Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3142 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב חברים,

אתמול קניתי אלפא מיטו 2009 הדגם של ה155 והכל היה בסדר עד היום בבוקר כשהנעתי את הרכב והתחלתי לנסוע לכיוון העבודה.. באמצע סיבוב ננעל לי ההגה, היה צפצוף עם סימן של הגה על הצג והייתי צריך לכבות את הרכב

באמצע נסיעה ולהניע שוב בשביל שיפסיק הבלאגן הזה..

 

בבדיקה שעשיתי לרכב לא היה שום אזכור לנושא.

ובואו נהיה כנים, הסיכוי שהבחור שמכר לי את הרכב לא ידע מזה לפני נמוך מאוד. או במילים אחרות, עבד עליי.

קראתי קצת באינטרנט והבנתי שזה כנראה חיישן מוט הגה... פשוט נלחצתי לראות את הסכום המטורף שצריך להשקיע בשביל לסדר את זה...

 

אני אשמח לטעות אבל האם יכול להיות שזה לא החיישן אלא סיבה אחרת יותר פשוטה ?

מה אני יכול לעשות בנושא? האם אני יכול לבוא בטענות לבנאדם ולתבוע במידת הצורך על אי שקיפות ?

 

 

תודה!

פורסם
בוקר טוב חברים,

אתמול קניתי אלפא מיטו 2009 הדגם של ה155 והכל היה בסדר עד היום בבוקר כשהנעתי את הרכב והתחלתי לנסוע לכיוון העבודה.. באמצע סיבוב ננעל לי ההגה, היה צפצוף עם סימן של הגה על הצג והייתי צריך לכבות את הרכב

באמצע נסיעה ולהניע שוב בשביל שיפסיק הבלאגן הזה..

 

בבדיקה שעשיתי לרכב לא היה שום אזכור לנושא.

ובואו נהיה כנים, הסיכוי שהבחור שמכר לי את הרכב לא ידע מזה לפני נמוך מאוד. או במילים אחרות, עבד עליי.

קראתי קצת באינטרנט והבנתי שזה כנראה חיישן מוט הגה... פשוט נלחצתי לראות את הסכום המטורף שצריך להשקיע בשביל לסדר את זה...

 

אני אשמח לטעות אבל האם יכול להיות שזה לא החיישן אלא סיבה אחרת יותר פשוטה ?

מה אני יכול לעשות בנושא? האם אני יכול לבוא בטענות לבנאדם ולתבוע במידת הצורך על אי שקיפות ?

 

תודה!

זה ליקוי בטיחותי ממדרגה ראשונה לכן הייתי בודק מול ייבואן הרכב האם הייצרן הוציא ריקול או TSB בנושא. מבדיקה קצרה באינטרנט מתברר שזו מחלה ידועה באלפות לכן הייתי נעזר גם בשירותי משרד התחבורה ואפילו נעזר בעורך דין המתמצא בתביעות מסוג זה במידה והייבואן לא ישתתף בתיקון התקלה.

 

לקריאה נוספת:

 

http://www.power-steering.co.uk/alfa-romeo-eps-electric-power-steering-column-repairs-replacement-units-in-stock/

 

http://shop.westernpowersteering.co.uk/blog/blog-15.html

איזה כייף לי :)

פורסם

באם אכן מדובר בחיישן הגה ולמיטב הבנתי התקלה ידועה ונפוצה היבואן חייב להשתתף בתיקון. הבחור שמכר לך את הרכב התנהג בצורה לא מכובדת ולא ישרה. תבדוק בפורומים היו מספר אנשים שאיימו לתבוע את היבואן על חיישן תקול.

פורסם

עם כל הכבוד(למרות שהתקלה נפוצה/מופיעה בדגם),

תוכלו להאשים את המוכר באי מסירת מידע מהימן רק אם תוציאו פלט טיפולים/ תקלות ותראו שהרכב באמת סבל מתקלה זו בעבר.

אחרת - לכל מקרה יש פעם ראשונה של מופע (התקלה).

ייתכן כי התקלה הופיעה אצל בעל הרכב הנוכחי, רק כעת בפעם הראשונה.

שאו ברכה.

alfa 156 2.5.

פורסם (נערך)

פחות מ24 שעות לאחר הקנייה, ועם תקלה שכזאת..

 

אני לא אהיה מופתע בכלל אם הקונה יבדוק היסטוריית טיפולים/תקלות

 

ויגלה שזו הסיבה למכירה.

עריכה אחרונה על ידי nimo
פורסם

למרות שיש סיכוי שהמוכר ידע, לא הייתי ממהר להטיח האשמות.

תקלה כזו אמורה להיות מטופלת באחריותו הבלעדית של היבואן ובלי תירוצים.

פורסם

ראיתי כאן בלינק שצירף חגולי, מסכת טירטורים וניסיון לחמוק לקחת אחריות על התיקון.. פשוט בושה שלא תיאמן.

 

מדובר בחיי אדם, משפחה, תקלה שהיצרן מודע לה ולקח אחריות עליה, והיבואן מנסה להתנער בכל דרך אפשרית.

 

פשוט נבלות גמורות.

 

בהצלחה שם ומקווים שיראו שאתה לא מתכוון לוותר להם.

 

עוקב בתקווה לעדכונים חיוביים.

פורסם

קרא לי אחד לאחד אותו הדבר, בדיוק כמו אצלך, יום אחרי העברת בעלות, מניע והתגבור החשמלי של ההגה מפסיק לעבוד באמצע נסיעה. שים לב שההגה לא ננעל, אלא פשוט מפסיק להיות מתוגבר חשמלית, הבדל גדול.

יחד עם אכזבה כללית נלחצתי ומכרתי את הרכב שבוע אחרי - כשבדיעבד בסה"כ הסתבר שהיה מדובר בתקלת חשמל שהשפיעה על המערכת החשמלית של ההגה [איזה מגבר שהתקינו בצורה חאפרית שעשה בעיות חשמל ברכב]

 

רבים לפניך ניסו להלחם ביבואן על זה, ועד היום ככל הידוע לי שום דבר לא הצליח.

  • אחראי פורום
פורסם
זה ליקוי בטיחותי ממדרגה ראשונה לכן הייתי בודק מול ייבואן הרכב האם הייצרן הוציא ריקול או TSB בנושא. מבדיקה קצרה באינטרנט מתברר שזו מחלה ידועה באלפות לכן הייתי נעזר גם בשירותי משרד התחבורה ואפילו נעזר בעורך דין המתמצא בתביעות מסוג זה במידה והייבואן לא ישתתף בתיקון התקלה.

 

לקריאה נוספת:

 

http://www.power-steering.co.uk/alfa-romeo-eps-electric-power-steering-column-repairs-replacement-units-in-stock/

 

http://shop.westernpowersteering.co.uk/blog/blog-15.html

 

אלפא, לא אלפות. סה"כ במיטו והיום הובא לידיעתי שגם בפונטו.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

×
×
  • תוכן חדש...