Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2706 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי :)

 

באמצע פברואר אני מתכנן נסיעה לגאורגיה, בטומי (במסגרת דיל שהזמנתי).

אני רוצה להרחיב את הטיול לשטחים נרחבים יותר, אל מחוץ לכותלי העיר, רוצה להגיע למקומות שווים, יפים וכיפים. לא מעוניין לעשות את זה עם מוניות.

המטרה שלי בטיול:

- טיולי אופנועי שלג,

- נופים, הרים, טרקים אולי,

- מסעדות טובות,

- בערבים בילויים כמובן (טס עם חבר טוב),

- קצת קניות, בכל זאת זול, מה לא ככה? :wink:

- פתוח לעוד הצעות ואטרקציות.

 

כמובן שבשביל זה אני רוצה לשכור רכב.

השאלה שלי מה עדיף - להזמין בארץ רכב מושכר שיחכה בשדה או להשכיר שם ?

חשוב לי ביטול השתתפות עצמית, ביטוח מקיף מלא, נסיעה לא רק בדרכים סלולות (גם ככה הכבישים שם משובשים למדי), רצוי רכב שטח 4WD (אך לא חייב) - אין שום מניעה לגיר רגיל, להפך.

בדקתי באינטרנט - אין כל כך מענה. ביטוח מצויין במעורפל מאוד, אין ביטול השתתפות עצמית וכו׳, לא מצויין דיזל או בנזין, לא מצויין אם זה 4 על 4 או לא. על הפנים בקיצור.

 

מבקש עזרה מ״אח שיודע״. לא חייב אנשים שהיו ספציפית בגאורגיה כמובן.

 

מי שכן היה בגאורגיה - אשמח להמלצות שונות - אני רוצה לבנות הכל בתוך לו״ז מסודר :)

מי שהיה והשכיר רכב - אשמח לדעת מה היה התהליך?

 

תודה!

עומר :-)

פורסם

יש פה את הרשמים שלי מהשכרת ניסאן X-Trail בגאורגיה.

 

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?609728-%D7%A8%D7%A9%D7%9E%D7%99%D7%9D-%D7%9E%D7%94%D7%A9%D7%9B%D7%A8%D7%AA-%D7%A8%D7%9B%D7%91-%D7%91%D7%92%D7%A8%D7%95%D7%96%D7%99%D7%94

 

 

פורסם

חיכיתי שתענה :D

1. השכרת בטיביליסי - אני צריך בטומי

2. לא רשמת איזה חברת השכרה

3. מה קורה אם אני מתחת לגיל 24?

עומר :-)

פורסם

הייתי בטיול דומה בדצמבר שנה שעברה, אני גם מתחת לגיל 24 אבל לקחנו את הרכב בטביליסי בכל מקרה.

בנוסע לחברת ההשכרה רק אגיד שמדובר בחברה ישראלית *ורון טורס, היו אחלה בתכנון הטיול והשתיקה יפה בנוגע לכל השאר...

כן אגיד שהרבה חברות השכרה שם משכירות רכבים ישנים (אנחנו קיבלנו לנדקרוזר v8 2004)

ולא נדיר לראות רכבים שיובאו משווקים עם הגה בצד ימין, גם בחברות השכרה אז שים לב.

באופן כללי בגלל שמדובר בתקופה שעדיין יש בה שלג הייתי לוקח רכב הנעה כפולה, לא חייבים לנדקרוזר אבל עדיף משהו גבוהה יחסית מכיוון שחלק מהכבישים לא להיט.

בנוגע למתחת ל24, פחות מסודר מבמדינות אחרות ממה שהתרשמתי, מאמין שיש חברות שיקחו תוספת כמו שמקובל במדינות אחרות, במקרה שלנו הם נתנו אישור בע״פ מכיוון שטסתי עם אבי והתחלקנו בנהיגה.

אשמח לענות על שאלות נוספות אם יש :)

 MINI Countryman SD F60 | Land Rover Discovery TD5
Lexus CT200h | Audi A1 1.4 TFSI Manual | Citroen C4 eHDI | VW Golf MK4 1.6 Manual
 
 
 
 
פורסם
חיכיתי שתענה :D

1. השכרת בטיביליסי - אני צריך בטומי

2. לא רשמת איזה חברת השכרה

3. מה קורה אם אני מתחת לגיל 24?

 

 

בפעם אחרת הייתי גם בבטומי, זה היה בשיא העונה. נסיתי לשכור רכב אבל מכיוון שלא הזמנתי שום דבר מקודם "לא היה במלאי".

 

מחיר לדוגמא בחברה מקומית בבטומי - ניסאן מיקרה הגה ימני 25 דולר ליום. ניסאן מיקרה הגה שמאלי 35 דולר ליום.

 

לגבי מתחת לגיל 24, לא יודע.

 

 

פורסם
הייתי בטיול דומה בדצמבר שנה שעברה, אני גם מתחת לגיל 24 אבל לקחנו את הרכב בטביליסי בכל מקרה.

בנוסע לחברת ההשכרה רק אגיד שמדובר בחברה ישראלית *ורון טורס, היו אחלה בתכנון הטיול והשתיקה יפה בנוגע לכל השאר...

כן אגיד שהרבה חברות השכרה שם משכירות רכבים ישנים (אנחנו קיבלנו לנדקרוזר v8 2004)

ולא נדיר לראות רכבים שיובאו משווקים עם הגה בצד ימין, גם בחברות השכרה אז שים לב.

באופן כללי בגלל שמדובר בתקופה שעדיין יש בה שלג הייתי לוקח רכב הנעה כפולה, לא חייבים לנדקרוזר אבל עדיף משהו גבוהה יחסית מכיוון שחלק מהכבישים לא להיט.

בנוגע למתחת ל24, פחות מסודר מבמדינות אחרות ממה שהתרשמתי, מאמין שיש חברות שיקחו תוספת כמו שמקובל במדינות אחרות, במקרה שלנו הם נתנו אישור בע״פ מכיוון שטסתי עם אבי והתחלקנו בנהיגה.

אשמח לענות על שאלות נוספות אם יש :)

אילו חברות יודעות לבצע תכנון מסלולים והשכרת רכב? ל2 נהגים מתחת לגיל 24.

באינטרנט ראיתי רכבים חדשים יחסית

 

בפעם אחרת הייתי גם בבטומי, זה היה בשיא העונה. נסיתי לשכור רכב אבל מכיוון שלא הזמנתי שום דבר מקודם "לא היה במלאי".

 

מחיר לדוגמא בחברה מקומית בבטומי - ניסאן מיקרה הגה ימני 25 דולר ליום. ניסאן מיקרה הגה שמאלי 35 דולר ליום.

 

לגבי מתחת לגיל 24, לא יודע.

דווקא מצחיק ההבדל במחירים בגלל הגה ימין או שמאל

עומר :-)

פורסם

לא מכיר חברות נוספות, הייתי מריץ חיפוש על תכנון טיול לגיאורגיה / טיול ג׳יפים עצמאי בגיאורגיה.

בכל מקרה החברה הנ״ל היא מהגדולות ושוב הייתי ממליץ להמנע ממנה.

בסופו של דבר הבעיה הגדולה ביותר היתה שהרכב שקיבלנו היה עם צמיגים כמעט חלקים לחלוטין, לא עניין אף אחד שם... מיותר לציין שזה הוביל לכמה מצבים מאוד לא נעימים כשנכנסנו לאיזורים עם שלג וקרח.

יתכן ויש גם חברות עם רכבים חדשים יחסית, אבל יתכן גם ובאתרים מראים דגמים ״להמחשה בלבד״

 MINI Countryman SD F60 | Land Rover Discovery TD5
Lexus CT200h | Audi A1 1.4 TFSI Manual | Citroen C4 eHDI | VW Golf MK4 1.6 Manual
 
 
 
 
פורסם

אני לפני 3 שנים השכרתי Nissan Patrol ליום אחד כאן:

 

https://cars4rent.ge

 

ראיתי שיש אפשרות לבטומי

 

זאת לא באמת סוכנות השכרה אלא יותר מתווך אם גורמים פרטיים / חברות.

 

יש נק' מפגש שאתה קובע באיזה שעה אתה אוסף את הרכב, מגיע לשם, שם הרכב מחכה אם האיש שאחריו אליו, חותם על מסמך (חלק מהרכבים דורשים להשאיר פקדון במזומן) לוקח מפתחות ויוצא לדרך.

 

מחזיר לאותה נק' מפגש לשעה שקבעת, מקבל חזרה את הפקדון בודקים את הרכב ציק צק וזוהו.

 

לא זוכר שבדקו גיל אבל הייתי מעל 24.

89' Citroen Ax Sport 1.6 8v Twin Weber - נמכר.

×
×
  • תוכן חדש...