Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2786 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

היי,

 

התחלתי לעבוד במקום חדש ואני רוצה לחדש את מגוון הבגדים שיש לי.

הסגנון הוא כאמור ספורט אלגנט, מצד אחד קליל ולא ייצוגי ומצד שני מסודר.

לקנות מותגים זה כלל לא הכיוון.

הצוות בגילאי 30+-

לא רוצה להתבלט ,לא לטוב ובטח שלא לרע -אין צורך בביגוד מחויט, ראיתי גם כאלה שבאים לעבודה בג'ינס (זול למראה) וטישרט ,לא מבין כאלה אנשים .

זה כמו לבוא בג'ינס ונעלי ספורט לחתונה :)

 

יש לי 2 זוגות מכנסיים שחורים מ95\98 אחוז כותנה והשאר לייקרה

אפשר לגוון עם הצבעים ולרכוש עוד 3 זוגות -לא מצליח למצוא כאלה במידה 52.

בעבר היו לי כמה זוגות מכנסי קורדרוי ,גם עבה וגם דק שמאוד אהבתי, גם אותם לא מוצא.

 

חולצות ארוכות רגילות יש לי , רוצה כמה חולצות עם בד מיוחד (אולי ג'ינס , קורדרוי או כל בד אחר ) חשוב שיהיה בד נושם בכדי שלא אזיע.

 

צריך סוודרים , לא ברור לי איזה סגנון לבחור ,כנראה מבד דק יחסית כי העבים "מנפחים" אותי .

כנראה עדיף עם צווארון V ולא מצמר עבה (גם חם וגם מגדיל וויזואלית).

 

כמו כן, מחפש מעיל מזמש עם פנימית חמה, בתקווה שעוד מעט יגיע החורף :)

 

בעבר הייתי קונה בגדים בהאנגר\זברה\סטוצ'י , היה מבחר גדול במחירים נוחים , כיום זה השתנה , המחירים אולי נוחים אבל המבחר הצטמצם בצורה משמעותית.

עריכה אחרונה על ידי Tida-man
פורסם

מכנסי קורודרויי?!

 

זה לא נעלם ב 70'?

 

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
עבודה משרדית, לפעמים יש פגישות בתוך החברה. ישנם גם דיונים עם גורמים שונים בתוך החברה.

 

דווקא פה לדעתי ג'ינס עם נעלי ספורט אלגנט וחולצה מכופתרת יהיה על הכיפאק.

פורסם

אני פוגש הרבה מנכ"לים, סמנכ"לים ומנהל עבודה במסגרת העבודה שלי במסגרת העבודה שלי.

לרוב כשהם נמצאים בחברה שלהם הם הולכים עם ג'ינס, נעליים ספורט וחולצת טי.

כנ"ל בגרמניה ובאמריקה.

בקשר לדרישות לבגדים שלך. אני לא חושב שמישהו יכול להציע לך משהו יותר טוב מללכת לעשות סיבוב בקניון ולקנות מה שנראה לך.

פורסם
פורסם

מה שאר האנשים בתפקידים מקבילים אליך לובשים? מהבחינה הזו אתה לא רוצה להיות יוצא דופן...

אם ג'ינס לא קרוע ולא משופשף לא מתאים, אז מכנסי כותנה הם השלב הבא. ברוב מקומות העבודה זה יספיק.

לגבי חולצות, חולצות פולו יותר "מכובדות" מטישירטים, או שתעלה למכופתרות.

אני כבר כמה שנים לא קונה בארץ כך שאין לי מקומות שאני יכול להמליץ...

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם

חפשתי מידע לגבי מידות-מכנס במידה 52 (ישראל) =44 ארה"ב, 46 אנגליה. לפעמים יש הבדל במידה

בין אנגליה לשאר אירופה.

ועוד משהו מעניין ,שילוב של מידה ואות- 44R, 44S

הלכתי לאיבוד.

אודה לקצת סדר בעניין בכדי שלא אטעה עם המידות, אולי אפילו אזמין מכנס מחו"ל .

פורסם
מכיר מנכ"ל שמגיע למשרד שלו ומוריד את הנעלים, מסתובב יחף ברחבי המשרדים.

אני בטוח שהוא לא עושה את זה מאז שהוא חפ"ש

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

×
×
  • תוכן חדש...