Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3133 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שני הבנים שלי שוקלים באזור ה90-100 ק"ג בגובה של קרוב ל2 מ', עם אחוזי שומן נמוכים מאוד.

 

היי ניר, לדעתי כל מיקרה לגופו: יש אנשים שהגנטיקה שלהם היא מיבנה גוף רזה, יש כאלה שמיבנה גופם נוטה להשמנה ויש כאלה שנולדו עם מיבנה גוף שרירי. לאחרונים יהיה קל יותר להגיע לתוצאות בפיתוח גוף, מאשר לקודמים.

  • תגובות 58
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
היי ניר, לדעתי כל מיקרה לגופו: יש אנשים שהגנטיקה שלהם היא מיבנה גוף רזה, יש כאלה שמיבנה גופם נוטה להשמנה ויש כאלה שנולדו עם מיבנה גוף שרירי. לאחרונים יהיה קל יותר להגיע לתוצאות בפיתוח גוף, מאשר לקודמים.

 

שים לב שלא התייחסתי למבנה הגוף, בדיוק מהסיבה שציינת.

 

התייחסתי לתפריט ולכמות החלבון שנכתבה לפני, 2 גרם לכל ק"ג.

 

אני ממליץ לכל מי שמתאמן לגשת לתזונאית ספורט ולבצע בדיקות דם תקופתיות, ולא להסתמך על עצות החלטיות של "מבינים".

זה עולה 30 ש"ח לפגישה דרך קופת החולים לכל רבעון.

פורסם
בדיוק, יפה כתבת. הבורות בנושא גדולה מאד, כניראה בגלל שרוב המתאמנים/מאמנים רחוקים מאד מהפן הרפואי של הענין.

 

איך אתה יודע את כל זה? ואגב, לא מדובר על כאבים. מדובר על נזק "שקט" שמתגלה בטווח הארוך. ואף אחד לא אמר שמי גבינה מזיקים.

 

אני חושב שאם מישהו לא מצליח ל"להגיע לזה", אז שגם לא ינסה, כי הוא חוצה בעצם את הרף מ- "טבעי" אל ה"לא טבעי". השאלה היא האם אנשים רוצים להגיע אל מראה הגוף ה"לא טבעי", או באמת רק לחזק את גופם מהפן הרפואי. להאריך ולהגמיש את השריר, לשמור על המסה שלו, למנוע בריחת סידן עתידית וכו'.

 

 

 

אישית אני חושב שלא מנומס להגיד על מישהו אחר שהוא מדבר שטויות.

 

"הבורות בנושא גדולה מאד" - כן ואתה מוכיח זאת כאן בכל התגובות שלך.

 

"אני חושב שאם מישהו לא מצליח ל"להגיע לזה", אז שגם לא ינסה" - למה לא?

 

"כי הוא חוצה בעצם את הרף מ- "טבעי" אל ה"לא טבעי"" - משפט חסר כל ביסוס, פשוט שטויות.

 

"להגיע אל מראה הגוף ה"לא טבעי", או באמת רק לחזק את גופם מהפן הרפואי" - דברי הבל תהיה מחמאה למשפט הזה, שוב אני שואל אותך (כי כנראה פספסת את התגובה שלי) מה הקשר בין אבקת חלבון למראה לא טבעי? אני כבר לא יודע אם אתה טרול או אמיתי בכלל.

 

"אישית אני חושב שלא מנומס להגיד על מישהו אחר שהוא מדבר שטויות" - זה גם לא מנומס לכתוב פה מיני דימיונות שלך ולקרוא להן עובדות, אתה נותן רושם מוטעה שאתה מבין מה אתה אומר לאנשים שלא מבינים בנושא, וגורם נזק, בבקשה תפסיק לכתוב כאן.

 

עכשיו בלי קשר לליצן הזה, הנה כמה מחקרים/מאמרים למי שמתעניין:

 

[h=1]האם עודף חלבון עלול לפגוע בכליות?[/h]

https://www.lbs.co.il/threads/85632/

 

אמ;לק:

לא נמצאו עדויות שליליות המצביעות על נזק כלייתי ו/או כל פרמטר אחר בבדיקות דם בצריכה של 2.3-3.3 גרם חלבון לקילוגרם משקל.



 

כמה חלבון לצרוך?



2 גרם חלבון לקילו כנראה הגיע ממארק ריפטו, מאמן כושר ומחבר הספר הפופולארי 'Starting Strength' שם הוא ממליץ לצרוך 1 גרם חלבון על כל פאונד, שזה יוצא 2 גרם חלבון לקילו פחות או יותר.

יש כאלה שאומרים שצריך רק 1.2-1.7 חלבון לקילו על פי יובל קסוטו, .M.Sc, מתוך "החינוך הגופני והספורט" כרך נ"ה 3, אדר א'-ב', פברואר 2000 בהוצאת מכון וינגייט לחינוך גופני ולספורט.

 





 

אז מי שרוצה להקשיב למישהו עם ניסון או להקשיב לעמדה השמרנית של וינגייט יכול לבחור מה שהוא רוצה, ברפואה אין הרבה דברים שהם בטוחים ב-100%, וכל גוף מגיב באופן אינדבידואלי.

*אני לא מוסמך רפואית לייעץ על תזונה ולכן יש לקחת את הנתונים בערבון מוגבל.

פורסם

 

 

https://www.lbs.co.il/threads/85632/

 

אמ;לק:

לא נמצאו עדויות שליליות המצביעות על נזק כלייתי ו/או כל פרמטר אחר בבדיקות דם בצריכה של 2.3-3.3 גרם חלבון לקילוגרם משקל.

 

 

לקחת לינק ולהסיק ממנו מסכנות שליליות בקשר לצריכת אבקות חלבון מפורום של "בנוי גוף" זה כמו להסיק מסכנות שליליות על צריכת THC ממגזין קנאביס.

כמה שהם לא יבלבלו את השכל אני מכיר אנשים שהקנאביס משפיע רע מאוד על מהלך חייהם.

 

http://time.com/4758402/protein-fatty-liver-disease/

 

http://www.bbc.co.uk/newsbeat/article/19449377/dieticians-say-extra-protein-can-do-more-harm-than-good

 

שוב תמיד יש מחקרים לפו או לשם הכול תלוי בשאלה מי ממן את המחקר... בתור מישהו עם ידע רב בנושא הסיג"א (אני מייצר נוזלים לסיגריות אלקטרוניות ומכיר את כול הכימיקלים המוכנסים לנוזל) אני יכול להבטיח ש99% מהמחקרים שעושים רעש בקשר לסיכון בשימוש של סיגריה אלקטרונית הם מחקרי בלוף שממומנים על ידי יצרני סיגריות שפוחדים מתחרות וקידמה שתוציא אותם מהמשחק.

 

בין היתר אני דוגל בעמדה של תזונה טבעית כי לזה הגוף שלנו נועד כולנו יודעים שלאכול 200 גרם חלבון ביום זה הזוי אני לא חשוב שמישהו יכול לאכול כמויות כאלו של ביצים\חזה עוף\טונה במשך היום ולהרגיש טוב עם הארוחות שלו ולא להכריח את עצמו לאכול בכוח זה כי הגוף שלו דוחה את זה ואם הגוף שלך דוחה משהו זה דיי מטומטם לנסות לרמות אותו או לדחוף לו את זה.

פורסם (נערך)
לקחת לינק ולהסיק ממנו מסכנות שליליות בקשר לצריכת אבקות חלבון מפורום של "בנוי גוף" זה כמו להסיק מסכנות שליליות על צריכת THC ממגזין קנאביס.

כמה שהם לא יבלבלו את השכל אני מכיר אנשים שהקנאביס משפיע רע מאוד על מהלך חייהם.

 

http://time.com/4758402/protein-fatty-liver-disease/

 

http://www.bbc.co.uk/newsbeat/article/19449377/dieticians-say-extra-protein-can-do-more-harm-than-good

 

שוב תמיד יש מחקרים לפו או לשם הכול תלוי בשאלה מי ממן את המחקר... בתור מישהו עם ידע רב בנושא הסיג"א (אני מייצר נוזלים לסיגריות אלקטרוניות ומכיר את כול הכימיקלים המוכנסים לנוזל) אני יכול להבטיח ש99% מהמחקרים שעושים רעש בקשר לסיכון בשימוש של סיגריה אלקטרונית הם מחקרי בלוף שממומנים על ידי יצרני סיגריות שפוחדים מתחרות וקידמה שתוציא אותם מהמשחק.

 

בין היתר אני דוגל בעמדה של תזונה טבעית כי לזה הגוף שלנו נועד כולנו יודעים שלאכול 200 גרם חלבון ביום זה הזוי אני לא חשוב שמישהו יכול לאכול כמויות כאלו של ביצים\חזה עוף\טונה במשך היום ולהרגיש טוב עם הארוחות שלו ולא להכריח את עצמו לאכול בכוח זה כי הגוף שלו דוחה את זה ואם הגוף שלך דוחה משהו זה דיי מטומטם לנסות לרמות אותו או לדחוף לו את זה.[/right]

 

זה ישמע ציני אבל ברור שעדיף להאמין לפורום של מפתחי גוף כשמדובר על פיתוח גוף, הם וודאי יודעים יותר טוב איזה מקור למחקרים אמין ואיזה לא, כמו שאם אני רוצה לרכוש רכב המקום הכי הגיוני להתייעץ בו יהיה פה.

 

דבר שני, המחקר הראשון מדבר על צריכת חלבון מהחי כאשר מראש 70% מהמשתתפים הם בעודף משקל וגיל ממוצע של 71, מחקר כזה לא שווה לי כלום, יותר מדי פרמטרים יכולים להשפיע כאן על התוצאה.

מכיוון שהמחקר עוד לא שוחרר לא ברור מה המספרים המדויקים ככה שזה לא שווה כרגע כלום.

 

לגבי השני, סתם ראיון עם דיאטן, בלי מחקרים תומכים, בלי ביסוס, גם לא אומר לי יותר מדי, הוא אומר לא לצרוך יותר מ110 גרם חלבון ביום, בלי להתחשב בגבוה, משקל ופעילות גופנית, לא נשמע לי רציני.

הוסיפו עוד ראיון עם איזה ילד בן 22 ששתה פאקינג 7 שייקים ביום והרגיש לא טוב, זה מה שאתה מביא לי בתור מחקרים רציניים?

 

מסכים איתך תמיד יהיו מחקרים לפה ולפה לכן בסופו של דבר כדאי להקשיב למי שאתה מאמין לו יותר, כי צריך להאמין למישהו בסופו של דבר.

 

"לאכול 200 גרם חלבון זה לא טבעי" - יש הרבה דברים לא טבעיים בזמנים המודרניים, לשבת מול מחשב זה לא טבעי, לנסוע על קופסא עם 4 גלגלים 100 קילומטר בשעה זה לא טבעי,

אבל על תקופת האבן שהיו אוכלים חצי חיה שלמה בארוחה עם כמות חלבון עצומה אתה יכול להגיד לא טבעי? זה קרה אלפי שנים..

*לא תומך באכילת 200 גרם חלבון או חיה שלמה בארוחה, אבל סתם הציק לי המשפט הזה.

 

בסופו של דבר כדי לגדול אתה צריך לאכול ולאכול הרבה, מי שמתאמן ולא אוכל מספיק יהיה שחיף ובקושי יגדל, זה הכי טבעי שבעולם, ככול שמוציאים יותר קלוריות ככה צריך יותר אוכל בשביל לתחזק זאת.

עריכה אחרונה על ידי Gattuso8
פורסם

וואו כמה מלל.

אבקת חלבון זה תוסף תזונה - אפשר איתו ואפשר בלעדיו. אין הבדל משמעותי בין מישהו שאוכל קופסת טונה לאחר אימון לבין מישהו ששותה שייק. ההבדל ביכולת הספיגה וכל מיני "איכויות" היא מינורית לעומת כל המכלול שדורש אופטימליות לפיצוי יסף.

מי שרוצה להיות גדול וחזק צריך בסה"כ לאכול מספיק חלבון וקלוריות בכללי, לישון ולנוח טוב ולהתאמן חזק. להתחיל להתעסק עם שייקים וקריאטינים וכל מיני שטויות כשעוד אין 100 קילו על הסקוואט, זה סתם ליצנות.

 

אחדד שמי שלא מסוגל להגיע לצריכת חלבון יומית נדרשת (1.5-2 גרם חלבון על כל ק"ג משקל גוף), אז בהחלט שישתה חלבון בכיף שלו, למרות שלדעתי כדאי תמיד להשתדל לעשות זאת דרך התזונה מהסיבה הפשוטה שקלוריות וויטמינים נוספים חשובים לא פחות (גם צריך להתרגל לאכול יותר, אין מה לעשות).

 

 

פורסם

תודה רבה על כל התגובות. עזרתם לי להבין יותר טוב בעניין האבקת חלבון.

“Mastering others is strength. Mastering oneself makes you fearless.”

Lao tzu

פורסם (נערך)

תגידו, מה דעתכם, משהו מריח לי פה לא טוב:

 

https://www.bodybuilding.com/fun/darnell-found-freedom-through-fitness.html?mcid=SM_youtube_ozVFRpAR--E

 

 

איך תוך שנה בלבד הוא הגיע מאדם עם עודף משקל גדול לתוצאה המדהימה זאת?

בהתחשב שבתכנית תזונה שלו שם, יש לפחות שלושה תוספי תזונה שהאתר הזה מוכר, זה פשוט נשמע לי סיפור שקרי שנועד למכור את הכדורים האלה:

 

https://www.bodybuilding.com/store/jym/shred-jym.html

עריכה אחרונה על ידי Tsachi89

“Mastering others is strength. Mastering oneself makes you fearless.”

Lao tzu

פורסם

לא רואה בעיה בזה וגם בלי התוספים

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

שמע צחי קודם כל אתה חייב להפסיק להקשיב להולס, דבר שני אפקט הפלסיבו כנראה עובד אצלך שעות נוספות (ניסית אבקת חלבון, השם ישמור, וכאבו לך הכליות אה? הרשה לי לגחך.) חוסר הידע פה חוגג

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

^ בעלה של מישהי בעבודה אצלינו קיבל הוראה מהרופא לחדול לקחת חלבון על בסיס וויי בגלל נזק לכליות.

פורסם (נערך)
תגידו, מה דעתכם, משהו מריח לי פה לא טוב:

 

https://www.bodybuilding.com/fun/darnell-found-freedom-through-fitness.html?mcid=SM_youtube_ozVFRpAR--E

 

 

איך תוך שנה בלבד הוא הגיע מאדם עם עודף משקל גדול לתוצאה המדהימה זאת?

בהתחשב שבתכנית תזונה שלו שם, יש לפחות שלושה תוספי תזונה שהאתר הזה מוכר, זה פשוט נשמע לי סיפור שקרי שנועד למכור את הכדורים האלה:

 

https://www.bodybuilding.com/store/jym/shred-jym.html

 

שום תוסף תזונה ושום נעליים. הוא הזריק סטרואידים כמו בהמה. הבעיה שאנשים נאיבים שאין להם ניסיון בפיתוח גוף קונים את הסיפורים שיש כל מיני נוסחאות פלא וכל מיני תוספי מזון קסומים וכל מיני תרגילים אגדיים ומספיק להתאמן 15 דקות ביום בשביל לקבל קוביות.

בעיקרון שומן אפשר לאבד די מהר אם משנים הרגלי תזונה מקצה לקצה ומתמידים בתפריט, אבל שריר זה משהו שנבנה לאט במשך שנים.

 

העלתי תמונה של יבגני סנדוב. יבגני סנדוב נחשב לאבי פיתוח גוף. ככה נראה גבר חזק באופן טבעי (יבגני נפטר ב-1925) והוא היה אכן חזק בטירוף. חשוב שתדע איך נראה פיתוח גוף טבעי ואיך נראה משתמש בסטרואידים.

 

Eugen-no11-e1469114258916-773x1024.jpg

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם
^ בעלה של מישהי בעבודה אצלינו קיבל הוראה מהרופא לחדול לקחת חלבון על בסיס וויי בגלל נזק לכליות.

רופאים עדיין ממליצים להמנע מכולסטרול באוכל כי זה כביכול מעלה כולסטרול בדם (נמצא שאין קשר)

^נעשתה בדיקה כלשהי לתפקודי כליות? או שהרופא למד את שיטת האבחון של אורן זריף?

גם אם כן נעשתה בדיקה, למזלו של הרופא הפציינט צורך אבקות חלבון שכידוע הן המקור לכל הרוע בעולם אז יש לו אשם קל.

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 


×
×
  • תוכן חדש...