Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2591 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מקרים כאלו קורים, אבל זה בשולים, ברוב המכריע של המקרים מה שאומרים או כתוב בחשבונית שהרכיבו, זה אכן מה שהרכיבו.

היום יותר מבעבר, אנשים משאירים את הרכב במוסך וממשיכים בעיסוקיהם ואין להם זמן לנתר מה שקורה לרכב במוסך או אפילו לחכות בחדר ההמתנה.

 

תסקיר בקנדה מצא שאנשים שהשאירו את הרכבים שלהם לטיפולים מאוד פשוטים (החלפת שמן מנוע / פילטר אוויר וכד') והלכו או היו עסוקים בטלפון שלהם, מצאו את הרכב עומד על המגבהה ההידראולי מבלי שיטפלו בו ואחר כך גם לקחו כסף על שמן שלא הוחלף, ועל מסנן אוויר שלא הוחלף. גם לקחו את המסנן אוויר שהיה נקי ופיזרו עליו פחם כדי שיראה מלוכלך (שיטת המרוויח).

אני מאמין שזה קורה בכל העולם מן הסתם כי תמיד יהיו אנשים שהם תעבי בצע ופה בארץ לא חסרים כאלו לצערי.

 

אז ממש לא מוזר לי להאמין ש"מכונאי" רימה מישהו והחליף לו פלאגים שונים ממה שהראה לו בקופסא.

 

ורק באמירת אגב - תבדוק טוב טוב איזה סוג של פלאגים הרכב שלך צריך. אם תכניס פלאגים שהייצרן (כי הוא זה שייצר את הרכב ומן הסתם יודע מה הכי טוב עבורו) לא רשם זה יגרום לתקלות עתידיות.

 

לדוגמא אם רשום למישהו בספר רכב שהפלאגים לרכב שלו הם אירידיום- אסור להכניס פלאגים מפלטיניום וחס ושלום מניקל.

 

אבל אם הפלאגים שמומלצים הם מניקל / טיטניום מותר לכניס פלאגים מאירידיום.

 

הכלל הוא שמעלים באיכות ולא מורידים ממנה, ההורדה באיכות יכולה ליצור בעיות עתידיות אחר כך במנוע שיהיו הרבה יותר יקרות מ3-12 פלאגים (תלוי בסוג המנוע).

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
תעלה את החשבונית שניראה אם המקט תואם למה שהוצאת מהמנוע. קשה מאוד להאמין שהוא הראה לך קופסת פלאגים מסויימת ושם משהו אחר..אבל אם כך המצב באמת אז ללא ספק בזיון רציני. אני כבר מזמן דוגל בעמדה של לראות בעיניים מה שמים לך באותו רגע..פיזית את החלק לא את הקופסא ולעמוד ליד הרכב בעת הטיפול. מי שלא מסכים שתעמוד לידו אל תטפל אצלו!

 

 

לא להיבהל מהמחיר .הייתי טירון

מוסך.jpg

פורסם

לא הבנתי למה רשום 2 בכמות של צלחות קדמיות. אי אפשר לקנות צלחת אחת, הקופסא באה בזוגות בדיוק כמו רפידות.

אני טועה?


×
×
  • תוכן חדש...