Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3093 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי סיאט איביזה 2016 ידנית מנוע 1.0 טורבו ובעצם מאז שיש לי את הרכב אני שם לב שהילוך רביעי לא עובד כמו שצריך.

אני משלב לרביעי וכשאני נותן גז הידית רועדת ממש ויש פעמים שהוא בכלל לא רועד

אני אחרי 3 טיפולים והודעתי מהטיפול הראשון על זה ולא היו ממצאים לגבי זה ואפילו נאמר שכנראה אני משלב בסלד נמוך מידי ובדקתי גם את זה ואין קשר זה פשוט רועד ממש ויש פעמים שהוא לא רועד בכלל. משהו בכלל לא מובן

אשמח לעזרה כי זה כבר מציק ממש

תודה מראש

פורסם
יש לי סיאט איביזה 2016 ידנית מנוע 1.0 טורבו ובעצם מאז שיש לי את הרכב אני שם לב שהילוך רביעי לא עובד כמו שצריך.

אני משלב לרביעי וכשאני נותן גז הידית רועדת ממש ויש פעמים שהוא בכלל לא רועד

אני אחרי 3 טיפולים והודעתי מהטיפול הראשון על זה ולא היו ממצאים לגבי זה ואפילו נאמר שכנראה אני משלב בסלד נמוך מידי ובדקתי גם את זה ואין קשר זה פשוט רועד ממש ויש פעמים שהוא לא רועד בכלל. משהו בכלל לא מובן

אשמח לעזרה כי זה כבר מציק ממש

תודה מראש

 

לא כל כך ברור מההסבר שלך מה הבעיה, אתה מכניס לרביעי כשאתה במהירות הנכונה והרכב רועד? או שאתה מכניס לרביעי כשאתה ב20 קמ"ש בעלייה והרכב רועד?

פורסם
לא כל כך ברור מההסבר שלך מה הבעיה, אתה מכניס לרביעי כשאתה במהירות הנכונה והרכב רועד? או שאתה מכניס לרביעי כשאתה ב20 קמ"ש בעלייה והרכב רועד?

 

לא, כשאני מעביר לרביעי בקמש מתאים ואפילו יותר גבוה הידית הילוכים רועדת, וקורה מצבים שהיא לא רועדת בכלל. רוב הזמן הידית רועדת

פורסם
הידית רועדת כשאתה נוגע בה או בלי לגעת?

הידית רועדת בלי שאני נוגע וגם כשאני כן נוגע בה.

אם אני לא נוגע היא ממש רועדת ואם אני נוגע אני מושך אותה טיפה למטה וזה מפחית את הרעידות

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

תושבות גיר ומנוע תקינות?

נבדק חופש בידית?

Now: Fiat Bravo Dynamic 1.4T T-Jet Auto 10 Before: Subaru Impreza GX 2.0 AWD Auto 03 | Fiat Punto 1.8 16v HGT Manual 02 | Subaru Impreza LX 1.6 Auto 04 | Ford Escort MK V 1.6 Manual 92

פורסם

לי זה נשמע כאילו ההילוך אינו משתלב כראוי. האם ניסית להפעיל מעט יותר כח בהכנסה לרביעי ולראות האם משהו משתנה\משתפר?

פעם שמעתי על משהו דומה שהסתיים בהחלפת גיר. בכל אופן, הרכב באחריות. אם זה משהו שקורה באופן קבוע, תבקש שמישהו מהמוסך ינהג כדי שיראה וירגיש את התופעה. כמובן שכל העסק יהיה מתועד שלא תהיה התנערות אח"כ.

×
×
  • תוכן חדש...