Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2692 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נקמיצי,דיברתי על אחזקת הרכב ליותר מ 30 חודשים.

רכב מקבל את ירידת הערך הגדולה ביותר ב 3 השנים הראשונות- זה מאוד ברור לנו ואחרי 5 שנים הוא שווה בערך 50-60% ממחירו כחדש.

אם פותח הנושא מעוניין בעסקה לטווח קצר אתה צודק אבל,יתכן שעדיף לרכוש חדש/0 ק"מ אם הוא מעוניין באחזקת הרכב לטווח ארוך.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

אולי הכי שווה לקנות רכב משומש ולהחזיק אותו 5 שנים.

אבל זה לא מה שהוא מחפש.

 

למי שמחפש לרכוש רכב חדש ולהחליף כל 3 שנים (מה שהרבה אנשים עושים) - אין הבדל משמעותי בעסקה הזאת לבין רכישה פרטית.

ההבדל הוא יותר בהגבלה בדגם שאפשר לבחור.

 

אז להגיד סתם, למה לקחת משכנתא. לא תישאר עם כלום ביד וכו' - זה אי הבנה ומטעה.

מראש הוא לא שילם את ה-150 אלף על הרכב, אלא רק את ירידת הערך של ה-60.

אז המקום להשכיב 150 על השולחן ולקבל 100 (אולי) חזרה אחרי 3 שנים.

תשלם בתשלומים 60 אלף.

ואת ה-90 שחסכת יש לך ביד עדיין. או בבנק. או מתחת לבלטות. לא יודע איפה אתה שומר את הכסף שלך.

×
×
  • תוכן חדש...