Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3041 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מצטער על ההקפצה אבל אני אשמח מאוד לדעת איך כל הסיפור הזה נסגר לטובת הכלל..

שבוע שלם אבא שלי התקשר אליהם 10 פעמים ביום ובא אליהם כל יום למגרש וקיבלנו הרגשה שמחרטטים אותנו. מפה לשם יצרנו קשר עם ליס4יו והסברנו את המצב והציעו לנו רכב חלופי ללא תשלום עד שיימצא השטר מכר האבוד, בסופו של דבר לא הספקנו לקחת את הרכב החלופי אפילו ולמחרת השטר מכר כבר היה אצלנו. היה שם משהו מסריח מאוד כי אבא שלי עבד במקביל גם על להשיג את זה דרך ליס4יו וגם דרך המגרש ושניהם טענו ש"הם רק צריכים לקפוץ למוסך ולקחת את השטר מכר" אבל שניהם לא רצו לתת לנו את הכתובת כדי שנלך לקחת אותו בעצמו. בסופו של דבר קיבלנו את השטר מכר אבל עדיין הרגשנו מרומים ומטורטרים ובעיקר שיש דברים שלא מספרים לנו. לטובת הכלל אני לא אומר שחובה בדיקה לפני קנייה אבל אני אומר שלא לסמוך על אנשים אף פעם ובטח שלא על סוחרים ולבדוק טוב טוב שכל המספרים הסידוריים תואמים לרישיונות בנוסף למצב הרכב, כי הרכב היה במצב טוב והוא עדיין במצב טוב ומראה אמינות מופתית.

פורסם

טוב שנגמר.

בשביל הכלל פרסמתי בזמנו את חויית הרכישה מהם שהייתה גרועה!

אישית לא חוזר לשם גם אם לא יודע מה יקרה.

אצלי זה היה בסניף פ''ת סגולה.

 

Sent from my PRO 6 using Tapatalk

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

×
×
  • תוכן חדש...