Jump to content

Uria3402

  • פרסום הודעות

    46
  • תאריך הצטרפות

מוניטין

2 נייטרלי

אודות Uria3402

  • דירוג
    נהג חדש (> 40 הודעות)
  1. אני מאמין שהמוניות האוטונומיות (לא אנטומיות - אנטומיה היא מילה שונה לחלוטין) יכללו בתוכן גם מצלמות לפיקוח ויהיה "חמ"ל" שיעקוב אחרי פעילות המשתמשים במוניות הללו. ככה שגם אם אדם יקבל התקף לב, יהיה מי שיידע או לפחות אמור לדעת מה קורה. כן, לא יהיה נהג אדיב שיעמיס את השקיות או המטען וידרוש על הפעולה הזאת עמלה נוספת של 5-15 ש"ח. עם זאת, זה עדיין רחוק מאוד להחליף את כל הענף. מכונות יכולות להיות הרבה יותר אפקטיביות מאשר בני אדם, אבל הם לא יכולים להחליף מגע אנושי. וכל עוד בני אדם ישארו בני אדם הם יצטרכו את אותו מגע אנושי. בדיוק כמו שגם בענף הרפואה יש ניתוחים באמצעות רובוטים, ועם זאת זה ממש ל
  2. אני לא מצליח להבין את מי שמצדיק את המהלך הזה. כן, מיסים צריך לשלם וזה טוב לשלם כי זה חוזר אלינו בחזרה באופן עקיף. אבל עם זאת, המיסוי בארץ הוא חסר פרופורציות והסיבה לכך היא אנחנו האזרחים הפשוטים שרק מתלוננים בפורומים ובמדיה החברתית ולא יותר מכך. לשלם מס נסועה כדי "לעודד" שימוש בתחבורה ציבורית זה משפט עלוב. מי ממכם חברי הפורום היקרים השתמש לאחרונה תחבורה ציבורית באופן יום יומי ולא רק משום שהרכב נמצא בטיפול במוסך, או כי האישה היתה צריכה את הרכב (לאלו שיש רק רכב אחד)? להשתמש בתחבורה ציבורית באופן חד פעמי זה לא נוראי בכלל. למעשה זה יכול גם לחסוך עלויות של דלק בהרבה מקרים. אבל עם זאת, התח
  3. אני לעולם לא אבצע פעולות כאלו במוסך כך שאין לי ידע לומר לך כמה העלות הזאת ספציפית עלולה להיות. מה שכן, לפי טווח המחירים של מידרג זה נא בין 400 ל1000 ש"ח כשבממוצע 80% משלמים בין 400 ל 500 ש"ח על החלפתצ מצתים. ממליץ לך שאם אתה לוקח את הרכב למוסך ובאמת מדובר במצתים, להחליף כבר את כולם ולא רק את מה שתקול. מאחר ולאחרים יש בלאי קיים ולא יחלוף הרבה זמן עד שגם הם יפסיקו לעבוד, ואז שוב פעם יהיו בעיות עם המנוע. ובלאי שקיים ולא הוחלף עלול לגרום לבלאי "חדש" שיגרום לעוד תקלות. בנוסף לכך, שאתה לוקח את הרכב למוסך תשב על העורק של המוסכניק גם אם הוא נראה עצבני, הרבה מהם לא עושים את מה שהם אמורים לע
  4. למה שתיצטרך שמן 10W40 בארץ? האות W בשמן פירושה Winter = חורף. והמספר הוא הצמיגות של השמן. מה שאומר ש10W הוא שמן פחות צמיגי מ5W בטמפרטורות נמוכות. בארץ גם בחורף חוץ מהחרמון הטמפרטורה הממוצעת היא בקושי 10 מעלות. ככה ששמן כזה בארץ יהיה מאוד מיותר ואין שום סיבה לשים אותו. כמו שציינו 5W30 בארץ הוא מספיק בהחלט גם אם רשום 10W40. ספר הרכב לא מעודכן כנראה לאקלים של מזרח התיכון וייתכן שמכך גם רשום שזה השמן שיש לשים ברכב.
  5. סתם שאלה מבורות. אבל אם יש את כל המסמכים, וכל מה שצריך זה מחירון רכב בשביל ביטוח ג' או מקיף, לא עדיף כבר לגרור את הרכב למשרדים של לוי יצחק ועם קבלת המחירון לבצע רכישה מיידית לביטוח ג' או מקיף? אני בטוח שהעלות של אחסון הרכב בנמל חיפה לא עולה כמה שקלים בודדים, אז למה לא לחסוך את זה ופשוט לגרור את הרכב לשם? רוב הסיכויים הם, שבסופו של דבר תצטרך גם ככה לגרור את הרכב ויוצא ששילמת גם את העלות של האחסון בנמל, וגם את עלות הגרירה. לדעתי הלא מדופלמת אך עם הכרות עם חברות ביטוח מבפנים, נראה שאף חברת ביטוח לא תיקח סיכון ותבטח את הרכב שלך עם מחירון זמני.
  6. פה בארץ כמו כל דבר אחר בארץ. יקר, ויקר מאוד. החלפת מצתים פה בארץ יכולה לעלות בין 400 ל600 ש"ח. אני מאוד ממליץ לך לרכוש ב300-400 שקל סורק טוב (כן יהיה עוד 100-150 ש"ח מיסוי אבל זה משתלם לטווח הארוך). ככה אתה פותר את הבעיה של בדיקת מנורת מנוע ולשלם 100-200 שקל רק בשביל לחבר מכשיר קטן למחשב מנוע. אם יש לך חוש טכני טוב, אני ממליץ לך לבצע את הטיפולים ברכב בעצמך (אך לא ממליץ לבצע טיפול בתקלות בטיחותיות כמו בלמים, כריות אוויר וכד'). גם ההזמנת חלפים בארץ / בחו"ל תהייה זולה יותר מהמוסך עצמו כי הוא כמובן מוכר לך אותם ברווח של 20-100% וגם תלמד לבצע עוד מספר פעולות בסיסיות ברכב שלך.
  7. לא הבנתי איך דעתי מנוגדת לחוק? "כאשר מופיע אור צהוב יש חובה להתחיל להאט. כלומר יש צורך להאט לפני הצומת עד לעצירה - בטח שלא להאט את הרכב ולנסוע על 5 קמ"ש בתוכה, אני לא חושב שיש פה חברי פורום "מיוחדים". עם זאת במידה ואינך מסוגל לעצור באופן בטיחותי מותר לך לחצות את הצומת באור צהוב ." עכשיו תסביר לי בבקשה איך זה מנוגד לחוק כי אני כנראה מיוחד ולא מצליח להבין לבד. תודה.
  8. אתה טועה. אומנם החלונות ברכבים לאומת השמשה בנויים להישבר בקלות בעזרת פטיש, אבל יש דרך לשבור את החלונות. תכה את החלון בצידו הימני או השמאלי התחתון ותוך כדי תסתיר את פניך. אם אתה מכה את החלון באמצע אתה לא עושה את זה טוב. כאשר מנפצים חלון רכב במרכזו צריך להפעיל הרבה יותר לחץ מאשר מהפינות. הלחץ המיותר הזה גורם לחלון להתפורר להרבה יותר רסיסים ובנוסף לכך הם גם נופלים לכיוון שלך. לחלק הפיסיקאלי של זה לא נכנס, אבל לשבור חלון במרכז שלו זה הדבר הכי לא נכון לעשות. פשוט מכה קטנה עם פטיש לפינה הימנית או השמאלית והחלון יתפרק מבלי לסכן אותך.
  9. לדעתי בלבד, לא נראה שיש עם זה בעיה. כאשר מופיע אור צהוב יש חובה להתחיל להאט. עם זאת במידה ואינך מסוגל לעצור באופן בטיחותי מותר לך לחצות את הצומת באור צהוב. אור ירוק מהבהב רק בא להתריע על כך שהאור הירוק עומד להסתיים והאור הצהוב עומד להופיע (ככה שאור ירוק מהבהב הוא בדיוק כמו אור ירוק קבוע, רק שהוא סימן מתריע). ככה שכל עוד והאור הירוק עדיין מהבהב ניתן להיכנס לתוך הצומת ולנסוע בתנאי שהיא באמת פנויה.
  10. "מראות הצד מיועדות לשקף את הנעשה בכל צד מצדדיו של הרכב. כדי לוודא שהן מכסות את כל השטח הסמוך לרכב מכל צד ועד למרחק מסוים ממנו, חשוב שתהיה נקודת התייחסות לקצה הרכב וממנו והלאה. כלומר, את קצה דופן הרכב ואת הדרך שבצדי הרכב. חשוב לוודא שהתנועה הקרובה לדופן הרכב תשתקף במראת הצד, ומעבר לו." מקור אם אתה רואה את הדופן האחורי ונותן עוד "לחיצה" כדי שלא יראו את הדופן האחורי זה לא בטיחותי בהתאם לתקנות משרד התחבורה.
  11. אם אתה יודע אנגלית, אני ממליץ לך לחפש ביוטיוב סרטונים לגבי זה. יש לא מאט אנשים שעושים השוואות בין שמנים שונים בשביל לראות מה יותר יעיל. היה סרטון אחד שלקחו שמן של 3 יצרניות גדולות, והמוצר של אחת מהן היה באופן ירוד לחלוטין. מותג זה לא תמיד אומר שהמוצר יהיה איכותי (או לפחות מתומחר בהתאם לאיכות). עקיצה - תראה את המוצרים של אפל ורק מי שבאמת מבין בחומרה יוכל להבין.
  12. סליחה על הבורות, אבל אני לא מבין מה הבעיה. אתה צריך לראות במראה הצדדית את קצה הדופן של הרכב ואת הדרך שבצידי הרכב. וזה בדיוק מה שקורה פה בתמונה. נתקלתי באנשים שמשום מה מחפשים לראות רק את צידי הכביש מאחור(לא יודע אם זה המקרה פה) וזה אופן שגוי ואף מסוכן כי אתה מוסיף עוד שטחים מתים שאין לך אפשרות לראות.
  13. לגבי עניין החוקיות, אני יכול לומר ב100% שחוקי. רק היום ראיתי רכב משטרתי מסוים עם אורות איתות אדומים. אני לא מבין את הבעיה שיש לחלק מהאנשים שלא מבינים לאיפה הרכב מאותת. מאחר וכשהייתי מאחורי הרכב המשטרתי הזה, היה אפשר לראות בבירור לאיזה כיוון הוא מאותת (איתות אדום ברכב מסחרי). ובאופן כללי, גם ככה לצערי אף אחד כמעט לא מאותת במדינה הזאת ככה שאני לא מבין מה כל הטענות נגד הרכבים הללו. מילא שיפתחו פה קודם כל תרבות נהיגה ואחר כך יתחילו להתלונן כשלא מצליחים להבין לאיזה צד מישהו מאותת. עצם זה שהוא מאותת צריך לומר לו תודה.
  14. אין קשר במה שאתה כותב. שוטר ימ"מ לא יעצור אותך בצד כי עברת באדום. אלא שוטר תנועה. לא כל מכונית משטרה היא שיטור תנועה או פיקוח. אם אתה חוצה באדום ומאחוריך משטרה צבאית - אתה לא צריך לדאוג. אם אתה חוצה באדום ומאחוריך רכב ימ"מ / חבלן / רכב משטרתי (לא משטרת תנועה) - אתה לא צריך לדאוג (אולי טיפה כי המצלמה של הדאשבורד תיעדה אותך והם יכולים בקלות להעביר את זה לחבריהם). אם אתה חוצה באדום ומאחוריך רכב שיטור משולב / משטרת תנועה - לא תחלוף פחות משנייה עד שתראה את הצ'קלקות מאחוריך עם כרוז עצבני לעצור בצד. אין שוטר תנועה שלא בקיא בחוקי התעבורה, ובטח שמדובר בדברים מאוד בסייסים ופשוטים, ומה שהם
  15. ממליץ לך לחפש כאן solomycar.co.il, לפעמים יש מוצרים שהם מקוריים (מופיע עם הכיתוב OEM). האם זה באמת קריטי בשבילך שהמצתים יהיו מקוריים? המצתים של BOSS הם לא מקוריים והם מאוד איכותיים. בנוסף יש לך ספר רכב, כל מה שאתה שואל מופיע בספר רכב. תבדוק שם.
×
×
  • Create New...