Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקודה סופרב 2012 - 2013


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3159 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

 

מתייעץ בנוגע לרכישת רכב סקודה סופרב צורה ישנה 2012 - 2013

איך המנוע ? אמין או שיש צריכת שמן ?

לגבי הגיר ?

שאר תקלות ?

 

ומה לשים דגש מיוחד בבדיקה של הרכב?

הרכב יהיה מנוע 1.8 הדגם המפואר.

תודה!

פורסם (נערך)

כן גם במנוע 2.0 לפעמים הטורבו מת. תלוי בסדרה. אבל כשהטורבו תקין זה ממש מטוס.

בגלל זה כתבתי לך שאם אתה הולך לקנות מנוע כזה אתה חייב מלווה צמוד שממש מבין ומכיר איזה סדרות היו בעיתיות כי התיקונים ממש יקרים. מכון בדיקה לא בטוח יעלה על הבעיות. סוג של רולטה גרמנית .

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם
כן גם במנוע 2.0 לפעמים הטורבו מת. תלוי בסדרה. אבל כשהטורבו תקין זה ממש מטוס.

בגלל זה כתבתי לך שאם אתה הולך לקנות מנוע כזה אתה חייב מלווה צמוד שממש מבין ומכיר איזה סדרות היו בעיתיות כי התיקונים ממש יקרים. מכון בדיקה לא בטוח יעלה על הבעיות. סוג של רולטה גרמנית .

השאלה האם משתלם ללכת על ה2.0? אני מחפש רכב עם כוח ונוחות אבל לא להיות בתחנות דלק כל יומיים

פורסם

למה כל יומיים? למה זה מנוע וי10 6 ליטר?

תיסע רגוע , תחסוך, לא תעשה 1/16 אבל תחסוך.

מחפש רכב עם כח ולהנות ולא לנהוג רגוע כמו זקנה? יהיונלזה השלכות בדלק, לא 1/7 אבל לפחות 1/11.

Xpeng P7 LR - For me

Xpeng G6 LR For the wife ;)

 

פורסם

סקודה ספורב 2012 עם 1800 סמ"ק דגם עם מושבי העור (לא זוכר את שם הגימור) כניראה המפואר עם הגיר הלא בעיתי יבש / רטוב דובר פה על הגירים למינהם, וכן הוא dsg אחרי 120,000 קמ הלך הגיר. לא קלאצים או מכטרונית פשוט הגיר. עלות תיקון 15,000 שח. רק לידעתך כי שאלת על הגיר / מנוע. תנסה למצוא רכב עם הרבה פחות קמ או להעלות השנתון. מחירון הרכב לפני קצת יותר מחודש 67,000 שח (אם אני זוכר בדיוק) נמסר לטרייד אין ב 50,000 שח. היו כאלה שרצו לתת עליו 47,000. לידעתך.

 

Sent from my SM-N915F using Tapatalk

ערן EMT-P

NISSAN X-trial 2017.

VW GOLF Mk7.5 150 HP

פורסם
סקודה ספורב 2012 עם 1800 סמ"ק דגם עם מושבי העור (לא זוכר את שם הגימור) כניראה המפואר עם הגיר הלא בעיתי יבש / רטוב דובר פה על הגירים למינהם, וכן הוא dsg אחרי 120,000 קמ הלך הגיר. לא קלאצים או מכטרונית פשוט הגיר. עלות תיקון 15,000 שח. רק לידעתך כי שאלת על הגיר / מנוע. תנסה למצוא רכב עם הרבה פחות קמ או להעלות השנתון. מחירון הרכב לפני קצת יותר מחודש 67,000 שח (אם אני זוכר בדיוק) נמסר לטרייד אין ב 50,000 שח. היו כאלה שרצו לתת עליו 47,000. לידעתך.

 

Sent from my SM-N915F using Tapatalk

 

דגם אלגנס שנת 2011 מנוע 2.0 עם 92,000 ק"מ מה דעתך?

פורסם
דגם אלגנס שנת 2011 מנוע 2.0 עם 92,000 ק"מ מה דעתך?
בגדול הרכב מדהים, אבל קח בחשבון תקלות יהיו ברכב הזה בגלל הגיל והק"מ. התיקונים עולים לא מעט כסף ואם אתה מוכן להרפתקאות אז אין בעיה. בזמנו היתה לי רנו לגונה שגם עלות האחזקה היתה גבוהה משהו שלקחתי מראש. בהצלחה.

 

Sent from my SM-N915F using Tapatalk

ערן EMT-P

NISSAN X-trial 2017.

VW GOLF Mk7.5 150 HP

פורסם
בגדול הרכב מדהים, אבל קח בחשבון תקלות יהיו ברכב הזה בגלל הגיל והק"מ. התיקונים עולים לא מעט כסף ואם אתה מוכן להרפתקאות אז אין בעיה. בזמנו היתה לי רנו לגונה שגם עלות האחזקה היתה גבוהה משהו שלקחתי מראש. בהצלחה.

 

Sent from my SM-N915F using Tapatalk

 

הגיל סביר לגמרי, זה בגלל שזה גרמני?

אני מעריך שאם הרכב היה מטופח במורשה ושמרו עליו הוא יאריך שנים, אני לוקח לבדיקה גם במכון וגם במוסך שמתמחה ברכבים גרמנים, אגב הגיר שם זה dsg6 לעומת ה1.8 עם dsg7 יש הבדל משמעותי?

פורסם
הגיל סביר לגמרי, זה בגלל שזה גרמני?

אני מעריך שאם הרכב היה מטופח במורשה ושמרו עליו הוא יאריך שנים, אני לוקח לבדיקה גם במכון וגם במוסך שמתמחה ברכבים גרמנים, אגב הגיר שם זה dsg6 לעומת ה1.8 עם dsg7 יש הבדל משמעותי?

אכן, אני מחזיק פולו משנת 2011, טפל במוסך מורשה וזה עולה לי יותר ממוסכים אחרים. דבר שני על פי דיונים קודמים פה בפורום ממה שהבנתי ה dsg6 אמור להיות אמין יותר מה 7. ועדין תקלה של 15,000 זה לא הוצאה פשוטה.

 

Sent from my SM-N915F using Tapatalk

ערן EMT-P

NISSAN X-trial 2017.

VW GOLF Mk7.5 150 HP

פורסם
אכן, אני מחזיק פולו משנת 2011, טפל במוסך מורשה וזה עולה לי יותר ממוסכים אחרים. דבר שני על פי דיונים קודמים פה בפורום ממה שהבנתי ה dsg6 אמור להיות אמין יותר מה 7. ועדין תקלה של 15,000 זה לא הוצאה פשוטה.

 

Sent from my SM-N915F using Tapatalk

 

כל דבר קטן בגיר זה להחליף את כולו?

אני רואה המון סופרב בכבישים מהשנתונים האלו זה הגיוני שכולם השקיעו 15,000? זה לא מרצדס בחצי מליון

פורסם

ב2012 הגיעו לארץ גם סופרבים עם גיר פלנטרי 6 הילוכים. לדעתי עדיף להתאמץ להשיג אחד כזה, מוריד את הסיכוי לתקלות...

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם
ב2012 הגיעו לארץ גם סופרבים עם גיר פלנטרי 6 הילוכים. לדעתי עדיף להתאמץ להשיג אחד כזה, מוריד את הסיכוי לתקלות...

 

איך לדעת האם מדובר בגיר החדש?

מבחינת מנוע ב2.0 אין כבר את הבעיה של השמן?

 

תודה רבה לכולכם על העזרה!

פורסם
כל דבר קטן בגיר זה להחליף את כולו?

אני רואה המון סופרב בכבישים מהשנתונים האלו זה הגיוני שכולם השקיעו 15,000? זה לא מרצדס בחצי מליון

לא כולם החליפו אותו אבל רובם החליפו קלאצ'ים מכטרוניק אם זה באחריות או לא. מה שכן רשמתי משהו אחר שלא דווח פה וזה החלפה של גיר שלם למרות שמדובר בגיר ה"פחות" בעיתי.

 

Sent from my SM-N915F using Tapatalk

ערן EMT-P

NISSAN X-trial 2017.

VW GOLF Mk7.5 150 HP

×
×
  • תוכן חדש...