Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2785 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה זו ההמצאה המוזרה הזו. ספורט אלגנט. בחיים לא ראיתי מישהו יוצא לאימון עם ז'קט מחויט :roll:

בכל מקרה אני שההתייחסות המקבילה היא לביזנס קז'ואל?

 

לבוש "אלגנטי" יכול להיות גם טי שירט איכותי, מכנס כותנה, ונעליים נכונות. לחלופין גם ג'ינס וחולצה מכופתרת יכול להראות מאוד "אלגנטי"

אגב נעליים, אילו נעליים אתה נוהג לנעול? לטעמי זה אחד האלמנטים שמשפיעים הכי דרסטית על תלבושת.

 

אני לא יודע בדיוק מה מבנה הגוף שלך, אז קצת יותר קשה להתאים גזרות ככה. סוודרים ככלל הוא דבר די מוזר בארץ לטעמי. סריגים קלים זה משהו אחר וגם לדעתי מיותר ב95% מימות השנה. שילוב של מעיל, חולצה ארוכה מכופתרת מבד כותנה בצפיפות גבוהה וחולצת טי/ גופיה מתחת הרבה הגיוני לטעמי. חם מורידים מעיל, עדיין חם? מפשילים שרוול.

 

בנוסף, דברים קטנים, כמו איזה חולצות בתוך המכנס ואיזה חולצות הן מחוץ למכנס גם משפיעות מאוד על מראה "אלגנטי". טי שירט במכנסיים, מכנס עם גזרה טובה, חגורה תואמת לנעליים וג'קט יכולות להראות, לדעתי, פי כמה יותר טוב מהרבה מלבושים שיחשבו יותר "ספורט אלגנט".

 

מותגים, לדעתי זה עניין זה SHOW הרבה פעמים כמו שזה עניין של איכות תפירה, חומרים וגזרות טובות יותר. ניתן להזמין מחו"ל דרך אסוס מגוון מותגים איכותי בSALE.

נגיד:

9810501-1-grey?$XL$?$XXL$&wid=300&fmt=jpeg&qlt=80,0&op_sharpen=0&resMode=sharp2&op_usm=1,0.4,6,1&iccEmbed=0&printRes=72

150 ש"ח +-

 

9243166-1-ecru?$XL$?$XXL$&wid=300&fmt=jpeg&qlt=80,0&op_sharpen=0&resMode=sharp2&op_usm=1,0.4,6,1&iccEmbed=0&printRes=72

90 ש"ח +-

 

10077529-1-green?$XL$?$XXL$&wid=300&fmt=jpeg&qlt=80,0&op_sharpen=0&resMode=sharp2&op_usm=1,0.4,6,1&iccEmbed=0&printRes=72

77 ש"ח (הולך אש עם ג'ינס ומגף. אפילו. ירחם השם. בלנטסטון. או לחלופין פלדיום (אופנתי יחסית)

10481778-1-bl1?$XL$?$XXL$&wid=300&fmt=jpeg&qlt=80,0&op_sharpen=0&resMode=sharp2&op_usm=1,0.4,6,1&iccEmbed=0&printRes=72

200 ש"ח. של wrangler.

 

 

אלו ספציפית מותגים איכותיים יחסית.

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

פורסם

יש לי משקל יתר וכתפיים רחבות. (בקרוב אחזור להתאמן ).

כל המכופתרות במידה XL שלבשתי ב15 שנה האחרונות, קטנות עכשיו :(

בעבר הייתי מכניס חולצות למכנס, זה מעניק מראה יותר מכובד

לאחרונה אני מעדיף חולצות בגזרה ארוכה יותר שאפשר להשאיר מחוץ למכנס.

 

יש משהו במכנסיי כותנה+לייקרה שקצת מחטב ויחד עם זאת נותן מראה אלגנטי ובעיקר נוח .

ישנה גם גזרה אחת של ג'ינס שיש לי שדי מתאימה לי-עד הברך טיפה יותר רחב ולאחר מכן הגזרה ישרה.

 

בגלל בעיה רפואית אני לא נועל נעליים אלגנטיות נמוכות כלל, כל הנעליים שלי גבוהות, לכיוון נעלי הרים .

בשנתיים האחרונות אני הולך עם נעלי DOCKERS והן מעולות.

 

לבוא בטישרט לעבודה ,מבחינתי זה חוסר כבוד כלפי עצמי וזלזול במעסיק (כנ"ל מכנס ג'ינס קלאסי ) .

חולצות קצרות-רק פולו או חולצות אלגנטיות עם שרוול קצר.

 

אני בהחלט בעד סריגים קלים בשילוב מעיל.

פורסם

מה הגובה בערך? חולצה תראה שונה מהותית בין אדם רחב כתפיים בגובה 180+ לבין אדם בגובה של נגיד 170 ס"מ. ב10 ס"מ היחס יחסית דומה.

 

ישנן חולוצות שהגזרה שלהן ישרה, ויש שהגזרה מצרה לקראת המותן.

 

אני ממליץ לך לעבור בפינטרסט.

https://www.pinterest.com/yong0870/big-man-style/?lp=true

זה יכול להכווין אותך לסגנון שתאהב ומשם ניתן לבנות יחסית בקלות מלתחה

 

אני אומנם מניח על מסנה הגוף שלך, אבל משתמע שזה הכיוון.

נשמע שתוכל להראות אחלה היפסטר עם זקן מתאים :roflmao:

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

פורסם

ממש לא התחברתי לזקן :)

נראה שהבגדים די קטנים על הבחור בתמונות או שאני טועה ?

 

גזרה ישרה -טובה גם בחולצות וגם במכנסיים .

פורסם
ממש לא התחברתי לזקן :)

נראה שהבגדים די קטנים על הבחור בתמונות או שאני טועה ?

 

גזרה ישרה -טובה גם בחולצות וגם במכנסיים .

אתה חד. הם מצלמים באסוס עם מידה אחת למטה, אם תנסה להזמין את המידה שעל הדוגמן לא תוכל להזיז את הידיים סנטימטר

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם (נערך)

המכנס שאני מחפש (כמו השחור הנמתח שיש לי) נקרא CHINO STRETCH

98% כותנה +2% לייקרה (ספנדקס).

מצאתי שהוא נמכר בנקסט(אנגליה) אבל המידות קטנות ,אין מידה 46 אנגלית או 44 אמריקאית (שזו מידה 52 כאן בארץ).

אני רוצה את המכנס בכמה גוונים (בורדו,זית,אפור,באז') .

בארץ מצאתי מכנס דומה בצבע שחור בלבד ב"מתאים לי".

עריכה אחרונה על ידי Tida-man
×
×
  • תוכן חדש...