Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לאופנוענים-עזרה ברכישת כלי ראשון


MICHAEL.ROM
שימו לב! השרשור הזה בן 2070 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום

נהג רכב 15 שנה, עובר לדו גלגלי. חשבתי לקנות ככלי ראשון את קוואסאקי 250 ולאחר שנה וקורס נהיגה ללימוד(ולא מעבר טסט) לעבור לאותו כלי 400.

למעשה לצרכי כלי זה ייתן מענה מלא, והסיבה לרכישת נפח קטן פשוט לא לקפוץ מעל הפופיק כי ברור לי שיש ללמוד אופנוע וזה לא רכב. ואלם ב-400 יש כמה אלמנטים שיעזרו לי כמתחיל כמו לראות באיזה הילוך אתה- פשוט לכאורה ולמתחיל לא כל כך. , בנוסף המשקל והגובה זהה

האופנוע נבחר בשל גובה תנוחת ישבה שהכי הייתה לי נוחה וסך הכל קל עם כוח ואיכות נסיעה שאהבתי.

מאחר ואני רוכש כלי חדש

האם יש באמת יתרון בקניית 250 קודם, מנסה למצוא את הדבר הנכון למתחיל ביחד עם קטע כלכלי

רוב הנסיעות מרכז ופעם+ בחודש באר שבע, ירושליים

 

דעת יודעי דבר ומנוסים תתקבל בברכה כמו כן שיפורים לכלי כגון החלפת מראות או כל דבר שאינני יודע וזה הרבה.

עריכה אחרונה על ידי MICHAEL.ROM
טעות בפורום
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי אין באמת בעיה להתחיל עם נפח של 400. היתרונות של 250 הם ביטוח זול יותר, אחזקה (לרוב) זולה יותר, חסכוניים יותר בדלק לרוב אבל לא תמיד וזולים יותר לקנייה.

אתה מדבר על קניית כלי חדש אבל יש הבדל משמעותי בקנייה של חדש 250 מול 400. מה התקציב שלך?

למה דווקא ואפנוע ולא קטנוע? אתה מודע להבדלים ביניהם? מוכן לחיות עם החסרונות של האופנוע על פני קטנוע?

לי היה CBR250 ונסעתי איתו בינעירוני קבוע ללא שום בעיות ובחסכון בדלק. גם לחיפה הוא הגיע מספר פעמים וגם היה 3 פעמים בנס בתקופה שהיה איתי. שום בעיה בכלל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפות"ש השרשור: אני רוכב על בסיס יום יומי כבר עשרות שנים. עשרות. על מה לא רכבתי? על מפלצות ספורט, על קטנועים, על אספנות.

הכל.

טפו טפו טפו, ראש של דג, פרסה של סוס, חמסה וחמסה וכו', נפלתי עם דו גלגלי רק פעם אחת, במהירות 10 קמ"ש בעיר.

אני זוקף זאת אך ורק לדברים הבאים: שלווה פנימית (כלומר לא להשוויץ ולהיכנס לתחרויות אגו), וויתורים, הבנה של המתרחש בכביש כמה שלבים קדימה, וויתורים, ראייה כללית של הדינמקיה בכביש והבנתה, וויתורים ולקחת בחשבון שכווווול הנהגים שמסביבך יעשו עכשיו (ולא אח"כ, או עלולים לעשות, אלא עכשיו) את הבלתי הגיוני. אה, וגם וויתורים.

מה שאני מנסה להגיד זה שלא משנה עם מה תתחיל, 250, 400 או 1400, העיקר שיש לך רקורד מכובד של נסיעה באוטו בכבישי ארצנו ואת החינוך העצמי המוקפד שתיארתי לעיל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני כרגע מלמד את זוגתי לרכב, יש לנו שלושה אופנועים בחניה, KTM 690 Enduro R, Honda XR650 וקאוואסקי וולקן 900 קאסטום.

היא התחילה מאפס על הוולקן, אופנוע ששוקל כמעט 300 ק"ג ועם הרבה כוח, אני לא רואה סיבה להתחיל מנפח קטן למעט מגבלות הרישיון הנהוגות בישראל.

 

כמו שנאמר מעלי, לשמור על קור רוח, לרכב בשיקול דעת וזה לא משנה כמה כוח יש לאופנוע וכמה הוא שוקל.

 

בהצלחה.

 

Sent from my SM-G965U using Tapatalk

haters will hate

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
לפות"ש השרשור: אני רוכב על בסיס יום יומי כבר עשרות שנים. עשרות. על מה לא רכבתי? על מפלצות ספורט, על קטנועים, על אספנות.

הכל.

טפו טפו טפו, ראש של דג, פרסה של סוס, חמסה וחמסה וכו', נפלתי עם דו גלגלי רק פעם אחת, במהירות 10 קמ"ש בעיר.

אני זוקף זאת אך ורק לדברים הבאים: שלווה פנימית (כלומר לא להשוויץ ולהיכנס לתחרויות אגו), וויתורים, הבנה של המתרחש בכביש כמה שלבים קדימה, וויתורים, ראייה כללית של הדינמקיה בכביש והבנתה, וויתורים ולקחת בחשבון שכווווול הנהגים שמסביבך יעשו עכשיו (ולא אח"כ, או עלולים לעשות, אלא עכשיו) את הבלתי הגיוני. אה, וגם וויתורים.

מה שאני מנסה להגיד זה שלא משנה עם מה תתחיל, 250, 400 או 1400, העיקר שיש לך רקורד מכובד של נסיעה באוטו בכבישי ארצנו ואת החינוך העצמי המוקפד שתיארתי לעיל.

 

זה ממש לא נכון, אני רוכב 20 שנה, ואני יכול להגיד לך בוודאות שיש אופנועים שפשוט לא יסלחו לך בגלל טעות קטנה יש אי ניסיון,

לדוגמא אופנוע כמו cb500x יהיה ידידותי ומצויין למתחילים, למה!, כי האופנוע קל לשליטה ויש לא מנוע אנמי שלא יזרוק זנב לעולם או יאיים לעולם, ועם ABS ,

תעלה על כלי סופר ספורט או אפילו אדווינצ'ר או כל כלי גדול אחר ללא ניסיון, אתה יכול למצוא את עצמך מהר מאוד בלי שליטה וזה יכול להיות פתיחת מצערת חזקה מדי ללא היכולת לבלום בזמן, או זריקת זנב, או טעות בהיגוי הפוך, ולמצוא את עצמך בhigh side, בקיצור, פות"ש תתחיל עם אופנוע קטן המיועד למתחילים, אל תוותר על קורס רכיבה, חייב לצבור ניסיון כדי לדעת איך לרכב נכון, ולצאת ממצבים מסוכנים בקלות, זה בגדר חובה.

בהצלחה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה שבנאדם עם הבנת הדינמיקה בכביש (או כפי שאמרתי- ניסיון של מספר שנים ברכב) או עם משמעת עצמית מוקפדת (שוב, כפי שציינתי), יגיע בכלל לכל המצבים שתיארת כאן ושלל המילים המדהימות שאכן נותנות לנו להבין שאתה מקצוען, אבל רוכב מתחיל לא מבין כלל?

מלכתחילה - למה שרוכב מתחיל יעלה בכלל על מכונת ספורט או יגיע למצב של זריקת זנב באופנוע הבינוני שלו כאשר הוא חסר ניסיון רכיבה? או אפילו באופנוע קל?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

3 אותיות:

ABS

יתרון עצום לרוכב מתחיל, במיוחד בחורף.

לZ250 יש כזה למיטב זכרוני.

הוא יגיע ל140 בכביש וזה מספיק להתחלה, אולי אחרי שנה תרצה יותר, אולי לא - אבל בינתיים הוא מעל ומעבר, והמשקל הנמוך והעובדה ש2 הרגליים נוגעות בקרקע בקלות זה חתכת יתרון.

לי אף פעם לא היה נוח על אופנועים גדולים בתנועה איטית, אולי כי השיווי משקל שלי חצי כח.

תצפה לצריכת דלק בין 1:15 ל1:20.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בבחירה המוצגת בין שני הדגמים, אין כל יתרון ל250 מלבד מחיר הביטוח.

המשקל, יכולת התמרון והמימדים הכללים דומים. שני האופנועים מיועדים למתחילים ואינם מאיימים.

ללא ספק הייתי בוחר ב400, יהיה נוח יותר לשיוט, וכנראה תחזיק אותו זמן ארוך יותר.

 

מסכים עם ירחמיאל לגבי אביזר הבטיחות החשוב ביותר, שליטה עצמית ומשמעת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה שבנאדם עם הבנת הדינמיקה בכביש (או כפי שאמרתי- ניסיון של מספר שנים ברכב) או עם משמעת עצמית מוקפדת (שוב, כפי שציינתי), יגיע בכלל לכל המצבים שתיארת כאן ושלל המילים המדהימות שאכן נותנות לנו להבין שאתה מקצוען, אבל רוכב מתחיל לא מבין כלל?

מלכתחילה - למה שרוכב מתחיל יעלה בכלל על מכונת ספורט או יגיע למצב של זריקת זנב באופנוע הבינוני שלו כאשר הוא חסר ניסיון רכיבה? או אפילו באופנוע קל?

 

נהג רכב וותיק, לא אומר שהוא יודע לרכב על אופנוע גדול בלי בעיה.

 

מקרים שיכולים לקרות לרוכב לא מנוסה במיוחד עם יד לא מיומנת.

1. להיכנס לסיבוב על אספלט די מחליק או אפילו רטוב, נהג מנוסה ידע פחות או יותר מתי לשחרר, ואופנוע כבד עם מומנט גדול יכול להגיע למצב כזה די בקלות אפילו בנסיעה מנהלתית רגועה, אופנוע למתחילים דוגמת הCB500 עם צמיג אחורי ברוחב 160 ומנוע מאוד רגוע לא יכניס את הרוכב למצב כזה אם לא ממש התכוונתה.

2. רוכב מנוסה בדר"כ יודע מתי לא להתקרב לרכב מסוים או לברוח ממכשול כלשהו, אם התגובה שלו תהיה טיפה מאוחרת עדיף שיהיה על אופנוע קל וקטן שיוכל לזרוק אותו הצידה די מהר ובקלות, מאשר לתמרן על אופנוע כבד שלא קל להזיז אותו במהירות שתספיק לכך.

3. בנוסף לסעיף הקודם, רוכב חדש ולא מנוסה לא יודע מה זה היגוי הפוך, לא נורא אם הוא יצטרך אותו על אופנוע קטן וקל, כי אפילו תנודה בגוף תספיק לכך שישנה נתיב או לברוח ממכשול כלשהו, על אופנוע כבד זה פחות אפקטיבי, ולכן הוא חייב לדעת מה זה היגוי הפוך ומתי להשתמש בו

4. זריקת זנב יכולה לקרות לא בגלל פורענות, מספיק להיכנס לכביש לא מקורצף או עם חצץ, אופנוע קטן ולא חזק יכנס ויצא משם בלי להרגיש, כי המנוע שלא לא כזה חזק שיכול לגרום לפרפור בגלגל האחורי, אופנוע גדול וכבד בלי שליטה נכונה יכול בקלות לזרוק זנב ולגרום למצב ממש לא נעים.

5. במקרה ויתפתה לווילי (הרמת גלגל), למרות שקשה לי להאמין שבוגר ירצה זאת, אך אם וכן יקרה, עדיף שיהיה על אופנוע קטן שלא יכול לזרוק אותו אחורנית.

6. מקרה נוסף שקורה להמון רוכבים בעיקר חדשים, זה לצאת לעקיפה שתוך כדי תמצא את עצמך חייב לתת עוד טיפה והידחף לפני הרכב כי הוא פתאום החליט לתת גז, אך אחרי זה יש לך גם פניה כלשהי או סיבוב, כאן אופנוען לא מנוסה עם אופנוע לא חזק, פשוט יבלום ויחזור אחורה כי האופנוע לא יתן לו, אופנוע גדול כן יתן ובמקרה כזה אחרי מכת גז נוספת ופניה חדה, אך ורק אופנוען מנוסה ידע לבלום והיכנס להשכבה רצינית בלי בעיה אפילו אם זה כולל זריקת זנב קטנה תוך כדי סיבוב.

 

פות"ש, עצה ממני, תתחיל אך ורק על אופנוע קטן, תלמד לרכב לפחות שנה- שנתיים כולל קורס רכיבה או אפליו שניים, אחרת אתה סתם מסכן את עצמך, עדיף לעלות בנפח לאט לאט ולהנות, מאשר לעלות פעם אחת ולסיים מהר מאוד.

 

250 או 400 יספיק לחלוטין, 1400 ממש לא.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה דעת מכובדינו על KTM Duke 390 בתור אופנוע ראשון?

 

הביקורות מהללות, המחיר מפתה, המראה עוד יותר... שוקל ברצינות

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 Performance | Palisade Calligraphy | F250 Duper Duty Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני זוקף זאת אך ורק לדברים הבאים: שלווה פנימית (כלומר לא להשוויץ ולהיכנס לתחרויות אגו), וויתורים, הבנה של המתרחש בכביש כמה שלבים קדימה, וויתורים, ראייה כללית של הדינמקיה בכביש והבנתה, וויתורים ולקחת בחשבון שכווווול הנהגים שמסביבך יעשו עכשיו (ולא אח"כ, או עלולים לעשות, אלא עכשיו) את הבלתי הגיוני. אה, וגם וויתורים.

 

מסכים מאוד.

קח בחשבון שהסטטיסטיקה לרעת הרוכבים על דו גלגלי במדינה הזאת ובתרבות הנהיגה ששולטת פה.

לכן חשוב מאוד להקפיד על מה רשם ירחמיאל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה דעת מכובדינו על KTM Duke 390 בתור אופנוע ראשון?

 

הביקורות מהללות, המחיר מפתה, המראה עוד יותר... שוקל ברצינות

 

יש בו עצבנות קלה אבל זה כלי חביב שבהחלט יכול להתאים למתחילים. יש אפילו מורים שמלמדים על דיוק 390...

סימן השאלה היחיד הוא סביב האמינות של הכלי כששווה גם לבדוק גם את המרווח והעלות של הטיפולים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי אין באמת בעיה להתחיל עם נפח של 400. היתרונות של 250 הם ביטוח זול יותר, אחזקה (לרוב) זולה יותר, חסכוניים יותר בדלק לרוב אבל לא תמיד וזולים יותר לקנייה.

אתה מדבר על קניית כלי חדש אבל יש הבדל משמעותי בקנייה של חדש 250 מול 400. מה התקציב שלך?

למה דווקא ואפנוע ולא קטנוע? אתה מודע להבדלים ביניהם? מוכן לחיות עם החסרונות של האופנוע על פני קטנוע?

לי היה CBR250 ונסעתי איתו בינעירוני קבוע ללא שום בעיות ובחסכון בדלק. גם לחיפה הוא הגיע מספר פעמים וגם היה 3 פעמים בנס בתקופה שהיה איתי. שום בעיה בכלל.

 

הביטוח זול יותר ב1000 שקלים לשנה. האם הפער מצדיק לקחת 400? בטח. עוד 1000 שקלים כדי לרכב כמו בן אדם ולא להיות על הקו האדום כל היום שווה. ההבדל העיקרי לרוב הוא במחיר הקנייה.

לצורך העניין, מרווח הטיפולים והמחיר שלהם בין דגם 250 ל400 הוא זהה לרוב.

 

עוד מחשבה, זה שמהר מאוד ממצים את היכולת של ה250, יותר נכון, נמאס לרכב על הקו האדום ולבחוש בהילוכים כל היום, ואז מפסידים כסף ועוברים ל400.

 

הגעתי למקומות הרבה יותר רחוקים מחיפה-ת"א ועל פחות מ250 סמ"ק. גם הובלתי דירה ברכב האצבק 3 דלתות.

אפשרי, לא אידיאלי.

 

 

 

 

אני כרגע מלמד את זוגתי לרכב, יש לנו שלושה אופנועים בחניה, KTM 690 Enduro R, Honda XR650 וקאוואסקי וולקן 900 קאסטום.

היא התחילה מאפס על הוולקן, אופנוע ששוקל כמעט 300 ק"ג ועם הרבה כוח, אני לא רואה סיבה להתחיל מנפח קטן למעט מגבלות הרישיון הנהוגות בישראל.

 

כמו שנאמר מעלי, לשמור על קור רוח, לרכב בשיקול דעת וזה לא משנה כמה כוח יש לאופנוע וכמה הוא שוקל.

 

בהצלחה.

 

Sent from my SM-G965U using Tapatalk

 

 

אופנוע ששוקל 300 קילו, עם מרכז כובד נמוך מאוד, גובה נמוך מאוד, ומנוע עייף שמכוייל לשיוט נעים.

בוא תן לה אופנוע באותו נפח "ששוקל רק 180 קילו" על פניו אמור להיות לה יותר קל להתחיל איתו לא? גם שרשום לו על הפיירינג R1...

המשקל, הוא לא האישיו, וגם לא הנפח, כל אופנוע לגופו.

 

אז זוגתך התחילה על אופנוע 900 "עייף", וגם בכיף הייתה מסתדרת על הארלי 1200 על כל ה400 קילו שלו.

אבל על רק "600 סמ"ק cbr-rr" ששוקל פחות מ200 קילו... ככל הנראה שלא היה הולך כזה חלק.

 

3 אותיות:

ABS

יתרון עצום לרוכב מתחיל, במיוחד בחורף.

לZ250 יש כזה למיטב זכרוני.

הוא יגיע ל140 בכביש וזה מספיק להתחלה, אולי אחרי שנה תרצה יותר, אולי לא - אבל בינתיים הוא מעל ומעבר, והמשקל הנמוך והעובדה ש2 הרגליים נוגעות בקרקע בקלות זה חתכת יתרון.

לי אף פעם לא היה נוח על אופנועים גדולים בתנועה איטית, אולי כי השיווי משקל שלי חצי כח.

תצפה לצריכת דלק בין 1:15 ל1:20.

 

ב2018 (יורו 4) כל הכלים 250 סמ"ק ומעלה מחויבים במערכת abs (מתחת לשנה זו זה היה אופציה ככה שיש לשים לב ברכישת משומש)

הוא יגיע ל140 בשעון. שבפועל הם פחות.

אבל להגיע לשם זה לטחון אותו, אורח חיים שלו יתקצר והבלאי יגדל וצריכת הדלק תגדל. כדי לחיות איתו בכיף רצוי לשמור אותו על 100-100 קמ"ש אמיתיים.

צריכת דלק של 1:15 זה צריכת דלק של מנוע וי טווין 1200 סמ"ק בשגעת של גז. לא של כלי 250 סמ"ק. שם אפשר לצפות לכפול מזה בקלות.

 

מה דעת מכובדינו על KTM Duke 390 בתור אופנוע ראשון?

 

הביקורות מהללות, המחיר מפתה, המראה עוד יותר... שוקל ברצינות

 

 

יש בו עצבנות קלה אבל זה כלי חביב שבהחלט יכול להתאים למתחילים. יש אפילו מורים שמלמדים על דיוק 390...

סימן השאלה היחיד הוא סביב האמינות של הכלי כששווה גם לבדוק גם את המרווח והעלות של הטיפולים.

 

יש מורה שמלמד על דיוק 390 (בדש בנתניה) כל השאר מלמדים על דיוק 250. (לפני כן לימדו על הדיוק 200)

 

מרווח הטיפולים של הכלי הוא כל 7.5 טיפול קטן וכל 15 אלף גדול (סדר גודל עלויות 600 קטן 1200 גדול) אגב, שאר הכלים בקטגוריה הזו עושים כל 6-12 והמחירים פחות או יותר זהים.

האמינות טובה למעט מקרים נקודתיים (לרוב מסתכם בשימוש לא נכון עקב קהל יעד של מתחילים\התעללות של ילדים)

 

הדיוק 390 כבר שנתיים וחצי בראש מצעד המכירות, הוא היה האופנוע הכי נמכר בישראל ב2016, ב2017 הוא היה האופנוע נייקד הכי נמכר בישראל, וב2018 בסיכום חצי שנתי הוא רק במקום השני בראש טבלת המכירות (אחרי שktm אחר שלקח את המקום הראשון)

 

הסיבה העיקרית לכך, היא "תמורה לשקל" ,המכלולים הכי טובים שיש בקטגוריה(מנצח את המתחרים במרוצים, מאובזר יותר, טכנולוגי יותר, בטיחותי יותר)

מחיר רכישה זול משמעותית מהמתחרים, על אף הסעיף לעיל.

מועדון לקוחות פעיל

שוק יד שנייה מעולה (וזה חשוב מאוד באופנוע "מעבר" בנפחים קטנים)

מרווח טיפולים ועלויות חלפים לעומת המתחרים.

 

גילוי נאות, אני עובד בKTM.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

dj dani,

 

הפער בביטוח עומד על 1300 שקל אבל גם 1000 בתנאים מסויימים זה הרבה. אני הסתדרתי על CBR 250 במשך כשנה וחצי והיה אחלה. נסיעות ארוכות על 110-120, פקקים, חסכון בדלק הכל היה טוב. כן הרגשתי מיצוי מסויים בכוח כבר אחרי חצי שנה אבל לקח לי עוד הרבה זמן ללמוד אותו בפניות. ואני עדיין לא טוב מספיק (ובגלל זה לוקח קורס רכיבה, טעות שלא עשיתי עד עכשיו. אבל סטודנט אז לחוץ בכסף).

וגם שים לב למה שרשמתי- אין בעיה להתחיל עם נפח של 400. כן יש ל250 מספר יתרונות אבל לא לכולם הם מספקים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההפרש בביטוח לא קבוע מכיוון שהוא תלוי במגוון פרמטרים (גיל\ותק\עבר ביטוחי), אבל הוא נע על 1000 ש"ח +-

 

בהחלט אפשר להסתדר עם 250, אבל בקצב שהתנועה זזה היום (מתי שהכביש זורם) אז 250 ירגיש חנוק.

היום 250 נחשבים לכלים עירוניים.

אם תשים לב, שוק ה250 מת, וכולו מתמקד במזרח.

 

אם תחפש באתרים האירופאיים של היצרנים, לא תמצא אזכור ל250.

לדוגמא, לא תמצא את הKTM DUKE250 באתר של ktm.com, יש רק 125 ו390.

כנ"ל בכלים של סוזוקי ודומיהם.

סאן יאנג לדוגמא (מטרו) ממשיכים לייבא 250, על אף שכל העולם עבר ל300.

ימאהה הפסיקה את הייצור של האקס מקס 250, מייצרת רק 300.

 

רק בישראל, בגלל מדרגת הביטוח של "עד 250" ו "מעל 250", עדיין יש הצדקה ליבואנים לייבא כלים בנפח הזה. בשאר העולם (מלבד המזרח ומדינות עולם שלישי) כולם עברו ל300 סמ"ק בתור ברירת המחדל.

 

 

מרווח הטיפולים זהים, מחירי הטיפולים זהים.

צריכת דלק של 250\400 במהירות שיוט של כביש מהיר (120), ב400 תוציא צריכת דלק טובה יותר מכיוון שהוא לא יהיה על האדום.

שוק יד שנייה של 250 קשה מאוד.

 

אין הצדקה לקנות 250 היום. לדעתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2070 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...