Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3061 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שמע במקום לחשוב מה אם ואם ואם אולי כדאי שתלך לפסיכולוג לטפל בבעיה האמיתית.

 

למה שיקרה משהו? ציפיתי שיש לך איזה רקע או משהו אבל סתם ככה? אולי יפול מטאור? אלי יהיה צונאמי? אולי רעיד אדמה? ואולי ואולי ואולי, בוא נתחיל לתרגל ילד בן 4 מה עושים בכל מצב ומצב!

אני אבא ל 2, לא מעט זמן אהי איתם לבד ומעולם לא העלתי בדעתי דברים כאלה! לא יודע איך המחשבות שלך נדדו לשם בלי שקרה לך אישית משהו כזה. אנשים לא סתם נופלים באמצע היום, לפחות לרוב לא...

 

ממליץ לך לצאת מזה כי החשיבה שלך יותר מלחיצה מהאפשרות שבאמת משהו יקרה.

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ציינת שהילד בריא.

משמע, כל הבעיות מרוכזות אך ורק אצלך בראש. אנא טפל בעצמך. ברצינות, מריח כמו משהו פסיכולוגי שדורש טיפול.

 

= = = = = =

 

בהמשך לנימה הרצינית - קורה לי ולאשתי מדי פעם שאנחנו ״מתעלפים״ מרוב עייפות בזמן שהילדים מתרוצצים בבית.

כל אחד בתורו ולפעמים ביחד. באותם רגעים, שבהם אנחנו נכנסים לשינה עמוקה לעתים שעתיים ויותר,

הילדים עושים מה-שבא-להם בבית וחוץ מכל מיני ״שיפוצים לבית״

הכוללים לרוב ״קישוט״ רהיטים עם עט בלתי מחיק, לא קורה כלום.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

פות''ש

 

מבלי להעליב

 

 

אתה זקוק לטיפול

 

עזוב את הילש לנפשו ואל תכניס הביתה לחצני מצוקה כאילו אתה בן 80

 

לך למטפל רגשי טוב וכנס לאיזון

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם
לדעתי זה קצת over thinking כמו שתיארת.

לי יש ילדה בת 4 ודרדס בן 8 חודשים. יוצא לי לבלות איתם בבית לבד, רק שלושתינו, אמנם הרבה פחות שעות משלך יוצא אבל עדיין.

אני לא חושב מה יקרה במצב חירום, ואני לא חושב על שום מצב בו בתי תצא מהדירה, לא לשכנה ובטח שלא מחוץ לגבולות הבניין. אמצעי הביטחון היחיד שאני נוקט הוא נעילה עם מפתח ומשיכתו החוצה.

 

ברור לי שאתה מבלה זמן רב לבד עם הבן אצלך בבית, ומדובר גם בלילות, אבל אני עדיין חושב שמדובר בחשיבה "מיותרת" על מה יכול לקרות.

הפיתרון שאני מציע הוא הודעת "בוקר טוב" מאימו של הילד. יצא לך לשתף אותה במחשבות האלה? יש לכם דיבור טוב? או שאולי לא כדאי שהיא תשמע על זה... (סמיילי של צחוק מעורב עם רצינות)

 

תוך כדי כתיבה שיתפתי את אשתי ושאלתי לדעתה. דעתה היא שאפשרי להתקין כפתור מצוקה וללד את הילד איך, ויותר חשוב מתי משתמשים בו.

ילדים בגיל הזה כבר יודעים לזהות מצבים ואפשר להסביר להם שאם "אבא לא מתעורר בבוקר הרבה זמן" או אם "אבא נפל על הרצפה וקיבל מכה חזקה מאוד" אז ורק אז לוחצים על הכפתור שיציל אותו.

 

תודה על התגובה המקסימה שלך :) לי ולה יש אחלה דיבור ותקשורת מעולה, בעבר שיתפתי אותה בחצי משפט אבל לא לעומק, אעלה זאת מולה בקרוב. אשתך אכן צודקת, זה מה שאני מחפש.

פורסם

תוכל למצוא שירות מוקד מצוקה אצל רוב חברות השמירה.

יתקינו לך כפתורי מצוקה בכמות ובמקומות שתבחר ותמורת כמה שקלים בחודש יהיה מוקד בצד השני שידע להגיב.

אם זה ישפר לך את ההרגשה, זה כבר שווה את ההשקעה.

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם

תודה לכל המגיבים הנחמדים, אני אבדוק כל אופציה שציינתם.

לגבי המגיבים שציינו שאני צריך טיפול.. אולי אני הגזמתי קצת, אבל אתם גם.. אני מכיר אישית 2 אנשים שביום בהיר אחד נפלו ומתו בשניה, ללא שום רקע רפואי. זה, והעובדה שאני נמצא בבית לבדי עם הילד הרבה זמן, הביא אותי למחשבה שכדאי לחשוב על איזה פתרון למצב כזה. לא הולך עכשיו למגן את כל הבית, ולשים את הילד בחליפת אסטרונאוט כשהוא יוצא מהבית, ולא הולך לרפד את הבית במזרונים וכריות. לדעתי לא יזיק איזה מוצר חכם שיאפשר לילד, שבמצב כזה או דומה הוא פשוט חסר אונים, לתקשר עם הסביבה איכשהו. ולידיעתכם, במדינות צפון אמריקה, לחצן כזה אשר מיועד עבור ילדים שנמצאים לבד או עם הורה אחד בבית הוא פופולרי בערך כמו חיישן עשן במטבח (אצלם זה יותר שכיח עקב המרחק ממקום העבודה, בדר"כ הילדים נמצאים יותר לבד או עם הורה אחד).

הסיבה שאתם לא מעלים בדעתכם כזה מוצר, או שאתם פשוט מגיבים בנימה מעט מתנשאת היא שמוצר כזה עדיין לא הפך לסטנדרטי בשוק הדיור, כשבתכלס הוא עונה על צרכים די בסיסיים, כמו חיישן עשן במטבח, אזעקה בבית, או אפילו מטף (כן, אני די בטוח של99% מכם אין כזה אחד).

קחו מצב היפוטתי:

בעולם בו לא הומצאה העינית בדלת הכניסה, בא בן אדם לפורום עוף טופיק ומעלה מחשבה: "לעיתים אני חושש לפתוח את הדלת לכל מי שדופק בה והייתי רוצה למצוא מוצר שיאפשר לי לדעת מי נמצא מעבר לדלת בלי לפתוח אותה". אני בטוח שרוב המגיבים שהגיבו שאני צריך טיפול היו מגיבים לאותו אדם דמיוני באותה הצורה, או מקסימום אומרים לו "פשוט תשאל מי זה" או משהו בסגנון. עד שיום אחד לא תהיה דלת בלי עינית.

פורסם

אתה צודק

 

תשתדל לא ללכת לעולמך כאשר הילד אצלך

 

זו טראומה לכל החיים לילד

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

הסיבה שאתם לא מעלים בדעתכם כזה מוצר, או שאתם פשוט מגיבים בנימה מעט מתנשאת

זה בסדר, אתה בשלב ההכחשה.

בנאדם נורמלי או מאוזן מודע לסיכונים הכרוכים בחיים היומיומיים, אבל זה לא מעסיק אותו.

חלק ניכר ממה שעושה אותנו אנושיים הוא היכולת לסנן את ה״רעש״.

אחרי שתסיים ״לטפל״ בסכנות שבבית אתה תעבור לסכנות שבחוץ ותתחיל להיות מודע לכל אחת מהן, וזה ייגמר בשיגעון.

רציני לגמרי.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

ממליץ לך באהבה פסיכולוג.

לא משנה מה תעשה, זה לא ירפה ממך באמת, אתה רק מעצים את זה.

ריבוי המידע שזורם לך ולכל אחד ואחד, רק מחריף את הדברים, יש עשרות מקרים מוזרים ובעזרת המוח הנפלא שלנו הוא מסוגל לבצע אינטגרציה נפלאה וליצור עוד אירועים ועוד אירועים, ומחשבות ועל חלק מן האנשים זה משפיע מאד.

אם עדיין לא ראית את העונה האחרונה של מראה שחורה ממליץ לך לצפות בפרק ה2 שלה

Black mirror season 4 episode 2

 

בהצלחה

פורסם (נערך)

אני תוהה כמה מאלו שמנסים לרמוז לו שהוא דפוק הם חסרי ילדים.

כן, הדאגה שלו קצת גבוה על הסקאלה, אבל אני מבין אותה לחלוטין.

גם לי יש ילד ועוד אחד בדרך, וגם אני דואג. בגלל זה אני ואשתי דואגים לבדוק מה קורה כל כמה שעות. יש לי גם מטפים וסולמות מילוט בחדרי השינה למקרה של שריפה (מבנה בנוי חלקית מעץ עם דרך יחידה החוצה).

יש מצלמות בחוץ שמתריעות לסלולרי, וחיישני בית חכם שמתעדים תנועות בחלק מהחדרים.

זה לא מכסה את כל האפשרויות, אבל מאפשר לתפוס דברים בזמן אם קורה משהו.

עריכה אחרונה על ידי nitch

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

אני לא חושב שיש לך מה לדאוג אבל כמו שכמה אנשים אמרו לפני, אמנם אני לא בעל מקצוע אבל חוויתי כבר כמה דברים, נראה שמה שאתה סובל ממנו זה סוג של פוסט טראומה, אדם נורמטיבי לא מתעסק בדברים כאלה ביומיום.

תתיעץ עם איש מקצוע מנסיון אישי זה עוזר.

cla 250 amg 2014 חבל שלא עם ההנאה הנכונה :roll:

פורסם

זה מזכיר לי תקופה לפני שהיה לי ילד, שקראתי פוסטים של אנשים שכתבו שהם נכנסים מדי פעם לחדר של הילד לבדוק שהוא נושם. חשבתי שהם פשוט מעופפים לגמרי. אבל, אני לא יודע למי מכם יש ילדים, זה משנה את ההסתכלות על החיים באופן קיצוני, לחלק מההורים פחות ולחלק יותר, ואני מודה שגם אני נכנס לחדר שלו לפני שאני הולך לישון, מקרב ראשי אל ראשו ומקשיב לנשימות.

יש גם אומרים שהמכשיר ששמים לפעוט מתחת למיטה שמנטר נשימות ומצפצף אם לא מזהה נשימה הוא מוגזם, אבל כשיש לכם ילדים תעשו ה-כ-ל כדי להבטיח את שלומם, לא משנה כמה מגוחכים תרגישו.

אסיים ואוסיף תגובה שהגבתי בפרטי לאדם יקר ששלח לי הודעה:

 

(מסוגנן למען הכלל):

 

תודה חברים יקרים על ההתייחסות,

 

 

האמת, שאני חושב שנשמע (נקרא) שקצת הקצנתי והגזמתי, כיאה לכתיבה בפורום להבדיל משיחה מילולית. באמת שאני לא אדם חרדתי מטבעי, רק מה שנקרא Overthinker, חושב יותר מידי על כל האופציות והאפשרוית הקיימות.

הנושא הזה אכן חשוב לי, ובשיחה עם מספר אנשים מאוד רציניים, בוגרים ובכירים באותו הנושא קיבלתי מהם תגובות אחרות לגמרי, כולם אמרו לי שגם הם חשבו על הנושא ואף הדריכו את הילדים שלהם כיצד להתמודד עם מצב בו ההורה נמצא במצוקה.

בכל אופן, תמיד אוהב לקרוא תגובות, מכל הרבדים, מכיוון שחוץ מהיותי פסיכי אני גם יודע לקבל ביקורת :)

 

 

תודה חברים, ויום מקסים.

פורסם

עדיף להיות כזה "פסיכי" מאשר להיות כמו אלו שלא זוכרים אם הם שמו את הילד בגן או נשאר באוטו, או אלו שמבחינתם כל עוד הילד משחק בחדר ולא מציק או בוכה אז שישאר שם גם 8 שעות בלי שיבדקו אם הוא נחנק ממשהו...

 

ה"פסיכיות" הזו יכולה להציל חיים.

אין לך מה לטפל בזה, אתה בסדר, העולם דפוק.

 

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה

×
×
  • תוכן חדש...