Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3169 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אהלן חברים

היום החלטתי לבצע החלפת צלחות ורפידות לטויוטה קורולה 2001

לצערי לא ביצעתי כלל את העבודה כי נתקעתי בבעיה קטנטונת

 

 

כשניסיתי לפתוח את הברגים של הקליפר שברתי את הבורג בגלל שסיבבתי אותו הפוך

רק אז הבנתי כמה דביל יצאתי

 

אז הגעתי למצב הזה

 

מפתח.jpgמפתח1.jpg

 

התקשרתי למאור לשאול מה לעשות

הוא הסביר שכנראה צריך להשיג מובילים חדשים מטויוטה

קפצתי לאיזה מישהו שאני מכיר חילץ איכשהו את הבורג ושם בורג חדש

 

עכשיו יש לי שאלה

שמתי לב בכל הסרטונים שאומרים שהבוקסה המתאימה לדגם הזה זה 12MM

 

על הבורג עצמו חרוט 10 ובפועל התאים 14MM

 

מה הקטע ?.. כשניסיתי לפתוח אז הבורג שאחרי הגומי התחיל גם להסתובב תפסתי אותו עם מפתח שוודי

ופשוט סיבבתי לכיוון ההפוך ושברתי אותו די קשה להתעסק עם הפתיחה של זה

החבר אמר שכרגע אני לא צריך להחליף כלום ויכול לסחוב איתם עוד חמש ק"מ

 

מה מידת המפתח רינג שאני יכול לתפוס את הבורג שמסתובב ? עם המפתח שוודי קצת קשה לתפוס את הבורג מחליק ומעצבן

עריכה אחרונה על ידי klasa
פורסם
בכל הכנות,

אם נתקלת בבעיות כאלה ולפי השאלות שלך,

אני באמת ממליץ לך לא להתעסק עם הבלמים- קח את זה למישהו שמבין ואל תתעסק בזה לבד.

 

בד"כ אני אני עושה לבד את רוב הדברים ברכב

החלפתי אלטרנטור תרמוסטט טיפולים אני מבצע לבד

אבל הסתבכתי קצת אני מאמין בעצמי שבפעם הבאה אני אצליח :)

לומדים מטעויות יכול להיות שבאמת אעשה את העבודה הזאת בהשגחה של מישהו שמבין או יחד

שלא יהיו פאדיחות

פורסם (נערך)

הכיתוב על הבורג עצמו הוא קרוב לוודאי קבוצת החוזק שלו, בכל מקרה לא המידה.

 

איך בדיוק "סידרו" לך את המוביל? האם ביצעו קידוח והברזה חדשה או שהשתמשו בערכה לתיקון הברגות?

 

אני משער שהסיבה למידת ראש הבורג החדש היא הגדלת קוטר התבריג לאחר התיקון.

 

לא הבנתי מההסבר שלך אם ראש המוביל גם נפגע. בכל מקרה תיקון תבריגים זה דבר נחמד, אבל אישית הייתי קונה מוביל ובורג חדשים, ולא סומך על התיקון שבוצע (במידה ובוצע).

עריכה אחרונה על ידי innvision
פורסם
הכיתוב על הבורג עצמו הוא קרוב לוודאי קבוצת החוזק שלו, בכל מקרה לא המידה.

 

איך בדיוק "סידרו" לך את המוביל? האם ביצעו קידוח והברזה חדשה או שהשתמשו בערכה לתיקון הברגות?

 

אני משער שהסיבה למידת ראש הבורג החדש היא הגדלת קוטר התבריג לאחר התיקון.

 

לא הבנתי מההסבר שלך אם ראש המוביל גם נפגע. בכל מקרה תיקון תבריגים זה דבר נחמד, אבל אישית הייתי קונה מוביל ובורג חדשים, ולא סומך על התיקון שבוצע (במידה ובוצע).

 

ראש המוביל לא נפגע פשוט הוא סיבב עם פלייר והוציא את החלק שנותר מהבורג

ופשוט שם בורג חדש שמתברג היטב זה הכל

פורסם

ראשית קח לך עונש חינוכי - שב שעה עם בקבוק קולה ביד, וסגור ופתח את הפקק שלו, עד שתכאב לך היד, עד שייצרב לך במוח המשפט

RIGHTY TIGHTY LEFTY LOOSEY

 

להבא תעבוד עם ראצ'ט, ככה אין מצב שקורות טעויות כאלה. אתה שם אותו על מצב פתיחה, ואז לא משנה איפה אתה נמצא ביחס לבורג וכמה מוזר והפוך הכל נראה לך, סמוך על הראצ'ט שהוא יפתח בכיוון הנכון.

Stay Dirty

פורסם
ראשית קח לך עונש חינוכי - שב שעה עם בקבוק קולה ביד, וסגור ופתח את הפקק שלו, עד שתכאב לך היד, עד שייצרב לך במוח המשפט

RIGHTY TIGHTY LEFTY LOOSEY

 

להבא תעבוד עם ראצ'ט, ככה אין מצב שקורות טעויות כאלה. אתה שם אותו על מצב פתיחה, ואז לא משנה איפה אתה נמצא ביחס לבורג וכמה מוזר והפוך הכל נראה לך, סמוך על הראצ'ט שהוא יפתח בכיוון הנכון.

 

 

עבדתי עם ראצ'ט ואת האמת תמיד שאני פותח בורג אני חושב על פתיחה של פקק בקבוק :)

לא היה לי מפתח רינג פתוח וקשה לעבוד עם מפתח שוודי הוא מחליק ...

אני מאמין בעצמי ראיתי מאות סרטונים של העבודה הזאת

שאני לא בטוח בעצמי אני לא נוגע , ואפילו אני בטוח שאני עושה את העבודה בצורה יותר טוב מכל מוסכניק

עניין הגירוז והניקוי לא בטוח שהם עושים את זה,

למדתי מהטעות ככה לומדים :) כיף לשתף וללמוד מהפורום הזה למדתי המון ואמשיך ללמוד :)

פורסם

אותי אתה לא צריך לשכנע לגבי DIY... :)

 

קפוץ ל-ל.כ וקנה לך סט רינגים וכל מה שחסר לך, כי ברגע שיש לך את כל הכלים הדרושים לעבודה, היא נעשית בצורה הכי נכונה ואיכותית.

 

הכי חשוב ללמוד מטעויות.

Stay Dirty

פורסם
ראש המוביל לא נפגע פשוט הוא סיבב עם פלייר והוציא את החלק שנותר מהבורג

ופשוט שם בורג חדש שמתברג היטב זה הכל

 

אם ככה אז זה נשמע בסדר.

×
×
  • תוכן חדש...