Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3177 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי קורולה 2007 ובן משפחה שלי הציע לי לרכוש את רכבו,( יש לי קורולה 2007 יד 1 150 אלף קילומטר) הוא מבקש 35 אלף . פזו 308 שנת 2012 עם 20 אלף קילומטר האם מישהו יכול להמליץ או לא להמליץ? בעיות? הנאה? כל פרט על הדגם של שנת 2012 אשמח לקבל. הרכב מטופל במוסך מורשה ולא היה לו שום תקלה משמעותית מעבר למצבר או גלגלים. יש לי 2 ילדים

פורסם

לא מכיר את הרכב אבל מכיר כלל ברזל לפחות אצלנו במשפחה:משפחה ועסקים לא מערבבים.

חלילה תצוץ תקלה ברכב (אעפ"י שנשמע שהוא די שמור) אם זה יקלקל יחסים בתוך המשפחה זה ממש לא שווה.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

תפתח יד 2 ותראה אם המחיר שנדרש על רכבים מהשנתון הזה דומה.

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם

20,000 ק"מ? בחמש שנים?

 

בגדול זה אמור להיות רכב די סביר. המנוע סביר גם מבחינת אמינות וגם מבחינת כח. הגיר גם כן סביר - אבל רק 4 הילוכים. אם לא הוחלפו עדיין שסתומי לחץ (או איך שלא קוראים לזה) יכול להיות שהכבוד להחליף יפול בחלקך. גם החלפת שמן גיר מדי פעם כנראה לא מזיקה, במעומעם זכור לי שההמלצה היא כל חמש שנים או לא זוכר כמה ק"מ.

 

יש גרסאות די מאובזרות ויש כאלו שפחות. מבחינת בטיחות הוא לא רע (5 כוכבים במבחן ריסוק מ-2009).

 

אם הרכב באמת טופל כל שנה במוסך מורשה ועשה רק 20,000 ק"מ, יש סיכוי לא רע לאמינות סבירה גם בהמשך. היו דיווחים על חלקים במערכת המיזוג שמתים טרם עת, לא בטוח שזו תופעה גורפת.

 

הבעיה העיקרית היא שוק מאוד חלש - מכירה עתידית תהיה מאוד קשה. אם אתה מתכוון להחזיק ברכב לתקופה ארוכה, זו יכולה להיות עסקה סבירה.

 

היית ממליץ לך לדבר עם אחד המוסכים המתמחים (גבע, אורן) להבין אם יש נקודות תורפה אחרות שכדאי לבדוק לפני קניה.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם

לדעתי מדובר בשדרוג טוב מהקורולה שלך, רכב שצעיר בכמה שנים ועם ק"מ נמוך משמעותית, אם טופל בזמן וימשיך להיות מטופל בזמן, תוכל להנות ממנו.

תן קצת יותר פרטים על הרכב מבחינת היסטוריית טיפולים, מה המנוע שיש ברכב וכו'.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

ל-308 יש 2 מחלות עיקריות

 

צריכת שמן - אם הבנתי נכון מהחבר'ה בגבע בגלל מובילי שסתומים. מצריך פירוק נרחב של ראש המנוע וכלים מיוחדים.

דליפת גז מהמאייד הפנימי. מצריך פירוק דשבורד.

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם
ל-308 יש 2 מחלות עיקריות

 

צריכת שמן - אם הבנתי נכון מהחבר'ה בגבע בגלל מובילי שסתומים. מצריך פירוק נרחב של ראש המנוע וכלים מיוחדים.

דליפת גז מהמאייד הפנימי. מצריך פירוק דשבורד.

 

אלעד

 

קשה לי להאמין שב 20,000 ק"מ הוא יתקל באחת המחלות הללו אבל לך תדע...

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

אולי לא היום אבל בהמשך בהחלט יש אפשרות לפגוש בתקלות האלה.

 

כל תקלה זה תיקון של 3K-4K

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם

מנוע 1600 120 כוחות סוס, עשה טיפול גדול החודש האם הרכב מרווח? נסיעה טובה ? זריז? האם נחשב דגם מוצלח ? אני מתכנן להשאר איתו כמה שנים אז יו משמעןת לירידת ערך

פורסם

אני חושב שמילת המפתח פה היא סביר.

 

זריז הוא ממש לא, עם מנוע 1.6 אטמוספרי וגיר אוטומטי עם 4 הילוכים. לא משהו שמפריע ברמה יומיומית, אלא אם אתה נוסע ברכב מלא עם מזגן באזור הררי.

 

מבחינת מרווח הוא גם, ובכן, סביר. לא יותר ולא פחות.

 

השילוב של כל הסבירות הזו, העיצוב המעט מוזר (לפחות החיצוני) והמותג יוצר רכב לא סחיר. מצד שני, במחירים שבהם הוא נמכר, ובהנחה שהוא מטופל, מדובר בקניה די סבירה למי שמחפש רכב משפחתי בטוח וזול ללא יומרות מיוחדות, ולא מפחד מהמותג.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם
אולי לא היום אבל בהמשך בהחלט יש אפשרות לפגוש בתקלות האלה.

 

כל תקלה זה תיקון של 3K-4K

 

אלעד

גם הקורולה שלו מזדקנת ואי אפשר לדעת מה יהיה איתה, ובסופו של דבר כל רכב שירכוש ביד השניה עלול להתגלות כתיבת פנדורה, כאן לפחות הוא רוכש מקרוב משפחה, אני מאמין שהוא יהיה כן איתו.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

דבר מאוד חשוב לבדוק אם תחליט לרכוש את הרכב זה לוודא,שעל אף הק"מ הנמוך שהרכב עבר טיפול כל שנה.

אם לא,זו עלולה להיות צרה צרורה ואני מדבר על לפחות החלפת שמן ומסנן שמן פעם בשנה בלי קשר לכמות הק"מ שנצברה.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

מהדברים שכאן אני מקבל רושם שהרכב ממוצע סביר והעסקה לא שווה את המאמץ... לא מעט סיכונים. נכון לעכשיו אשאר עם הטויטה . תןדה לכם

×
×
  • תוכן חדש...