Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2591 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
לא נראה טוב בכלל.

 

במידה ויהיו במוסך מצתים של NGK אעשה השוואה עם אלו שלי ואקבל החלטה .

מצורפת תמונה נוספת .DSCN7502.jpg

פורסם

חבל על הזמן שלך. הם חד משמעית מזוייפים.

 

מחיר כזה ועוד ממוכר סיני - 100 אחוז זיוף.

 

כנראה שהאלקטרודה עשויה מניקל ולא מאירידיום למרות שהוא בנוי כמו אירידיום.

 

במקרה הטוב הפלאג יחזיק כמו פלאג ניקל רגיל- 30-45 אלף

 

במקרה הרע הוא יתפרק לתוך הצילינדר הרבה לפני זה.

 

אל תרכיב אותו אם אתה לא מחפש צרות.

Stay Dirty

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

20190429_140010.jpg

ממשיך לעדכן . ניגשתי לחנות חלפים שהמליצו לי עליה, לא היה את המקט שרשום בספר שהוא של NGK , אלא לטענת המוכר יש לו מקט חליפי של דנסו . מצתלטינום , 200 שקלים לרביעייה . מה דעתכם וכיצד ניתן לדעת שזה באמת מקט מקביל ?

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
[ATTACH=CONFIG]518345[/ATTACH]

ממשיך לעדכן . ניגשתי לחנות חלפים שהמליצו לי עליה, לא היה את המקט שרשום בספר שהוא של NGK , אלא לטענת המוכר יש לו מקט חליפי של דנסו . מצתלטינום , 200 שקלים לרביעייה . מה דעתכם וכיצד ניתן לדעת שזה באמת מקט מקביל ?

 

 

 

מעדכן חברים.

רכשתי את הפלאגים הללו , שהם תחליף זול יותר לפלאגים אירידיום , מיד מרגישים את ההבדל ברכב. אין רעידות בבוקר ומשחקי טורים והרכב לא נכבה . עד כאן החלק הפשוט . החלק היותר מורכב זה שהייתי פעור פה שהסרתי את הפלאגים שהיו ברכב. פלאגים של דנסו PT20TT פלאגים זולים מאוד . שהחלפתי פלאגים לפני 4.5 שנים במורשה סובארו אני זוכר במפורש שביקשתי פלאגים אירידיום, ומנהל העבודה שהיה נראה אמין מאוד הראה לי את ההאריזה של פלאגים אירידיום בוש ! חברים אני אמצע את הקבלה כי אני זוכר את זה מעולה . בסוף מסתבר שהוא שם לי פלאגים של 30 שקל , וגבה 75 שקלים לפלאג לפני עבודה ! אין אמונה באף אחד .

פורסם

המצתים שהוצאת היו מסוג אלקטרודה פלטיניום ולא לגמרי פשוטים, אך כנראה יותר חמים ממה שנדרש.

למה לא לשם כבר מצתים אירידיום כמו שצריך?

פורסם

מה שהוצאת מהמנוע זה פלאג פלטיניום, זה לא פלאג ניקל פשוט שמחליפים כל 30-45 אלף.

 

גם פלטיניום זה יקר.

 

עריכה: דניאל הקדים אותי.

Stay Dirty

פורסם

בגלל מקרים כאלה אני לא מתקרב למוסכי יבואן. אני לא חושב שיש לך מה לעשות עם הקומבינה שעשו לך, תגיד תודה שהכל תקין ותמשיך הלאה.

פורסם

תעלה את החשבונית שניראה אם המקט תואם למה שהוצאת מהמנוע. קשה מאוד להאמין שהוא הראה לך קופסת פלאגים מסויימת ושם משהו אחר..אבל אם כך המצב באמת אז ללא ספק בזיון רציני. אני כבר מזמן דוגל בעמדה של לראות בעיניים מה שמים לך באותו רגע..פיזית את החלק לא את הקופסא ולעמוד ליד הרכב בעת הטיפול. מי שלא מסכים שתעמוד לידו אל תטפל אצלו!

פורסם

מקרים כאלו קורים, אבל זה בשולים, ברוב המכריע של המקרים מה שאומרים או כתוב בחשבונית שהרכיבו, זה אכן מה שהרכיבו.

היום יותר מבעבר, אנשים משאירים את הרכב במוסך וממשיכים בעיסוקיהם ואין להם זמן לנתר מה שקורה לרכב במוסך או אפילו לחכות בחדר ההמתנה.


×
×
  • תוכן חדש...