Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

שבוע טוב לכולם ושוב תודה על העזרה והתמיכה.

 

אני עדיין תקוע , כעת המטרה שלי להתניע את הרכב עם 3 מצתים (כאשר צילינדר מס' 1 כאמור שבור לשברים) ולנסטע למקום שיש קומפרסור על מנת לטפל במצת מס' 1.

 

העניין הוא שכבר התנעתי ונסעתי על 3 מצתים (2,3,4) ,אך כאשר החלפתי את המצתים (2,3,4) ולא בגלל שהיתה להם תקלה אלא מכיון שכבר קניתי סט מקורי חדש , מאז הרכב לא מניע.

 

עשיתי בדיקה של כבלי ההצתה , לקחתי צילינדר מקורי חדש מהקופסה הוצאתי את כבל ההצתה של מס' 2 , חיברתי את המצת לכבל , התנעתי והיה ניצוץ ! עשיתי כן גם לכבלי הצתה מס' 3 ו 4 , ויש ניצוץ מצויין.

(אגב עשיתי כן גם לכבל הצתה מס' 1 והיה ניצוץ ממש ממש חלש)

ויותר מזה , הוצאתי את מצת מס' 2 ( מחשש שמא דפקתי את המצת בהברגה) , חיברתי אותו כשהוא בחוץ לכבל ההצתה שלו ויש ניצוץ נהדר.

 

הרגשתי שכאשר אני מחבר את כבל ההצתה לצילינדר אני לא מתחבר אותו כמו שצריך או עד הסוף , כאמור יש סויץ ויש סטארטר אבל הרכב מניע.

 

איך אני יכול לוודא זאת?

האם אני יכול לחבר כמו חוט חשמל בין כבל ההצתה למצת כאשר כבל ההצתה בחוץ ואז אני יכול לראות בוודאות שאני נוגע במצת?

 

האם מישהו נתקל בבעיה כזו אחרי החלפת פלאגים ?

 

תודה רבה,

יובל.

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שלום לכולם ,

אני עדיין תקוע ואשמח לעזרתכם. כאמור החלפתי 3 צילינדרים חדשים מסוג :

4m5j-12405-aa

 

והרכב לא מניע, כאמור , עם הצילינדרים הישנים היה מניע על 3 צילינדרים ,

ובטעותי לא שמרתי הצילינדרים הישנים.

 

כאשר הוצאתי את הצילינדרים החדשים שהתקנתי ראיתי שבתחתיתם היכן שהניצוץ מופק , יש סימנים של דלק... ז"א שמגיע דלק למערכת ההצתה.

 

אולי אויר לא מגיע להצתה...איך אפשר לבדוק זאת ?

פורסם

שים תמונות, אולי נראה משהו.

 

 

איזה חלק בדיוק נשבר? צלם אותו.

 

 

תיקון קל למונחים - מה שהחלפת זה מצתים (פלגים) spark plugs.

 

 

צילינדרים זה משהו אחר.

 

 

פורסם

https://drive.google.com/file/d/1MOAnTFbk8zeHQtBOgXX_b0XPgqXDKdQ7/view?usp=drivesdk

 

https://drive.google.com/file/d/13dW5PJTjM0GJmB7YjRpTljiBgEnSvR8P/view?usp=drivesdk

 

שלום לכולם ,

 

צירפתי קישור לפלאג השבור ,

צירפתי קישור לאריזת הפלאגים החדשים.

 

אני שולח מהסמארטפון ואני לא הצלחתי לראות סימון של צירוף קובץ.

 

הצלחתם לראות ?

פורסם

תעשה טובה קח למוסך כי לא נראה לי שיש לך את הידע להתעסק עם זה...

רוב הסיכויים שהדלק על הפלאגים זה בעצם שמן שברח מהאטם, ויש את זה בכל הפוקוסים. כמו שאמרתי תתחיל להוציא את החתיכות עם ענף, מתכת כלשהי שבקצה יש גריז. ככה החתיכות ידבקו ותוציא אותם. אתה גם יכול לדחוץ לצדדים, יש שם מקום. תיזהר מהחתיכות הקטנות אותם הכי חשוב להוציא שלא יכנסו פנימה. אחכ תנסה להוציא את הפלאג הסורר עם בוקסה. צריך רגש בהידוק שלהם, יש להם טבעת שנמעכת לאטימה.

תבדוק חוטים או סליל מחובר ושהכל במקום שלו.

פורסם

להבנתי הוא ראה סינים של דלק על האלקטרודות של הפלגים, לא סימנים של שמן על החלק העליון של הפלגים.

 

 

יכול להיות שהפלגים נרטבו בניסיונות התנעה רבים ולא יכול לפרוץ ניצוץ.

 

 

 

 

תנקה את תעלת הפלג הייטב, תחליף את הפלג ותנסה להניע שוב.

 

 

  • 5 שנים מאוחר יותר...

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...