Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2644 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

ראיתי רכב יונדאי i20 insight שנת 2012 שעשה 58 אלף קילומטר.

ברישיון רכב רשום השכרה/הכרח ( ממה שהבנתי זה ליסינג) והאוטו יד 3.

יד 1 - ליסינג.

2 + 3 - פרטית כאשר היד ה2 הייתה אישה מבוגרת שכמעט ולא נסעה ברכב.

 

עוד לא ראיתי את הרכב או שלחתי אותו לבדיקה אבל ממה שנראה בתמונות הרכב נראה במצב ממש טוב.

 

האם הייתם ממליצים לרכוש רכב כזה במידה והכל תקין מבחינה חיצונית ומכנאית ? ואם כן אשמח גם המלצה על המחיר שהייתם דורשים.

 

תודה!

פורסם

קמ נמוך לשנתון, ואם הרכב שמור עם היסטורית טיפולים הייתי ממשיך לבדיקה.

מבחינת מחיר תבדוק מחירון משקולל ובכמה נמכרים רכבים כאלו ביד 2, לדעתי המוכר לא יהיה יותר מידי גמיש עקב ק״מ נמוך.

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)

הק"מ נמוך על גבול המחשיד במיוחד שיש היסטורייה של השכרה/ליסינג.

אם אין היסטוריית טיפולים מסודרת ומתועדת אני הייתי מוותר.

זה לא רכב שחף מתקלות עם כל הכבוד ותוכל לקרוא את הסקירה שלי כאן:

 

https://www.carsforum.co.il/cars/מגזין-רכב/3253/סקירת-גולשים/מסכמים---6-שנים-עם-יונדאי-i20

 

תשאל גם אם הרכב עבר תאונות, אם יש פגיעה בשלדה, האם יש היסטוריית טיפולים מסודרת ותלך לבדוק.

 

 

עכשיו שאתה אומר שיד 2 אישה מבוגרת שלא נסעה הרבה, אתה דיברת איתה? או שהרכב מסוחר?.

עריכה אחרונה על ידי itamarg
פורסם
הק"מ נמוך על גבול המחשיד במיוחד שיש היסטורייה של השכרה/ליסינג.

אם אין היסטוריית טיפולים מסודרת ומתועדת אני הייתי מוותר.

זה לא רכב שחף מתקלות עם כל הכבוד ותוכל לקרוא את הסקירה שלי כאן:

 

https://www.carsforum.co.il/cars/מגזין-רכב/3253/סקירת-גולשים/מסכמים---6-שנים-עם-יונדאי-i20

 

תשאל גם אם הרכב עבר תאונות, אם יש פגיעה בשלדה, האם יש היסטוריית טיפולים מסודרת ותלך לבדוק.

 

 

עכשיו שאתה אומר שיש 2 אישה מבוגרת שלא נסעה הרבה, אתה דיברת איתה? או שהרכב מסוחר?.

 

תודה על המענה.

הרכב ממישהי פרטית היא אומרת שהיא קנתה אותו ממישהי מבוגרת שלא נסעה הרבה ולכן הק"מ הנמוך.

פורסם
ויש תיעוד על הטיפולים?.

 

קראתי את המאמר המפורט שלך.

אני אבדוק את זה לעומק.

אם אכן יש היסטוריה מסודרת , נראה לי שאני אתקדם בתהליך הרכישה. אם לא , אני אשקול את הרכישה של הרכב בשנית.

 

היא רוצה 27 אלף אך אמרה שהיא גמישה. במעמד הרכישה מאמין שאוכל להגיע איתה סביב ה25 אלף.

 

תודה רבה!

פורסם

אם ככה שווה בדיקה אבל תבדוק באמת מתי בוצע טיפול אחרון ואם לא דילגו על טיפולים, מתי החליפו שמן גיר ומה שצריך תקזז, תבדוק ותתקדם הלאה.שים דגש ותבדק מה שכתבתי שאין נקישות בהגה שכל המכלולים עובדים וכו'.

על פניו נשמע עסקה טובה במידה והכל נכון.

פורסם
אם ככה שווה בדיקה אבל תבדוק באמת מתי בוצע טיפול אחרון ואם לא דילגו על טיפולים, מתי החליפו שמן גיר ומה שצריך תקזז, תבדוק ותתקדם הלאה.שים דגש ותבדק מה שכתבתי שאין נקישות בהגה שכל המכלולים עובדים וכו'.

על פניו נשמע עסקה טובה במידה והכל נכון.

 

תודה רבה על המענה!

אשמח לעוד תגובות.

×
×
  • תוכן חדש...