Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2680 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

 

הייתי אצל פחח בגלל פגוש הרוס, שתוקן לפני זה וכל המלויי יתפוצץ.

הוא בדק ואמר שהוא מתחייב לתקן את הטמבון.

אחרי העבודה גיליתי עשה עבודה באיכות גרועה.

הוא הורכב עקום כשרואים את חומר המילוי. צבע לא אחיד וגולש וממש נראה זוועה.

 

להשאיר את הפגוש ככה זאת לא אופציה.

ואני לא רוצה שינסה לתקן את הפגוש כי הוא עשה מספיק נזק.

 

איזה אופציות יש לי?

 

ללכת לבית משפט גם לא פתרון.

פורסם

מאזדה 3.

שאלתי אם ניתן בכלל לתקן את הפגוש והוא אמר שכן הוא יתקן אותו.

הוא אומר שזה נראה בסדר ופה ושם סידורים קטנים.

אבל זה ניראה עבודה על הפנים.

פורסם

האופציה הכי טובה, זה לדבר עם המוסך/פחח בנחת, ולבקש צביעה מחדש. (עשיתי את זה בעבר ללא בעיה)

ללכת לבית משפט עבור דבר כזה, רק יגרום ליותר עוגמת נפש. (ולא בטוח שזה יוביל למשהו שלא תצליח להוציא בדרך טובה)

פורסם
היי,

 

הייתי אצל פחח בגלל פגוש הרוס, שתוקן לפני זה וכל המלויי יתפוצץ.

הוא בדק ואמר שהוא מתחייב לתקן את הטמבון.

אחרי העבודה גיליתי עשה עבודה באיכות גרועה.

הוא הורכב עקום כשרואים את חומר המילוי. צבע לא אחיד וגולש וממש נראה זוועה.

 

להשאיר את הפגוש ככה זאת לא אופציה.

ואני לא רוצה שינסה לתקן את הפגוש כי הוא עשה מספיק נזק.

 

איזה אופציות יש לי?

 

ללכת לבית משפט גם לא פתרון.

 

צר לי על החוויה שלך עם אותו הפחח,

אומנם אין דרך ליעץ על מה שכבר בוצע אבל אשמח להזמין אותך לחוויה מתקנת (תרתי משמע)

×
×
  • תוכן חדש...