Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3076 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

ניתקלתי במחסן שלי בקופסא ששוכבת שם כבר כ 8 חודשים,

למעשה כבר שכחתי מזה לחלוטין.

מדובר ברדיו דיסק המקורי של הקרוס אובר שרכשנו ב 2017.

הם שמו מערכת מולטימדיאה בלאופונקט והשאירו לי את המערכת

המקורית ארוזה כחדשה.

מה עושים איתה? סתם שתתפוס מקום ואבק במחסן שלי,אפילו לא יצאה מהניילון.

האם יש סיכוי שהיבואן ירצה אותה בתמורה לטיפול 1 למשל?

כמה שווה מערכת כזו בכלל?

תודה.

עריכה,

רציתי לשים בפורום הכללי ובטעות שמתי פה אם ניתן להעביר לשם בבקשה.

עריכה אחרונה על ידי yossy
טעיתי בפורום

  • אחראי פורום
פורסם

לדעתי שווה את משקלו באבק.

לאמא שלי יש ספלאש וקרתה תקלה במולטימדיה הגרועה של פיוניר שהם שמים.

כמערכת חלופית עד הגעת החדשה, במוסך שמו לה מקורית שהיתה להם.

כשהרכיבו את החדשה, השאירו את המקורית (להזכירך, לא שלנו בכלל) בבגאז'...

ללמדך על הערך אפס שלה בעיניהם.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

חפש מישהו כמוני, שמעדיף מערכת עם כפתורים וללא מסך מגע.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

האמת שאת כל המולטימדיה אנדרואיד סיני בשקל וחצי ששמים היום ברכבים לא הייתי רוצה גם בחינם.

 

אם במקורי יש usb וbt, אני הייתי שם אותה באוטו במקום המולטימדיה.

 

טוב עשו שהשאירו לך את הרדיו המקורי. לדעתי שמור אותו, ותעביר לבעלים הבא כשתמכור את הרכב.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

המולטימדיות הסיניות בשקל וחצי לא תמיד זבל, וניתנות להחלפה בעלות נמוכה יחסית אם וכאשר תקרה תקלה. ברכבים עם מולטימדיה מקורית גם עלולות להיות תקלות, ושם המחירים מטורפים, רק בגלל שזה מקורי.

יש היום מולטימדיות סיניות לא רעות בכלל. לא הייתי שולל את כולן על הסף.

פורסם
המולטימדיות הסיניות בשקל וחצי לא תמיד זבל

צודק,

אני מאד מרוצה מ

בלאופונקט שלי,לדעתי היא גם סינית אבל ממש כיף לעבוד איתה,



להבדיל מהשרמן הקודמת.

 

לגבי למכור לא מתעסק עם לשמור מערכות מה גם שהבלאופונקט מותאמת לרכב הזה.

×
×
  • תוכן חדש...