Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3126 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נסעתי עם בני באיילון, הוא נהג באוקביה שלי. הוא רגיל לפחית ידנית בנפח ליטר, לא שם לב ותוך כדי שיחה שמנו לב שעברנו ליד מצלמה באילון באיזור שבו מותר 70 במהירות של 85 קמ"ש בערך.

בני בן 24 ויש לו רישיון כ6 שנים ללא עבירה אחת. מה צפוי לו במקרה שצולם?

 

מה שמוזר לי עוד יותר שמי שנסע ליד בני ששמר על הימין נסעו משמעותית מהר ממנו. מאיזה מהירות המצלמה הזאת מצלמת?

 

תודה מראש.

פורסם

אולי אתה מתכוון למצלמות שמצלמות בבקרים נתיב תחבורה ציבורית בקטע בת-ים / חולון של כביש 20?

אלה לא מצלמות מהירות.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

מניח שאתה מתכוון לזאת שבמחלף הקוממיות.

ללא ספק כל פעם יוצא לי לראות שם אנשים טסים ביחס למהירות המותרת וגם בלילה ואין פלאש.

לדעתי המצלמה אינה פעילה.

פורסם

נוסע שם באופן קבוע ב80 קמ"ש ואנשים פשוט טסים על פניי ואין פלאש.

יותר מפריע לי שהבן שלך לא שמר על הימין, ועוד נסעתם לאט יותר מהרכב בימין..

פורסם

המצלמות החדשות אינן משתמשות בפלאש, אלא באינפרא אדום. 85 על השעון = 80 בפועל, שזה 10 קמ"ש מעל המותר. זה גם הסף של מצלמות המהירות. 99% שלא צולמתם.

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם
נוסע שם באופן קבוע ב80 קמ"ש ואנשים פשוט טסים על פניי ואין פלאש.

יותר מפריע לי שהבן שלך לא שמר על הימין, ועוד נסעתם לאט יותר מהרכב בימין..

 

לא רשמתי פסיק במקום הנכון. בני שמר על הימין ונסע הכי לאט אל מול אלה שמשמאלו שנסעו הרבה יותר מהר.

 

במידה ואכן צולם נוסע 15-20 קמ"ש מעל המותר. האם יש נקודות בעבירה הזאת?

פורסם

אם צולמתם

 

250 ש"ח אפס נקודות למהירות שציינת

 

סביר שלא צולמתם

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

המקום ואופי הנהיגה הממוצע בו נשמעים לי כמו משהו שאם המצלמה שם עובדת אז זה כספומט על אוטומט, לכן הייתי מנחש שאם זה פועל הכיול הוא ל- 30+.

ד"א ציינת שהרכב שלך אז אתה תקבל את הדו"ח.

פורסם

גם אני חושב שהיא לא פעילה. עובר שם די הרבה. חיפשתי על הכביש את החריצים של החיישנים כמו שיש במקומות אחרים. לא ראיתי כאלה.

פורסם
מניח שאתה מתכוון לזאת שבמחלף הקוממיות.

ללא ספק כל פעם יוצא לי לראות שם אנשים טסים ביחס למהירות המותרת וגם בלילה ואין פלאש.

לדעתי המצלמה אינה פעילה.

 

דווקא אני רואה ההפך ממך, 95% מהאנשים טסים שם ברגיל וכאשר מגיעים למצלמה מורידים ל70 אפילו, כי היא די (חצי שנה בערך כבר? שנה כמעט?) חדשה ולא בטוחים מתי היא כן מצלמת חח

 

בכל מקרה, על 80 לא נראה לי שהיא מצלמת כי באמת כולם היו מקבלים שם דו"חות.

×
×
  • תוכן חדש...