Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2997 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

זקוק לעזרתכם בשכפול שלט דלתות לסוזוקי SX4 2012

השלט עם 2 לחצנים ושולט למעשה רק על הדלתות (כן, אני יודע שצריך לשכפל בנפרד גם את רכיב ההשראה למתג ההנעה)

למיטב ידיעתי השלט בתדר 433.92 (כך רשום על הרכיב בפרינט של המפתח המקורי)

 

השגתי שלט חדש שמשדר באותו התדר אך אינני מצליח לשכפל את יחידת השלט לדלתות

אני מצליח להכנס למוד תכנות ברכב אך משם שום לחיצה על אחד מהלחצנים לא מבצע את התכנות.

 

כדי להכנס למצב תכנות אני מבצע:

1. פתיחת של דלת נהג

2. הכנסת מפתח, העברה ל-ON והוצאתו

3. 3 לחיצות על לחצן הדלת

4. הכנסת מפתח, העברה ל-ON והוצאתו

כל הדלתות נפתחות ונסגרות אוטומטית, כלומר הרכב נכנס למוד תכנות

עכשיו לחיצה בשלט החדש על פתיחה או סגירה לא עושה דבר, לא לחיצה קצרה, לא ארוכה, לא על אחד מהם ולא על שניהם.

 

אודה לכל מי שיכול לעזור ולהדריך אותי מה לעשות אחרי שלב הכניסה לתכנות

מצ"ב צילום המפתחkey-fob.jpg

תודה

פורסם

השלט החדש מעליאקפרס במקרה?

כי גם לי זה קרה, אותו תדר כמו המקורי ועדיין בלתי ניתן לשכפול. מוזמן לנסות עם שלי אותי לך יצליח (אני עם ג׳ימני)

פורסם

בכפר סבא יש לך את אדיר "המשכפל" הוא מקצוען אמיתי,

תנסה לקפוץ אליו רח' התעש 10 כפר סבא ממש בחזית אי אפשר לפספס

 

Sent from my LG-H840 using Tapatalk

פורסם
בכפר סבא יש לך את אדיר "המשכפל" הוא מקצוען אמיתי,

תנסה לקפוץ אליו רח' התעש 10 כפר סבא ממש בחזית אי אפשר לפספס

 

Sent from my LG-H840 using Tapatalk[/quote

 

תודה

אולי מקצוען אבל עם מחירים מוגזמים לדעתי. לי לא התאים

×
×
  • תוכן חדש...