Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8496 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לכאורה שאלה טפשית, אבל לאחר מותו בטרם עת (60K) של קלאץ' אצל אבא שלי ברכב, אשמח ללמוד מה שאפשר.

 

מה כדאי לעשות, מה לא כדאי לעשות, עם מה כדאי להפחית, וכו'?

 

תודה :idea:

 

 

האם כדאי ללכת על קלאץ' מקורי של מאזדה (לאנטיס 1.8, גיר רגיל כמובן), או ללכת לתחליפי של Valeo שזול בערך פי 2.5?

בעיקרון ההצעות הן מקורי ב-1500 (לא כולל עבודה)

תחליפי יפני 900

ולאו 650 בערך.

יובל.

פורסם

פירפורים (זריקת מהירה) די הורסים.

 

זינוק מהיר הורס, אני מתכוון הקפצה לאיזה 4-5 אלף סל"ד ושיחרור איטי של הקלאץ'.

פורסם

צריך עזרה דחופה לגבי מה ששאלתי בהודעה הראשונה (סוגי הקלאצ'ים), מכיוון שהרכב מושבת לגמרי וצריכים להעמיס על גרר מחר (מזל שאנחנו מבוטחים גרירה עוד מתקופת הצרפתיה :lol: ).

יובל.

פורסם

בצרפתיות דוקא VALEO הוא קלאץ" מקורי והוא די אמין

לידיעתך VALEO הוא קונצרן חובק עולם כגון בוש הגרמני.

I LOVE PEUGEOT CITROEN CARS

פורסם

בתור אחד שעשה 120K על הקלאץ' המקורי של אונו:

 

לא להשאיר קלאץ' לחוץ ברמזורים וכו' - אומנם לא מעריך את חייו של הקלאץ' עצמו, אך ישמור על המיסב שלו שהחלפתו שווה ארך להחלפת קלאץ' כולו.

זריקת קלאץ' שוחקת את הצמיגים, מיסבי המנוע וכו' וכו' אך לא את הקלאץ' עצמו (אלה אם כן המנוע חזק והצמיגים רחבים ובעלי מקדם חיכוך גבוע - ראה ערך לנצ'יה דלתא אינטגרלה.

 

הקלאץ' נשחק אכי מהר בהחלקה - ועוד יותר מהר עם הנהג מחזיק רגל על הדוושה תוך כדי נסיעה.

 

לגבי VALEO - חברת חלפים בין הגדולות בעולם, ברוב מכוניות אירופיות קלאץ' מקורי הוא שלה...כך שלא נראה לי שתהיה בעיה איתו.

P.

פורסם
יובל...

 

אמרתי לך להפסיק ללחוץ מהמקום! :evil:

 

טוב נו, מי ייתן והקלאץ' החדש יכיר רק לחיצות מגילגול... :wink:

 

בהצלחה,

יובל.

 

בלי ספק, חכה יום שישי 8)

יובל.

פורסם
בנוסף אל תחזיק את הברקס ותעלה את הקלאץ' בזמן הזה... (בעיקר לאנשים שעושים פתיחות עם האוטו).

 

מה ?!?

ככה פותחים ????

אני פשוט הרמתי את הסל"ד לשמיים ושחררתי את הקלאץ' בעדינות ....

תקנו אותי אם אני טועה , שאדע לעשות את הפתיחה הטובה והחסכונית (מבחינת נזק ) ביותר .... :roll:

משפט סיני עתיק :"כשאין לך משהו חכם לומר ,תאמר משפט סיני עתיק "

×
×
  • תוכן חדש...