Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2660 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים.

מתלבט בין פולו חדשה מהיבואן או גולף משומשת 2018.

 

ראיתי ב yad2 מפורסמת גולף 2018 שנרכשה מליסינג אפס ק'מ.

 

הבנתי שלרכבים שנקנו ישירות מהיבואן יש 5 שנות אחריות על ה DSG (נכון?).

 

האם היבואן נותן את אותה אחריות גם על רכבים שנרכשו אםס ק'מ מחברת ליסינג?

פורסם

אחריות כללית פשוט תבדוק ברכישה הספציפית, חבל על הספקולציות.

 

לגבי הdsg, באופן רשמי האחריות היא ל3 שנים בלבד. אבל, יש אחריות לא רשמית ל5 שנים.

 

את האישור לאחריות ל5 שנים תוכל לקבל רק בפנייה כתובה לצ׳מפיון, ואז יחזרו אליך טלפונית וייאמר לך בעל פה.

או במוסך מורשה שיראה לך שהגיר באחריות ל5 שנים. ושוב, לא ייתן את זה בכתב.

 

שאלתי, לא פעם ולא פעמיים, למה אי אפשר לקבל כתוב?

לטענתם כי היצרן יכול להחליט לבטל זאת בכל רגע... אז אין אחריות ל5 שנים? יש, ובאלה התנאים...

 

לדעתי ההתנהלות הזו היא שיטת מצליח מכוערת במיוחד.

דורשים מהלקוח תשלום בשנים 3-5 על כל טיפול בגיר, אלא אם הוא יודע לומר שיש אחריות / עושה מהומה / פונה ליצרן / פונה באמצעות עו״ד ואז זה הופך לחינם/השתתפות עצמית/רצון טוב למרות שיש אחריות יצרן.

פורסם

פולו בת שנה וחצי. נשבר הקליפס של המאפרה. מגיע למוסך המרכזי וה"נציג" מספר לי ש"אין אחריות על פלסטיקה".

כבוגר של ה"חכם" עורקבי, איש הפלסטיקה במרכזי של צ'מפיון אי שם לפני כמעט 25 שנה, שידע לצרוח עליך מרחוק "זה אתה שברת - אין אחריות" בזמן שחצי מהפלסטיקה בA4 דור ראשון שהיתה לי התפוררה עוד בקיץ הראשון לחיים שלה, הסתכלתי ל"נציג" בעיניים ועניתי לו בטון תקיף שזה לגמרי באחריות ושהוא הולך להחליף את זה. 20 שניות אחרי זה הוא שקר כלשהו קיבל אישור והחלק הוחלף.

זה היבואן. ככה הוא עובד כבר לפחות 25 שנה. איפה שנראה לו שזה יכול לעבוד, הוא ינקוט בשיטת מצליח וחשוב להבין את זה מראש, להתנהל בהתאם ולהסיק את המסקנות הנדרשות בפעם הבאה שקונים רכב.

פורסם

omerkot,

 

אני לא מחסידי צ'מפיון אך נשמע שזה עשוי לקרות בכל מוסך יבואן.. שיטת מצליח.

כנראה שבמקרה של המוסך הרכזי של צ'מפיון ההתנגדות להחלפת חלקי פלסטיקה באחריות הייתה חריפה יותר, בגלל הצמד שבתאי ועורקבי שלהבנתי כבר יצאו לפנסיה ;)

פורסם

בזכרון שלי שבתאי היה מהיותר "בסדר" במוסך ההוא בשנים ההן :-D.

וכן, הם לא היו צעירים לפני 25 שנה ובפאזה של הפולו, לפני כמעט עשור, כבר לא ראיתי אותם שם רק שהתרבות הארגונית היא אותה תרבות.

(ואף מילה על ג'קי מורגנשטרן)

 

היו לי לא מעט מכוניות במהלך השנים ולא נתקלתי באף מקום אחר בשיטת מצליח כל כך אגרסיבית.

היו לי אפילו רכבים שבהם ליבואן היתה אפשרות יותר מסבירה להתנער מאחריות ועדיין החליט לקחת אחריות ולטפל. המקום של צ'מפיון מבוסס אצלי חזק מאוד בתחתית של חווית השירות.

פורסם

צ׳מפיון בהחלט לוקחים את זה לקצה.

התנהלות כזו בארגון כל כך גדול היא תוצאה של מדיניות מכוונת ומודעת, עם כתיבת נהלים וסדרים מתאימים ותכנון מערכות השירות בהתאם.

לא פעם העלמתי 85 אחוז מהצעת מחיר שלהם במכתב של חמש דקות, הם מעבירים מענה באותו יום עסקים, תשובה גנרית - לפנים משורת הדין... המערכת משומנת היטב...

×
×
  • תוכן חדש...