Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1263 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

פיג'ו 307 1,600 2007.

טיימינג נעשה לפני 47 חודש ו-86,000 ק''מ. השבוע אני אמור להכניס את הרכב לטיפול 15.

האם זה הזמן לעשות טיימינג? אולי אפשר למשוך עוד טיפול או שניים?! (אני עושה 15 בכשמונה חודשים) ראיתי מס' הוראות שונות - 4/5 שנים, 90/120 ק''מ.

מה מומלץ?

פורסם

150 אלף זה ההוראה שאני מכיר ומיישם אצלי

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

ההבדל בין חכם לטיפש הוא ששניהם חושבים אותו דבר רק שהטיפש אומר את זה בקול..:wink:

פורסם

על פי אוטודאטה,

תנאים רגילים - 150K ק"מ \ 150 חודשים

תנאים קשים - 120K ק"מ \ 120 חודשים

 

בישראל נהוג ללכת על פי מרווחי אחזקה לתנאים קשים.

אישית, מהניסיון עם המותג, הייתי גם מקדים את ההחלפה ב20K ק"מ.

יום טוב גם לך

פורסם

אני במקומך הייתי שואל את המוסכניק שלי אם אני סומך עליו, ואם לא אז הייתי מתקשר לגבע או לאורן ושואל.

 

אני לא יודע מה ההמלצה הנכונה, אבל כבר היה פה מקרה אחד או שניים של החלפת מנוע בגלל רצועת טיימינג שנקרעה ב-206+ (אמנם זה מנוע אחר לגמרי, אבל גם שם ההמלצה היא ל-10 שנים). מזכיר קצת את עניין שמן הגיר ב-AL4 (היצרן לא ממליץ להחליף, ובכל זאת כדאי)

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

  • ספונסר פורום
פורסם

עלות החלפת תזמון במנוע הזה היא די זולה, ואם אתה מתכוון להישאר עם הרכב עוד כמה שנים, אז בכלל זה לא משנה אם תחליף תזמון עכשיו או בעוד שנה, אבל אם הרצועה תקרע לפני,זה יהיה חבל.

אורן

  • 5 שנים מאוחר יותר...
פורסם

עברו חמש שנים וקצת בהם הרכב נסע כ75,000 ק"מ (עומד היום על 270,000) מפתיחת השרשור והחלפת הטיימינג.  מתלבט אם הגיע הזמן להחליף. מה אומרים? 

פורסם

זה שיקול עלות/תועלת ולהבין שאתה מהמר על המנוע.

 

כמה כבר יקר להחליף טיימינג ב-307?

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם (נערך)

מה אומר היצרן לגבי המנוע הזה? 

בדוק לפי מספר שלדה (תוכל לרשום 8 ספרות אחרונות של שלדה ואברר לך כמעט מיד)

עריכה אחרונה על ידי מלטבשי

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם

10 שנים או 120,000 ק"מ למספר שלדה הזה.

Screenshot_20230106_101303_Drive.thumb.jpg.563ecf43f09a6b532074a5dd70981128.jpg

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם (נערך)

אם שני הסנט שלי עוזרים - אם יש ספק, אין ספק, נצל את הטיפול הנוכחי לצורך החלפת הטיימינג (בהנחה ואתה מתכנן להשאר עם הרכב).
מכרה שלי השתהתה עם ההחלטה לבדוק את מצב הטיימינג ברכב מאותו השנתון (ומנוע) וכחודש לאחר שהנושא עלה, נקרעה הרצועה ת"כ שהמנוע עובד - המנוע ז"ל. הרכב כבר עבר החלפת רצועה ארבע שנים לפני אך בקושי נסע (יתכן שהרצועה התייבשה) ; עלות השתלת מנוע משופץ ברכב לא השתלמה והוא הורד מהכביש.

עריכה אחרונה על ידי ALÞћÃ
×
×
  • תוכן חדש...