Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיית חשמל בפורג פיאסטה 2002


Chai shamian
שימו לב! השרשור הזה בן 2190 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים



יש לי פורד פיאסטה 2002

לפני שבועיים הגעתי אל הרכב ולא היה בו חשמל כלל! (כלום גם לא סטארטר ולא שעון) חיברתי לכבלים ואחרי כמה דקות של לחיצה על הגז של הרכב הנותן הרכב שלי הניעה, הלכתי אל החשמלאי והוא אמר שהכל תקין.

 

אחריי יומיים זה קרא שוב רק שהפעם לא עזרו הכבלים רק כעבור המתנה של שעה וחיבור נוסף של כבלים הרכב הניעה...

 

אחריי שלושה ימים זה השתנה קצת היה חשמל ברכב אבל לא חזק והרכב נתן סטארטר בלי להניע, בנוסף ברגע שסובבותי את המפתח בסוויץ׳ על מנת להניע כל החשמל ברכב נפל (כולל שעון) החשמלאי הגיע אלי לדרך לא מצא את התקלה ואחרי כשעה וחצי בערך פתאום חזר החשמל והרכב הניע פשוט סתם כך.

 

ארבעה ימים אח״כ זה קרא שוב חזרתי אל הרכב היה חשמל אבל ברגע שהנעתי כל החשמל ברכב נפל והמנוע נישאר מונע לאיזה חצי דקה ואז כבה, הקטע המוזר ביותר היה שיכולתי להניע כ החשמל ברכב נפל הוצאתי את המפתח מהסוויץ' והמנוע עוד עבד לאיזה 10 שניות ואז דומם בעצמו... חזרתי אל הרכב אחרי 24 שעות חיברתי כבלים והרכב הניע כמו חדש.

 

ובפעם האחרונה זה היה כמה דקות אחרי שהנעתי באמצע הנסיעה הוא דומם ולא היה חשמל כלל... דחפתי אותו למקום מבטחים וכשניסיתי להניע היה רעש (מין תיק צוק נורא מהיר) שיצא מאזור הווינקרים והפסיק כשניתקתי את הפיוז של הצופר והווינקרים מה שלא גרם לרכב להניע אבל החזיר קצת את החשמל לרכב...

 

נתתי את כל המידע שיש לי על מה שקרא בתקווה שזה יעזור למישהו להבין..

אשמח ממש לשמוע רעיונות לפתרון אם יש למישהו כיוון תבורכו 1f64f_1f3fe.png������������

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שתי אפשרויות עיקריות שנראות לי:

1. מגע נעל כבל מצבר (לרוב החיובי) אינו טוב או נקי, על קוטב המצבר.

2. המצבר עצמו פגום ויש לו מדי פעם נתק פנימי.

צריך לפרק ולנקות את נעלי כבלי המצבר ואת קוטביו ואם התקלה תמשיך,

אז החלף את המצבר.

בברכה - רפי לין

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...
שימו לב! השרשור הזה בן 2190 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...