Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Check Engine p0170 לנסר 2011 1.5


msti
שימו לב! השרשור הזה בן 2010 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

עוד משהו קטן, ב150kkm צריך להחליף פילטר דלק, מומלץ לפי הוראות יצרן לפחות. האם בוצע?

 

כיף לקרוא שהכל תקין כרגע.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

בס"ד

 

מזהה? [ATTACH]508939[/ATTACH]

 

אם תלחץ על זה יהיה לך ברשימה השנייה איזה חלק זה

אתה יכול לתת לי את הקישור לדף עצמו? יכןל להיות לי שימושי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם תלחץ על זה יהיה לך ברשימה השנייה איזה חלק זה

אתה יכול לתת לי את הקישור לדף עצמו? יכןל להיות לי שימושי

בס"ד

 

אין העברה לדף אחר, ביצעתי חיפוש עם המס' הזה ובדף למטה, זה מה שיצא.

אני מבצע חיפוש באתר catcar. Info. Screenshot_20180831-161720_Chrome.jpeg

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עוד משהו קטן, ב150kkm צריך להחליף פילטר דלק, מומלץ לפי הוראות יצרן לפחות. האם בוצע?

 

כיף לקרוא שהכל תקין כרגע.

 

אני לא יודע לגבי הפילטר (אם הוחלף) חשבתי לנסות במיצובישי להשיג היסטוריית טיפולים.

הנורה עוד דולקת.

Rotemb תודה, אחפש שם, זה טוב גם לדברים נוספים

מוסיף צילומי מסך עם נתוני החיישנים כאשר הרכב בעמידה

Screenshot_20180901-124119.jpg

Screenshot_20180901-124130.jpg

Screenshot_20180901-124138.jpg

Screenshot_20180901-124146.jpg

Screenshot_20180901-124151.jpg

אני מנסה לבדוק את חיישן הMAP עד שיגיע החיישן חמצן, בגלל הלכלוך הלא סביר הזה שניקיתי ממנו, אשמח לרעיונות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...

היי,

אתמול החלפתי את חייישן החמצן(הקדמי) לחדש מקורי, זהה לזה שפורק, לאחר מכן אופסה התקלה.

היום נדלקה הנורה שוב.. החלפתי גם את חיישן ה map לחדש מקורי, זה לא אמור להשפיע אבל זה בגלל שהוא היה מטונף והמחיר שלו היה ממש נמוך (עלה לי 100₪ בערך).

כרגע עדיין יש לי fuel trim מעל 10%, כשהרכב עומד זה יורד גם מתחת לזה אבל לרוב זה 12.5..

לפי מה שקראתי זה כנראה קשור לאספקת הדלק, כמו שגם הוזכר כאן לגבי הפילטר דלק, אז בדקתי גם את זה בשישי:

חובר לצינור אספקת הדלק שבאיזור המנוע מד לחץ דלק והוא עומד על קרוב ל4 bar יציב, במוסך אמרו לי שזה תקין לחלוטין..

בדקתי גם את המצתים, והמליצו לי להחליף (בלי קשר לתקלה), מצרף תמונה כאן, הזמנתי מקוריים.

20180928_114019-2268x3024.jpg

20180928_114009-2268x3024.jpg

20180928_113956-2268x3024.jpg

 

כרגע, עיקר החשד שלי הוא באיזור האינגקטורים (הועברו מהמנוע המקורי) גם בגלל ההסבר שמצאתי כאן:

https://m.autoserviceprofessional.com/article/94982/Fuel-trim-How-it-works-and-how-to-make-it-work-for-you

אשמח לשמוע את דעתכם, גם בעניין הפלאגים

תודה!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נשמע כמו חדירת אוויר למזרקים דרך אחד האטמים.

פרק את החליל ובדוק .

 

אצלי לאחר החלפת חליל דלק אותו קוד קפץ כשהכוסית שמחזיקה את המזרק ברחה מעט החוצה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נשמע כמו חדירת אוויר למזרקים דרך אחד האטמים.

פרק את החליל ובדוק .

 

אצלי לאחר החלפת חליל דלק אותו קוד קפץ כשהכוסית שמחזיקה את המזרק ברחה מעט החוצה.

 

האם הבדיקה שעשיתי עם הספריי קרבורטורים לא הייתה מגלה את זה? שמתי הרבה באיזור האינגקטורים ולא היהמכל שינוי

פירוק החליל הכוונה היא לfuel trail? הפס הזה שאליו מחוברים האינגקטורים? אם כן, אחרי שפרקתי, איך ניתן לבדוק אם ישנה חדירת אוויר?

תודה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עוד משהו קטן, ב150kkm צריך להחליף פילטר דלק, מומלץ לפי הוראות יצרן לפחות. האם בוצע?

 

כיף לקרוא שהכל תקין כרגע.

ישנו שינוי מאז החלפת חיישן החמצן, בעמידה (idle) ה-STFT נמצא הרבה פעמים במינוס ואז בעצם זה מתאזן לכיוןן האפס (LTFT+STFT) אבל כאשר הרכב בטורים גבוהים יותר (בנסיעה למשל,רגילה, לא מאומצת) הSTFT עולה טאז יחד זה מגיע אפילו למעל 20..

בגלל זה החשד שלי במערכת הדלק גדול יותר,לכן יש לי כמה שאלות..

1. כמה לחץ אמור להיות ממשאבת הדלק בדגם הזה (מדידה לפני המזרקים)?, האם הבדיקה נכונה ומספיקה והכיוון הוא המזרקים?

2.האם אני מבין את זה נכון, וגם בנסיעה הltft וה-stft אמורים להיות בכיוון ה-0 (כמובן במצב אופטימלי)?

3. האם ניתן לרכוש את הגומיות שעל המזרקים ואם למישהו יש מאיפה (חיפשתי וראיתי שיש כאלו קיטים לחידוש) כאן בארץ? במחירים נורמליים?

4. מישהו יכול לומר האם מצב הפלאגים נראה טוב?

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ישנו שינוי מאז החלפת חיישן החמצן, בעמידה (idle) ה-STFT נמצא הרבה פעמים במינוס ואז בעצם זה מתאזן לכיוןן האפס (LTFT+STFT) אבל כאשר הרכב בטורים גבוהים יותר (בנסיעה למשל,רגילה, לא מאומצת) הSTFT עולה טאז יחד זה מגיע אפילו למעל 20..

בגלל זה החשד שלי במערכת הדלק גדול יותר,לכן יש לי כמה שאלות..

1. כמה לחץ אמור להיות ממשאבת הדלק בדגם הזה (מדידה לפני המזרקים)?, האם הבדיקה נכונה ומספיקה והכיוון הוא המזרקים?

2.האם אני מבין את זה נכון, וגם בנסיעה הltft וה-stft אמורים להיות בכיוון ה-0 (כמובן במצב אופטימלי)?

3. האם ניתן לרכוש את הגומיות שעל המזרקים ואם למישהו יש מאיפה (חיפשתי וראיתי שיש כאלו קיטים לחידוש) כאן בארץ? במחירים נורמליים?

4. מישהו יכול לומר האם מצב הפלאגים נראה טוב?

תודה

מישהו?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בס"ד

 

אני יכול לנסות לעזור.

יש לך מק"ט של הגומיות?

לגבי לחץ הדלק ושאר הדברים, תנסה בפורומים בחו"ל, אני בכל אופן, אנסה לעזור גם בזה.

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בס"ד

 

אני יכול לנסות לעזור.

יש לך מק"ט של הגומיות?

לגבי לחץ הדלק ושאר הדברים, תנסה בפורומים בחו"ל, אני בכל אופן, אנסה לעזור גם בזה.

 

תודה!,

אז כפי שMAX.M סיפר פה על גומיות האינגטורים, זה הדבר הבא שאבדוק (ככל הנראה היום- לפחות אפתח לראות אם יש איזה נזק לגומיות או משהו) או מחר אנסה במוסך להחליף את כל המסילה והאינגקטורים באלו שהגיעו עם המנוע המיובא (המוסכניק הסביר שאת הסעפת ואת האינגקרטורים הם נוהגים להעביר מהמקורי כי לפעמים במשלוחים זה מקבל מכה.. נשמע הגיוני).

מצאתי את הגומיות באתר הזה (מצרף לינקים) , את המקטי"ם הוצאתי מהתרשימים מהאתר שאתה הבאת לי פה

Mitsubishi 1465A094 - GASKET

https://www.amayama.com/en/part/mitsubishi/1465a094

Mitsubishi 1465A528

https://www.amayama.com/en/part/mitsubishi/1465a528

Mitsubishi 1465A308 - GASKET

https://www.amayama.com/en/part/mitsubishi/1465a308

 

לגבי הפלאגים, הם נראים תקינים (מחליף בכל אופן, רציתי לקבל טיפה יותר תמונת מצב על המנוע ה"חדש")?

עריכה אחרונה על ידי msti
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי

בשישי קרה משהו "מוזר" (כבר התרגלתי לנורה) והנורה לא דלקה (נסיעה ראשונה באותו בוקר) והחלה לדלוק רק בהנעה שאחרי..

מה שראיתי בנתיים שקורה, וזה עקבי, ברגע שהרכב בטורים נמוכים (בעמידה על ניוטרל) הfuel trims יורדים לפחות מ10% וכאשר אני עולה בסל"ד הם עולים (בהאצה אפילו מעל 20%)

אני מנחש שהנורה לא דלקה כי בהתחלה הfuel trims היו בטווח התקין..

מישהו יכול להסביר את העניין? מה יכול לגרום לכך?

דבר נוסף, בשישי ניסיתי לפרק את חליל הדלק , פירקתי את הברגים שמקבעים אותו, הוא השתחרר אבל לא הצלחתי לשלוף אותו החוצה יחד עם המזרקים, פחדתי להפעיל יותר מידי כוח.. מה היא הדרך הנכונה לפירוק?

Screenshot_20181006-195055.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המרווח בפלאגים נראה עצום, לפחות בתמונה.

 

האם בדקת לחץ דלק ??

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המרווח בפלאגים נראה עצום, לפחות בתמונה.

 

האם בדקת לחץ דלק ??

 

איציק

 

היי, תודה על המענה, הפלאגים כבר הוזמנו בכל מקרה, מאמין שאקבל אותם השבוע (מקווה מאוד)- מקוריים כמובן.

לחץ דלק נבדק, עומד על כמעט 4 bar הלחץ נבדק בצינור שלפני חליל הדלק

עכשיו שאני חושב על זה, לא יודע אם בדקו לחץ כאשר הסלד גבוהה יותר אלא רק בidle

אלו הפלאגים שהזמנתי (מק"ט זהה לאלו שכרגע אצלי)

SmartSelect_20181007-205358_Chrome.jpg

ויש גם את הנתונים כמובן, אוכל להוציא ולמדוד, אבל זה נראה באמת רחוק יותר.. ממה שאפשר לראות

SmartSelect_20181007-205416_Chrome.jpg

עריכה אחרונה על ידי msti
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

היי, רציתי לעדכן שהתקלה נפתרה, אין צ'ק אנגין!!!

אז מה עשיתי, ביקשתי מהמוסכניק שיפרק את המזרקים+חליל דלק שהועברו מהמנוע המקורי ויחליף באלו שהגיעו יחד עם המנוע המיובא.. המזרקים שונים פיזית (מנוע זהה!) אלו שהגיעו עם המנוע המיובא צרים יותר.

מיד אחרי ההחלפה- התנעה קשה ראשונה, התאקלמות.. ואחרי זה Fuel Trims הפוכים! כלומר, באיזור ה20- (להזכיר, המצב הקודם היה +25).

זה כבר נראה טוב, לקחתי את הרכב לנסיעה, המצב נראה טוב עוד יותר.

לאחר מכן איפסתי את קוד התקלה (מאז לא הופיע שוב- שבועיים+).

המצב כרגע הוא, בIDLE הFuelTrims עומדים על כ 10- (שלילי, המצב התקין הוא כמובן 0) ובנסיעה יורדים לאיזור ה0..

אז כרגע תאכלס התקלה נפתרה, אבל זה גם מציק לי..

ממה שבדקתי, כשזה שלילי, ככל הנראה מזרק מלוכלך או דולף, מכיוון שסה"כ נראה שהכל תקין אני מאמין שמדובר בלכלוך- במיוחד לאור העובדה שזה קורה כאשר המנוע בסל"ד נמוך, ואם אני מבין נכון גם הלחץ שמופעל במזרק נמוך יותר- ואז אולי באמת ההזרקה פחות חלקה (תיאוריה שלי בלבד..).

לגבי המזרקים המקוריים, נראה לי שהבעיה הייתה בגומיות האטימה שנראות מעט יבשות, לא קרועות, ייתכן?

כרגע חשבתי לנקות את המקוריים, להזמין גומיות חדשות ולהרכיב אותם חזרה

או

לפרק ולנקות את המזרקים ה"חדשים" (עם הקיט הזה https://www.aliexpress.com/item/Vehicle-Fuel-Injector-Flush-Cleaner-Adapter-DIY-Kit-Car-Cleaning-Tool-with-2-Nozzles-clean-most/32848603948.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.77a14c4dhD7bOT

ועם ספריי קרבורטורים)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2010 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...