Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2788 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

צריך עזרה מאיפה ניתן לרכוש תושבת מנוע ימין מקורית לניסאן קשקאי שנת 2009

לפני שנה קניתי תחליפי ולא החזיקה מעמד.

במוסך שאני מטפל בוא יכול להשיג רק תחליפי

תודה על העזרה

נולדתי עם הגה!

פורסם

רשום מספר שלדה וקבל מק"ט לתושבת מקורית.

 

טוב שפתחת את האשכול הזה - חשוב שאנשים יבינו את חשיבותה של תושבת מקורית, וכמה הכסף (והזמן) שלהם מתבזבז כשהם מרכיבים חליפית.

Stay Dirty

פורסם
בארץ חוץ מהיבואן הראשי אין עוד חנויות שמוכרות? איך אפשר לברר את קוד הדגם שצריך להזמין?

תודה

חנויות שמוכרות מקורי או קונות מהיבואן או קונות מיבואן מקביל

צריך לברר כמה עולה בניסאן וכמה עולה בחנות חלפים פרטית

פורסם

הייתי ממליץ לך גם לבדוק במשה חלפים בפתח תקוה.

mosheparts.co.il

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

פורסם

שלום

לאחר בדיקה אצל משה חלפים מקורית עולה 1800₪ + מעמ

הוא בעצמו היה מופתע מהמחיר שהם ביקשו מסתבר שליבואן יש מונופול ככה שכנראה אין ברירה ולהזמין דרך האינטרנט ולשלם את כל המיסים בדרך יצא עדין יותר זול.

מהקישור ששלחת לי יש כמה מחירים במה לבחור?

תודה,

נולדתי עם הגה!

פורסם
המחיר זול הבעיה שהם שולחים ב EMS זה אומר שיעקצו אותו ב 180 שקל לפני המחיר של המכס

 

מה לבחור באתר? יש שם כמה אופציות של מחיר?

תודה

נולדתי עם הגה!

פורסם
מה לבחור באתר? יש שם כמה אופציות של מחיר?

תודה

 

התכוונתי יש שם שני דגמים עם סיומת a או b

למשלוח מ uae או יפן?

 

תודה על העזרה

נולדתי עם הגה!

×
×
  • תוכן חדש...