Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

2012 i20 inspire עם גג נפתח?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2863 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן

אני שוקל לקנות רכב יונדאי i20 מדגם inspire (כך רשום ברשיון הרכב), אבל הרכב מגיע עם חלון גג

הבנתי שinspire לא אמור להגיע עם חלון גג (רק הפרימיום).

המוכר טוען שזה inspire משודרג (ובאמת במחירון של יצחק לוי רשום שיש דגם מ2012 בשם inspire gli שמגיע עם סאן רוף).

האם זה הגיוני שברשיון הרכב רשום רק inspire ללא התוספת של gli?

 

תודה

פורסם

תסתכל היטב במחירון אם אין שורה למטה/ליד הערה תוספת Xֵ% - GLI .

כי הרי כיצד יפריד המחירון בין הדגם הפשוט הקיים לבין הדגם המאובזר ?

אמור אאל"ט גם להיות הבד בין נפח המנוע-הלא מאובזרות גרסת בסיס רובן שנמכרו לציי הרכב היה 1.4.

1.6- תמיד היו רמות גימור גבוהות יותר - פרימיום בשנתונים הראשונים ולאחר מכן GLI.

כל ה"תוספת" לא אמורה להיות יותר מכמה % בודדים.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
לקראת סוף 2012 הגיע דגם שודרג עם חישוקי מגנזיום, גג נפתח, USB ןעוד כמב דבריםץ הגדם נקרא Inspire

מדבר על הדגם הזה. נקנה באוקטובר 2012..

 

colauti 9 - המנוע 1400. מליסינג. אבל זה לא דגם בסיסי כי יש לו חישוקי מגנזיום וגג נפתח

פורסם (נערך)
מדבר על הדגם הזה. נקנה באוקטובר 2012..

 

colauti 9 - המנוע 1400. מליסינג. אבל זה לא דגם בסיסי כי יש לו חישוקי מגנזיום וגג נפתח

גם אני קניתי בזמנו גטס עם מנוע 1600 וגג נפתח-GLF דגם בסיסי והכלאה מוזרה שלו בעצם עם דגם אחר (שהיה נפוץ בפרטיות) הרכב נקנה מסוחר דרך חברת השכרה - קנייה לא מוצלחת בלשון המעטה.

לגבי הרכב שלך,בדוק במחירון ואם עדיין אין לך תשובה ,תתקשר לשירות הלקוחות של המחירון ויענו לך בדיוק על הכל

1,400 זה מנוע חלש לרכב הזה,הרכב יהיה כבד,עצל ושתיין- על אף האבזור החביב אם זו לו 1600 ,אישית לפחות לא הייתי נוגע.

עריכה אחרונה על ידי colauti 9

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

ממש לא מסכים.

גם ה-1600 נדיר מאוד.

 

הייתה לי I20 1400 אינספייר עם סאנרוף - אוטו מעולה.

המנוע אחלה. הסאנרוף מקורי.

אחרי המתיחת פנים הם שידרגו את כל הרמות גימור.

יש גם קיפול מראות חשמלי וגאנטים שאין באינספייר החדשה.

הגה וידית הילוכים מעור.

 

אחלה אוטו.

פורסם

נסעתי עשרות פעמים על רכבים כאלה, יש לנו בצי בשביל נסיעות.

 

כרכב הוא בינוני ומטה.

 

מנוע וגיר - מנוע חלש, גיר ישן ומסרס את המנוע הגם ככה חלש - נקמיצ'י - מנוע אחלה בהשוואה למה? היא מאוד חלשה, אני סוחט את הדוושה כדי לשמר מהירות נורמית, בעליות הרכב נוסע רוורס כשמאיצים.

 

פלסטיקה פשוטה בפנים, מאוד.

 

מזגן מקפיא - לפחות זה משהו טוב ברכב.

 

כרכב 2012 עם "סנרוף" לא הייתי קונה, יש כלכך הרבה אחרות טובות ממנה וזה שיש לה סנרוף לא עושה אותה יותר מיוחדת מאחרות.

 

מה שכן, זה חתיכת סוס עבודה, קרענו לרכבים האלה את הצורה והם מאוד אמינים.

Xpeng P7 LR - For me

Xpeng G6 LR For the wife ;)

 

פורסם

לא מבין למה רושמים שהאוטו חלש. לגרושתי יש כזה מ 2009 והאוטו נוסע ממש טוב, אבל ממש טוב ואני מדבר גם ביחס לעליות לא מתונות בחיפה.

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

למה? כי יש להם את הרכב מליסינג/השכרה ומפרקים לו את הצורה והוא לא משתף פעולה.

 

בנהיגה רגילה ולא מאומצת המנוע מספיק די והותר.

 

אם אתה מחפש ביצועים ספורטיבים - אז במקום אחר.

פורסם
לא מבין למה רושמים שהאוטו חלש. לגרושתי יש כזה מ 2009 והאוטו נוסע ממש טוב, אבל ממש טוב ואני מדבר גם ביחס לעליות לא מתונות בחיפה.

 

כי באותם השנים כשהגרמניות נכנסו עם מנועי tsi ה ה 1.4 הרגיש עצל מאוד לעומתם.

היום כשנוסעים על המנוע הזה מרגישים הוא די עצל ביחד עם תיבה 4 הילוכים.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

כן, הוא מאיץ פחות טוב מה-tsi. חד משמעית.

גם פחות חסכוני.

אבל הוא לא פחות טוב ממרבית הסופר מיני האטמוספריות שהיו באותן שנים.

 

 

והוא גם בא בלי הבעיות של הtsi ושל הגיר הצמוד אליו.

פורסם

נהגתי ב-i20 1.4 מהדגם שאחרי מתיחת הפנים כרכב חלופי והיא הייתה בסדר גמור לכל שימוש סביר.

ברור שמי שמגיע מרכבים חזקים יותר או מוגדשים ירגיששהיא חלשה ביחס אליהם.

פורסם

גם באותם השנים היו כאלה שנחשבו לזריזות יותר כמו המזדה 2 והסוויפט עם ה1.5.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

×
×
  • תוכן חדש...