Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2721 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בכנס של איגוד המוסכים כל המרצים דברו על טכנולוגיה מתקדמת על כלי רכב אוטונומיים ועל כלי רכב חשמליים כדי לשמור על כדור הארץ ולמנוע זיהום אבל את החשמל מישהו חייב לייצר . תחנות הכוח הן שיספקו חשמל לטעינת המצברים של כל כלי הרכב החשמליים אם כך תחנות הכוח הן שייצרו את החשמל לטעון את מצברי מתח הגבוה של המכוניות החשמליות!....אבל תחנות הכוח מזהמות כי הן שורפות ועובדות עם פחם כדי ליצר את החשמל הדרוש ויש הפועלות עם גז אז הן פחות מזהמות אבל בכל זאת פולטות רעלים ו-CO2 שהוא גז חממה !!!, אז מה עשינו ? הוצאנו את הזיהום ממרכז הערים והעברנו אותו לתחנות הכוח.....זו לא הצגה אחת גדולה ???! , חייבים להשקיע משאבים שתחנות הכוח יפעלו במימן ואז לא רק שלא יהיה יותר זיהום אוויר אלא תחנות הכוח יהפכו גם ליצרניות של מים כי בשרפת מימן נוצרים מים !!. כידוע המימן לא "מסתובב" חופשי בטבע אלא הוא חלק במולקולה של הנפט ושל חומרים כימיים רבים אחרים, לדוגמה 2/3 מהרכב מולקולות המים הוא מימן H2O, יש לנו אוקיינוסים עמוסים במימן וכדי להפיק מימן מהמים כדי לפרק את המימן מהמים יש לבצע אלקטרוליזה ולשם כך זקוקים "לחשמל" ( זה מזכיר את האמרה "מי קדם למי הביצה או התרנגולת")...אם כך מה עשינו ?....לכן חייבים להשקיע משאבים כדי לייעול ולהוזיל את תהליך יצור המימן . אנחנו חוזרים לאנרגיית השמש שהיא הפתרון הנקי מזיהום וגם הכי זול ליצור חשמל.....כדי לקבל מושג מה העוצמה האנרגטית של השמש לשם המחשה : האנרגיה של קרני השמש המאירים את כדור הארץ ביום אחד אם היינו ממרים אותה לחשמל הייתה מספיקה לספק את כל צורכי החשמל לכדור הארץ למשך 24 שנים !!!.......

איש באר שבע שמאוד אוהב אותכם

פורסם

עושים חישובים כאלו כל הזמן, כמה זיהום אויר יש במצטבר ברכב חשמלי לעומת רכב עם מנוע IC ויצא שהרכב החשמלי מזהם פחות ועוד פחות במדינות המייצרות חשמל מתחנות כוח ירוקות, ז"א גז, מים, גרעין וכו'.

 

אנרגיה סולארית היא דיי בעייתית מבחינת " הקציר" שלה כי צריך הרבה נדל"ן עבורה, תלויה מאוד במזג אויר והפאנלים הסולאריים לא זולים.

פורסם

ישראל היא מעצמה בתחום זה ובערבה השמש היא אורחת קבועה .....השקעה ואחזקה ....זה ממריץ את הכלכלה....אלא שהון-שלטון מרוכבים יחד לא יתנו לזה להתגשם.

איש באר שבע שמאוד אוהב אותכם

פורסם

ישרא-בלוף.......

גופים רבי עוצמה עם לובי חזק מונעים בישראל (ובעולם כולו) מלהקים חוות של תאים סלולריים ברחבי הנגב ולספק חשמל לתעשייה לתחבורה ולצרכנים אחרים.

לדוגמה: חווה כזו בערבה אם תוקם תספק חשמל לכל העיר אילת וגם לעקבה וזה יפחית את העומס על תחנות הכוח וגם יפחית את הזיהום וגם יתפילו מי ים באנרגיה זו. אפשר גם לצרף את ירדן בהקמת פרוייקט מבורך זה.

החוצפה הגדולה של הממשלה שלא פועלת בכיוון זה של ניצול ושימוש באנרגית השמש (הנקייה מזיהום ומה שמכנים "אנרגיה ירוקה") בחינם אלא מעלה את מחיר החשמל לצרכנים.

ידוע כי ישראל היא מעצמה בתחום זה. ישראל מקימה ברגעים אלה חוות רבות בעולם כולו כולל בערב הסעודית.....ומה עם ישראל ? ....כולם ממלאים את פיהם במים ושותקים כמו דגים. מדברים איתנו על מניעת זיהום , קונסים כלי רכב מזהמים ופוסלים אותם מלעבור טסט שנתי בגין זיהום......ומה עם תחנות הכוח ? לא מזהמות ?? , תחנת הכוח באשקלון משתמשת בפחם מזהם כדי להפיק חשמל וכולם שותקים ! כאשר השמש "מתחננת נצלו בבקשה את האנרגיה שאני מעניקה לכם בחינם"........ שמעתם על הון -שלטון זה חלק מ-"ישראבלוף" ?.

איש באר שבע שמאוד אוהב אותכם

פורסם

דווקא אני מתפלא לשמוע את מה שאתה אומר, יש לי חבר מהנדס בחברת חשמל (תכנון קווי מתח עליון) והוא דווקא מספר על מספרים הולכים וגדלים של התקנת לוחות סולריים בהמון בתים פרטיים בארץ כמו גם במקומות מסחריים. חוץ מזה אני עובד באיזור דימונה וממש כאן מול הפרצוף שלי יש חווה ענקית של לוחות סולריים ועוד פיילוט ענק מאחורה של מערכת מראות לייצור אנרגיה. דווקא נראה לי תחום בהתפתחות מצויינת.

 

אבל כמו שאמרו, לא יודע כמה זה רלונטי לייצור חשמל לכלי רכב עקב ניצולת נמוכה (יחסית, יחסית) ועלות גבוהה של הלוחות.

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

פורסם

טיפה פה וטיפה שם , זה לא רציני שבאים לבתי עסק וממליצים להם להתקין מערכת סולרית על הגג , עלוב מאוד וזה מעט מאוד , אני מתכוון לכסות שטחים ענקיים בנגב ולהשתחרר מהפחם המזהם וגם מהגז (שהוא יצרן גז חממה). צריכים פרוייקט לאומי בתחום זה ......

איש באר שבע שמאוד אוהב אותכם

פורסם (נערך)

מכוניות חשמליות ישלמו אגרות למדינה בכבישי אגרה "חשמליים" שהמדינה שתספק להם חשמל "סולרי" , הכבישים יטענו את הסוללות של המכוניות החשמליות....ובא לציון גואל !!!! . הפתרון פה בפתח הבית !!!!!

עריכה אחרונה על ידי barzelay

איש באר שבע שמאוד אוהב אותכם

פורסם

כביש סולארי זה קונספט שלא הוכיח את עצמו באף מקום בעולם (!!!)

בינתיים האנרגיה הסולארית (ואנרגיות מתחדשות אחרות) יקרה בהשוואה לאנרגיה המופקת מדלק (!!!)

https://pua.gov.il/Publications/PressReleases/Pages/idkun6.aspx

 

בסופו של דבר תחנות כוח שעובדות על גז או על אטום מהוות כרגע פתרון סביר היעילות שלהן (פי כ3-4 מיעילות של מנוע רכב) מפחיתה את כמות המזהמים שנפלטים לאוויר לכול ק"מ שהרכב נוסע...

 

 

מסכים איתך שצריך להשקיע באנרגיה מתחדשת אבל לקפוץ ראש לתוך כול רעיון שנראה לנו סימפטי זה קצת לא רציונלי

פורסם

גופים רבי עוצמה עם לובי חזק מונעים בישראל (ובעולם כולו) מלהקים חוות של תאים סלולריים ברחבי הנגב ולספק חשמל לתעשייה לתחבורה ולצרכנים אחרים.

 

תאוריית קונספירציה מעניינת..

איך אתה מסביר את זה שהמדינה הכריחה את חברת החשמל להקים את התחנה התרמו סולארית באשלים, למרות שייצור החשמל בה יקר יותר מיתר התחנות ה"קלאסיות"?

יום טוב גם לך

×
×
  • תוכן חדש...