Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2973 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי לכולם,

 

אישתי צריכה ללדת בשבועיים הקרובים :crazyeyes אז צריך להחליף את הרכב....

היום אני עם פיג'ו 307 xsi 2.0 ידנית 2 דלתות, ומה לעשות זה פשוט

לא מסתדר כשיש ילדים, למרות שהרכב נח בטירוף וממש מהנה לנהיגה.

 

אחרי ששקלתי כמה דגמים ורכבים בקטגוריה וקראתי כמה שירשורים פה

בנושא ( למרות שאין הרבה...)החלטתי שאני מעוניין לרכוש את

האופל אסטרה 1.4 טורבו שנתון 2012-2013

התקציב שלי הוא 35K וכניראה אקנה מסוכנות בגלל אפשרויות המימון.

 

חשוב לי שהרכב יהיה נח ומרווח, בטיחותי! ואמין.

זה עדיין לא סופי אז אשמח להמלצות בנושא

פורסם

ל2 מבוגרים ותינוק גם סופר מיני יכולה להתאים:

סוויפט/סיריון /מאזדה 2 אוטומטיות,איביזה ידנית (אם ידני נוח לך).

אם אתה מתעקש על משפחתית אז I30 /מאזדה 3/קורולה יתאימו.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

לא הייתי קונה סיריון/ מאזדה 2/ סוויפט למשפחה עם תינוק - תא המטען קטן מאוד. אולי הונדה ג'אז יכולה להתאים.

אבל אני מניח שפותח השרשור לא מעוניין לוותר על הנאה מנהיגה, וכל הרכבים האלה לא בכיוון בכלל.

את אסטרה טורבו אפשר לקנות רק אם לוקחים בחשבון שעלולות להיות תקלות לא זולות, לטובת הכיף בנהיגה.

אם האמינות חשובה יותר מהנאה, כל משפחתית יפנית / קוריאנית בתקציב הזה עדיפה. 35 אלף קונים מיצובישי לנסר הדור החדש או קיה פורטה יחסית לא ישנים.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אם ידני זו עדיין אפשרות סבירה, הייתי חושב גם על פוקוס דור 3, אם אפשר ברמת גימור ספורט (ולא טרנד). היא תהיה דומה לפיג'ו, רק קצת פחות חזקה, ועם עוד שתי דלתות.

 

אם צריך עוד מקום, יש גם סטיישן (אבל רק טרנד למיטב ידיעתי).

 

הרובוטית היא כנראה אפשרות פחות טובה.

 

האסטרה היא קצת רגישה, פחות חזקה ממה שהנתונים היבשים מרמזים ונטולת שוק לחלוטין (כמו פוקוס ידנית, האמת).

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

×
×
  • תוכן חדש...