Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3062 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הכי טוב.

 

בונה אופי.

 

מציע גם לעשות לילד הקפצות תרגול לפחות פעמיים ביום.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
תיפקוד במצבי מצוקה הוא בערך כמו לשחק ברולטה רוסית, אין לדעת מה יהיה.

 

סבתי ז"ל חטפה התקף אסטמה קשה בבית, כמה שעות לפני שדודתי (דאז דודתי היתה משהו באיזור גיל ה 45 בערך) טסה חזרה לביתה בארה"ב.

דודתי עברה קורסים לא מעטים (היא גם מתנדבת כ"דולה" בחדרי לידה) בכל מה שקשור להנשמות והצלת חיים.

באותו הרגע היא לא תיפקדה וסבתי ז"ל פשוט מתה לה בידיים (לא כביטוי, אמיתי !), והמחשבה שעוברת לך בראש "איך לעזאזל דבר כזה יכול לקרות ?".

יש אנשים שלא מסוגלים לתפקד במצבים קיצוניים\מצוקה, לרוב מדוברים באנשים שמטבעם לחוצים\נלחצים מהר אך לא רק, הם שם מכל הסוגים ומכל המינים והגילאים.

אין יום שעובר בלי שאני חושב על זה - שאולי היא יכלה להיות איתנו אם רק היה נעשה מאמץ מינימלי (הנשמות ועיסוי חזה להחדרת חמצן לגוף) - ובסופו של דבר: אי אפשר לשפוט אדם במצב כזה.

 

איציק

מצער לשמוע, מי שמכיר את המחלה מקרוב יודע שדודתך לא יכלה לעשות כלום במקרה הזה חוץ מלהזמין טיפול נמרץ מכיוון שעיסוי/הנשמות לדעתי לא היו עוזרים במאומה.

 

במקרים של התקף קשה רק סטרואידים בהזרקה, הנשמה בעזרת צינור, זריקת אדרנלין. לדעתי גם מזרק אטרופין שקיבלנו בתקופת הסקאדים עשוי לעזור.

איזה כייף לי :)

פורסם

מרק10, אני לא רופא לכן אני לא יכול להתווכח או לומר משהו על דבריך :-)

 

לפעמים עצם הניסיון וה"מלחמה" על משהו (הדרך עצמה) הם לא פחות חשובים מהתוצאה, ולפעמים יש גם ניסים או מקרים אחרים שניסיון הנשמה או עיסוי חזה יכולים לעזור - כשאתה יודע שיש לך הזדמנות אחת, כאן ועכשיו, לנסות להציל למישהו את החיים, אתה תעשה הכל... אבל כמו שדיברנו בהתחלה (נושא הדיון) - מצבי לחץ מוציאים מאיתנו תגובות אפאטיות לפעמים. מודה שפעם יצא לי לראות מישהו אחרי שנחבל אנושות בכף היד (וכבר טיפלו בו, העניקו לו סיוע ראשוני) - ואפשר לומר שדיי התייבשתי במקום.

בנוגע לאמבולנס - דאז, לאמבולנס לקח ים זמן להגיע (12 דקות מתל השומר לקרית אונו צמוד לסביון) - מרחק מגוכח, ים זמן.

זה היה לפני 8 שנים, *ב-ד-י-ו-ק* בתקופה הזו (סוף ינואר תחילת פברואר) וזה היה ערב גשום בצורה מ-ח-ר-י-ד-ה וזו הסיבה שלקח לו המון זמן להגיע.

בן אדם שלא נושם 12 דקות כבר אין סיכוי שהוא יקום (ולמרות זאת, מד"א ביצעו החייאה עם מכות חשמל, החזירו דופק - מה שנתן לנו בעצם שום דבר למעט העובדה שהיא היתה צמח עוד חודשיים ואז זה נגמר).

אם מד"א עוד מאמינים שבן אדם ללא דופק עוד צריך הזדמנות שניה, גם אם הסיכוי הוא 1 למיליארד שהוא יתעורר - עובדה שהם עדיין עושים את זה, אז מי אנחנו שנרים ידיים ? :-) תמיד צריך לנסות,גם אם לא הצלחת -אתה יודע שניסית לעשות את המקסימום ומצפונך נקי.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
אם מד"א עוד מאמינים שבן אדם ללא דופק עוד צריך הזדמנות שניה

זה לא עניין של אמונה, זה חוק. יש מספר בעלי תפקידים מסויימים שמותר להם להחליט על הפסקת מאמצי החייאה, ורק הם רשאים להורות על כך.

החלטה שכזו צריכה לעמוד במבחנים רפואייםֿ-משפטיים.

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם
זה לא עניין של אמונה, זה חוק. יש מספר בעלי תפקידים מסויימים שמותר להם להחליט על הפסקת מאמצי החייאה, ורק הם רשאים להורות על כך.

החלטה שכזו צריכה לעמוד במבחנים רפואייםֿ-משפטיים.

יש רק 2 כאלה: רופא ופאראמדיק.

כאשר רופא קובע מוות, ואילו פאראמדיק מכריז מוות, הבדל סמנטי שנוצר מבעיה משפטית בלבד.

 

Sent from my SM-N920C using Tapatalk

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...


×
×
  • תוכן חדש...