Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3056 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

באיזה ספר רכב בדקת?

כאן כתוב במפורש Engine Oil : Use (API) SH/CD SAE 10W-30 grade or better engine oil.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם

תודה לכולכם.

אני בדקתי בספר הנהג שמוצמד לקטנוע. המצחיקים לא רשמו שם איזה שמן יש להוסיף במיקרה חוסר.

רק שצריך להוסיף.

כמו כן אני מניח שבישראל החמימה יומלץ שמן שונה מאשר במדינות קרות יותר.

אברר עם היבואן.

פורסם

מתחום הטרקטורונים [קטגורית הספורט] לפחות אני יכול להעיד שלכל מנועי ה 4 פעימות שמים 10W40 שמותאם למנועי 4 פעימות כמובן.

 

ההבדל בין הטרקטורון לקטנוע שלך הוא שאם אני לא טועה אצלך השמן גיר מופרד מהשמן מנוע.

פורסם

לפותח האשכול,ההבדל בין ה 30 ל 40 מתייחס לאקלים,בישראל נהוג לשים 10W40.

 

מתחום הטרקטורונים [קטגורית הספורט] לפחות אני יכול להעיד שלכל מנועי ה 4 פעימות שמים 10W40 שמותאם למנועי 4 פעימות כמובן.

 

ההבדל בין הטרקטורון לקטנוע שלך הוא שאם אני לא טועה אצלך השמן גיר מופרד מהשמן מנוע.

ברוב הטרקטורונים הגיר והמנוע עושים שימוש באותו שמן (ללא הפרדה ביניהם) ולכן יש צורך בשמן שמיועד לאופנועים,בגלל המצמד שיחליק אחרת.

בקטנועים בגדול אין בעיה להשתמש בשמן שמיועד לרכבים,בגלל שאין מצמד.

פורסם

מעניין, האם אתה בטוח כי שמן של רכב יתאים למנועים האלו? אני כן מכיר את הצורך לשימוש בשמן ל 4 פעימות בעקבות שילוב של אותו שמן למנוע ולתיבת הילוכים אך לא ידעתי ששמן מנוע של רכב יתאים לקטנוע שקיימת בו הפרדה בין שמן מנוע לגיר.

פורסם
מעניין, האם אתה בטוח כי שמן של רכב יתאים למנועים האלו? אני כן מכיר את הצורך לשימוש בשמן ל 4 פעימות בעקבות שילוב של אותו שמן למנוע ולתיבת הילוכים אך לא ידעתי ששמן מנוע של רכב יתאים לקטנוע שקיימת בו הפרדה בין שמן מנוע לגיר.

יצרני קטנועים שמייצרים גם אופנועים מעוניינים שתקנה שמן אופנועים.

השמן אותו שמן,התוספים שונים.

לא גיביתי את זה בבדיקת מעבדה אבל מניסיון אישי לא ראיתי שום בעיה במנוע שבמקרה פירקתי ,אחרי שרכבתי על שמן רכבים כ 20,000 ק"מ .

×
×
  • תוכן חדש...