Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2669 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

בעבר נעזרתי בפורום זה בהצלחה מרובה להחלפת הרכב הראשון במשפחה. רכשנו קיה סיד סטיישן 2015 מליסינג שמשמש את אשתי.

לקראת התרחבות המשפחה, אצטרך להחליף את מכונית הפאר שלי (קורולה ידנית, 98) לרכב דומה.

א. הבנתי שתוך חודשיים המיסוי על רכבים חדשים עומד לעלות. בהנחה שאני יודע שאצטרך להחליף רכב תוך 4 חודשים (לרכב משומש, שנתונים 2015-2016 וכדומה), האם כדאי להחליף כבר עכשיו או להמתין? כנראה שלא אקנה רכב היברידי, אני נוסע כ-20-30 דק בממוצע ביום בדרכים עירוניות.

 

ב. ואם אנו דנים בנושא, איזה רכב ישלים בצורה טובה לקיה סיד המשפחתית? אצטרך תא מטען מספיק גדול כדי לאחסן עגלה, אבל כנראה שלא הרבה יותר מכך. נסיעות משפחתיות כנראה ניסע עם הקיה. עדיפות לרכב רחב (מספיק רחב לסלקל + בוסטר + כסא בטיחות / בוסטר).

 

תודה,

אלי

פורסם

עליית המיסוי כנראה תעלה את מחיר הרכבים החדשים וזה עלול לגרור עלייה גורפת של מחיר המשומשות, לא בטוח איך השוק יגיב לזה.

לא ציינת תקציב ואם אתה מעדיף סופר מיני/משפחתית ידני/אוטומט.

לפרטים שנתת כרגע ואם ידני בא בחשבון אני מציע לך לבדוק את סיטרואן קקטוס, קומפקטי אבל מציע מרווח טוב, את עניין הכיסאות אני מציע ממש לגשת ולבדוק עם הכסאות שלך. הקקטוס צבעוני ומקורי, חסכוני ונוח מאוד לנסיעה.

פורסם

הקקטוסולר בו נהגתי בדנמרק ב-2015 זכור לי לרעה, גם מבחינת מערכת ההנעה ("חורים" ביחסי ההעברה), גם מבחינת תא המטען (בקושי נכנסו שתי מזוודות לא גדולות) וגם מבחינת לוח המחוונים הבלתי קריא והצורך להפעיל כל דבר מלוח הבקרה, בלי כפתורים ייעודיים, נניח למזגן. וזה בדנמרק הקרירה והשטוחה.

 

אז נושא הכוח לא רלוונטי לדגמי הבנזין - זו מערכת הנעה אחרת - אבל הייתי בודק היטב את נושא תא המטען ובמיוחד את לוח המחוונים הבעייתי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
עליית המיסוי כנראה תעלה את מחיר הרכבים החדשים וזה עלול לגרור עלייה גורפת של מחיר המשומשות, לא בטוח איך השוק יגיב לזה.

לא ציינת תקציב ואם אתה מעדיף סופר מיני/משפחתית ידני/אוטומט.

לפרטים שנתת כרגע ואם ידני בא בחשבון אני מציע לך לבדוק את סיטרואן קקטוס, קומפקטי אבל מציע מרווח טוב, את עניין הכיסאות אני מציע ממש לגשת ולבדוק עם הכסאות שלך. הקקטוס צבעוני ומקורי, חסכוני ונוח מאוד לנסיעה.

 

התקציב הוא באזור 50-70K, ודי גמיש. פחות מטרידה אותי ההוצאה הראשונית, אלא יותר אובדן ערך שוטף (כלומר, עלות ביטוח + ירידת ערך + צריכת דלק + תחזוקה). באופן אישי, מעדיף ידני, אבל סיכוי גבוה שאבחר באוטומט בגלל אשתי. לגבי סוגית המיני / משפחתי - לא כל כך קריטי מבחינתי, העיקר שיהיה מרווח (ברוחב), ותא מטען סביר +. כנראה שזה אומר משפחתית.

פורסם
התקציב הוא באזור 50-70K, ודי גמיש. פחות מטרידה אותי ההוצאה הראשונית, אלא יותר אובדן ערך שוטף (כלומר, עלות ביטוח + ירידת ערך + צריכת דלק + תחזוקה). באופן אישי, מעדיף ידני, אבל סיכוי גבוה שאבחר באוטומט בגלל אשתי. לגבי סוגית המיני / משפחתי - לא כל כך קריטי מבחינתי, העיקר שיהיה מרווח (ברוחב), ותא מטען סביר +. כנראה שזה אומר משפחתית.

 

פינג...

פורסם

בפחות מ 50 אלף ₪ תוכל למצוא מיצובישי לנסר 2015 וברמת גימור פרמיום + קילומטראז נמוך. בפחות מ- 40 אלף ₪ מודל 2014.

רכב רחב בשורה השניה, אמין, לא יקר לתחזוקה ובטיחותי.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

×
×
  • תוכן חדש...