיקה קטנה ואז עובר לשלישי, ולפעמים צריך ממש לעצור, להחליף לN או P ובחזרה לD ואז זה מסתדר.

ועוד ההשהיה הזו שהיתה לו פשוט נוראית, אם אחרי האטה אתה תון גז, הוא מתקשר לצרפת לבקש רשות ממר PSA אם להוריד הילוך ולנסוע, כנראה שהתקושרת איטית (בציניות כן?), וכבר כאן אתה מתחיל לקלל "שיסע כבר"

 

היתה לי מיצובישי לנסר 2004 גם עם גיר לפנטרי 4 הילוכים, גם זקן כמו הAL4, קניתי אותה עם 110K ק"מ על השעון, מכרתי אם 180K ק"מ, והגיר הישן שלה מלמד את החבר'ה מPSA מאיפה הדג משתין, גיר שפשוט עובד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתה לנו פ'גו 207 1.6 , אוטו מדליק בזמנו.

 

הוחלפו באחריות -

מחשב מנוע, משאבת ואקום, אלטרנטור, אטם אגן שמן.

 

כל זה עד 48,000 קמ .

 

מה כן?

הצילה את ההורים שלי בתאונת דרכים בריסוק חזיתי עם מאליבו!

במהירות של 60 קמש בערך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאלתה איזה מרורים האכיל אותך, חשבתי שהתכוונתה לכל הרכב, פעם הבאה תציין שאתה מתכוון לגיר.

 

התייחסתי למה שאמרת - התייחסת לגיר ספציפית:

אני לא בטוח שגיר הal4 שופר כל כך בסוף חייו, הגיר הזה בפיג'ו 208 2014 עשה לי רע, האכיל אותי מרורים, ליתר דיוק האכיל את אשתי מרורים, מסכנה שסבלה את הרכב הזה שנה, וזה אחרי כל מסע השכנוע שלי שמדובר ברכב אמין.

 

שוב, הגיר הזה הוא מוצר ותיק מאד מסוף שנות ה-90 (כמעט 20 שנה). הוא סבל ממחלות ילדות (בעיקר סביב השסתומים), אך במהלך השנים הוא הבשיל ומ-2008 ואילך הוא נחשב אמין למדי וגם עלויות התיקון שלו זולים יחסית. הגיר הזה תוכנן ללמוד את מאפייני הנהג ולהתאים עצמו בהתאם. לא כל אחד אהב אותו, אך הוא הצליח לחכות התנהגות של גיר ידני - למשל, עזיבה של המצערת לא גררה העברה להילוך גבוה יותר כמו בתיבות "טיפשות", מתוך חשיבה שהנהג רוצה להאט. זה גם הגיר היחיד (טרום DSG) שמוריד הילוך לפני פנייה ואחד הגירים הראשונים שידע לנעול את ממיר המומנט מהילוך שני. החיסרון העיקרי שלו הוא החוסר בהילוך יתר לטובת שיוט נינוח.

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני יצאתי מהדיון הזה בגלל היותי לא מועיל לשרשור.

שאל פותח שרשור על רכב מסוים וקיבל דיון על מותג שלם ורכבים כושלים של המותג, אך אפשר לא להיות מבולבל???

מצד אחד , אנשים כן קונים אותו ומדווחים על רכב שהוא אמין יחסית ומצד שני, סדום ואמורה.

וישנם גם אנשים שמצטרפים לדיון, כמו בכל דיון, שאינם מחזיקים ברכב כלל, אבל יש להם מה

להוסיף לטוב ולרע... בעיקר רע.

אני במקום פותח שרשור,יוצא מתוסכל ובהחלט מבולבל.

כי מרוב שרושמים דברים "טובים" אני במקום פותח שרשור הייתי יורד מהרכב בכלל ומחפש אחר במקומו.

 

גם לי יש מיצובישי לנסר בבית מ2008, שהדבר היחיד שהתקלקל בה ,הוא קפיץ לפתח מיכל הדלק שנשבר והוחלף

ב20 שקל מפירוק והיא רואה מוסך פעם בשנה לצורך טיפול בלבד. אז תקנה מיצובישי לנסר , הכי טוב.

מי צריך 208 בכלל?

 

מה זה בדיוק נותן לפותח שרשור שיש לי מיצובישי לנסר מזדקנת מ2008 אינני יודע.

 

אבל יש לי גם פיזו 208 2012 גיר AL4 הידוע לשימצה כאן, משאבת מים דולפת ואלטרנטור שישבוק

חיים מתישהו (כי זו פיזו לא?) . גם שסתום הVTI ישבוק מתי שהו וכנראה גם משאבת וואקום.

הגיר הוא גיר לומד ובכדי שהוא יעבוד יעיל וטוב, יש לאפס אותו או לחילופין להוציא את כבל הפלוס

מהמצבר לכל הלילה ואז הוא יתאפס וילמד לעבוד יעיל חלק וכמו שתרצה.

הגיר הזה הוא לא אחד המוצלחים שיש והוא מיושן מאוד, אבל זה מה שיש.

אם תרצה רכב אמין יותר, או שתקנה 208 ומנוע 1.2 ליטר טורבו וגיר אוטו 6 הילוכים.

שיצא הדגם מ2015, יותר אמין ומחלות שרשמו כאן טופלו.

או שתקנה מאזדה 2 כמו שיעצו לך ויש עוד כמה רכבים שחברים כאן יכולים להמליץ כמובן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1829 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...